Miten suhtautua tappouhkaukseen ... ???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Liekehtivä Sikiö

Lähetetty: Kes Hel 13, 2008 2:08 pm Viestin aihe:

Mä tapan sut ku saan sut kii.

Kyseessä kai alaikäinen tai vammainen vanhempi ... ?
Kun ei sanoilla pärjää ...
Mitä tällaiselle pitäisi tehdä, ilmoittaa varmuuden vuoksi poliisille,
jos sattuisi yks´kaks kuolemaan ... no, eihän se tunne .. !

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ettei vaan ala vanhemmat miespuoliset Aygo-kuskit harvenemaan oudon taajaan erillaisen väkivallan seurauksena... Pahasuiset sellaiset varmaan ensin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ylläpidolle ilmoitat tai sitten poliisille. Tappouhkaukset on aina vakava asia ja toi viesti on myöskin selkeästi henkilölle osoitettu joten voi olla aika vahvatkin perusteet saada syyte. Jos vähänkään tunnet tilanteen uhkaavaksi niin ilmoita poliisille.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

paitsi että sinä aloitit riidan. Sanoit että:"Painu sinä sikiö stallarimammasi vttuun!" tosin onhan toi ton sanonta laitoin uhkaus, tosin itse sen aiheutit joten älä itke rumalapsi, ota rusina.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Anthrax`
paitsi että sinä aloitit riidan. Sanoit että:"Painu sinä sikiö stallarimammasi vttuun!" tosin onhan toi ton sanonta laitoin uhkaus, tosin itse sen aiheutit joten älä itke rumalapsi, ota rusina.

Ei toi kyllä ollu mikään uhkaus. Imbesilli.

Vierailija

No, en minä tästä pelästynyt, enkä halua kirjoittajaa pois täältä vaan
jatkamaan keskustelua ! Noin äkkipikainen reaktio viittaisi alaikäiseen, jonka äitiin kohdistuu solvaus ... "mun mamia ei loukata, tapan ..." ? Ja mami on stallari ja antanut pojulle maailmankuvan,
jossa Amerikka on paha,paha .. ??? Jos noin, niin pyydetään mamilta anteeksi, "he eivät tiedä mitä tekevät" !!! Juttele,
puolusta kantaasi, pyrin välttämään kiivastumista, kun minun Amerikkaani
loukataan ... !!! ( älä pelkää, en minnekään ilmoittele,
kukapa meistä ei harkitsemattomia sanoisi ja "ei haukku haavaa tee" ! ).

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
päkäpää
Ruskamies provosoivalla käytöksellään ansaitsee tuon.

Ei ansaitse. Ruskamies ei ole tehny mitään pahaa. Milloin viimeksi muka ruskamies on provosoinut? Aivan....ei koskaan.

Vierailija

Lopeta nyt Ruskamies jo tämän Historia-osaston spammaaminen.
Viestisäikeet joihin viimeksi on kirjoitettu vaikka vain kuukausi sitten, ovat jo hautautuneet syvälle jatkuvien uusien avauksien takia.

Vierailija

Niin metsä vastaa,kuin sinne huutaa.Jos jokaista jollain tavalla morkkaa,ylenkatsoo jne..täytyy olla valmis myös seurauksiin.Kannattaa jättää nuo uhkaukset omaan arvoonsa,jos tutkinta pyynnön suoritat,myös jokainen ruskamiehen ja aliaksien viestit käydään läpi.Sanottakoon vielä lopuksi,että tuollainen uhkailu on lapsellista,tosin joillakin ei vaan suussa ole porstuaa..

Vierailija

Et voi oikeastaan kuin voivotella. Jos teet rikosilmoituksen, joudut luopumaan nimimerkin suojasta, tulet aidosti julkkiseksi. Siksi luulenkin suomalaisten islamisti-komukoiden postailevan seuraavat 45 vuotta sinulle kuolemantuomioita....

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
päkäpää
Ruskamies provosoivalla käytöksellään ansaitsee tuon.

Ei ansaitse. Ruskamies ei ole tehny mitään pahaa. Milloin viimeksi muka ruskamies on provosoinut? Aivan....ei koskaan.

Aivan. Ei kai kukaan häntä tosissaan ota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat