Painajainen

Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Näin unta: olin faijalla kylässä. Isukilla on läppäri makuuhuoneessa, laitoin sen päälle ja menin nettiin. Kirjanmerkeissä oli paljon sivustoja - ja kappas vaan - myös tiede.fi :: keskustelut. Päätin tsekata jorinat.
Mitä, olen kirjautunut sisään? Faija kirjoittelee tänne??

Sivun yläosassa lukee: Kirjaudu ulos [ruskamies]
Mitä, ruskamies!?!

Kylmä hiki nousi otsalle, käännyin ympäri tuolissa.
Iskä oli ovella, vakavampana kuin koskaan, kädessään kirves.
-"Oli pojan sitten pakko mennä nuuskimaan."

THE END. Heräsin heti sekavassa tilassa. Ajattelin että tästä pitää puhua nyt,
etten joudu hoitoon.

Oletteko nähneet yhtä hurjia unia?

"Minä olin ruskamiehen poika, lähes ******* siis itsekin..."

Mulgeron

Kommentit (8)

Vierailija

Ei, en ole nähnyt noin hurjia unia. Sinun pitänee puhua tuosta isäsi kanssa ? Tai sitten ei. Aika paha valinta.

Vierailija
Alveron
Isällä on kyllä tapana haukkua kommunisteja ja on työtönkin, eli aikaa sillä riittäisi. Mutta unta se vaan.

Eli ehkä on parempi olla juttelematta isin kanssa, unohtaa vain koko juttu... unta se vain... ei hän oikeasti sentään.

Toisaalta voit kokeilla jotenkin, näyttää joku kerta jonkin ruskamiehen hölmöilyn isukillesi, naureskella keskustelulle, katsoa reaktiota... untahan se vain, varmaankin isäsi naureskelee kanssasi...

Vierailija

Painajaisia näen käytännössä vain korkeassa kuumeessa. Tuolloin saattaa esiintyä myös kävelemistä/muuta liikuntaa. 8D Ja ne tosiaankin ovat ihan järkyttävän ahdistavia.

Vierailija

En muista, että olisin nähnyt ikinä unta, että minut olisi uhattu tappaa. Eli siinä mielessä tuo oli hurja uni, ei kai nyt sinänsä muuten...

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Ruskamies voisi melkein olla isäni, poliittiset näkemykset, kommunisti-, homo- ja ryssäviha sekä Yhdysvaltain ja oikeiston kritiikitön ihailu ovat tuttua juttua reilun 30 vuoden ajalta - yhä vieläkin sen saman virren kuulee aina kun kotona käy. Mutta Ruskamies on selvästi koulutetumpi tapaus, joka pyrkii edes jossakin määrin hienotunteiseen lähestymiseen, isä kertoo nuo jutut karulla duunarin otteella. Ja automakukaan ei täsmää, isäukko on mersumiehiä eikä niinkään piittaa Amerikan ihmeistä.

Uusimmat

Suosituimmat