Runescapen jäsenyys?

Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005

Pelailen poikani kanssa RuneScape nettipeliä. Siinä seikkaillaan keskiaikaisessa fantasiamaailmassa, on lohikäärmeitä, piraatteja, kiukkuisia luurankoja sekä iso määrä muita pelaajia.

Pelaaminen rajoitetusti on ilmaista. Nyt olen ajatellut hankkia pojalleni jäsenyyden (n. 5$ / kk, muistaakseni). Luottokorttia en haluaisi käyttää.

Onko kenelläkään foorumilaisista tietoa / ennenkaikkea kokemuksia erillaisista maksutavoista?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Juujuu. Tilisiirrolla onnistuu, maksaa jonkun 7€ ja kestää viikon ennenkun aktivoituu. Halvempi enempi. Luottokortilla tulee instanttina ja on 100% turvallista, itse olen maksuttanut korteilla jäsenyyksiä ok. Puhelimella voi txtmsg sekä soittamalla saada koodin tjsp, jolla sen saa aktivoitua vissiin instanttina. Kaikkia on kokeiltu ja toimii.

Vierailija

Ei voi kun sanoa että älä ihmeessä runea pelaa.

Se oli varmaankin huonoin peli mitä olen 10 vuoden aikana pelannut.

Vierailija
Finlandes
Dark Serenity. Saanko arvata? Sinulla ei taida olla hieman yli 10 v. lapsia?

Muista sitten varautua penskojen "koukkuun jäämiseen" ainakin seuraavaksi
pariksi kolmeksi vuodeksi. Ei välttämättä tapahdu kaikille lapsille.

Vierailija

Toisen harrastuksen tai mielenkiinnon kohteen arvosteleminen yleisesti huonoksi(oman mielipiteensä saa esittää, tällöin omana mielipiteenä, ei kehotuksena) määrittelee minun näkökulmastani arvostelijan idiootiksi. Ampumaharrastaja ei ole idiootti vaan se joka arvostelee tämän harrastusta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En tiedä noiden maksujen turvallisuudesta koska en ole koskaan käyttänyt kuukausimaksupelejä. Ainakin World of warkraft on turvallinen peli siinä mielessä että siihen voi ostaa peliaika lipukkeita kaupasta ja se on melkeempä samanlainen peli kuin toi runescape..tosin vie enemmän jerkkua koneelta..en kyllä ole pelanu wowia joten en osaa sanoa onko se hyvä vai ei.

Yksinpelipeleistä oblivion voisi olla aika mielenkiintoinen hänelle, ainakin se on laaja ja paljon pelattavaa mutta se vie kanssa tehoja koneelta aika paljon. Sitä olen muutaman kerran pelannut kaverin luona. Se hyväpuoli tossa pelissä on että siitä ei sit tarvitsisi maksaa kuin kerran, mutta siinä taas ei ole moninpeliä..joten sosiaalista kanssakäymistä siinä ei ole.
Tosin ei runessakaan mitään erityisen kehittävää sosiaalista käymistä ole..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Finlandes
Pelailen poikani kanssa RuneScape nettipeliä. Siinä seikkaillaan keskiaikaisessa fantasiamaailmassa, on lohikäärmeitä, piraatteja, kiukkuisia luurankoja sekä iso määrä muita pelaajia.

Pelaaminen rajoitetusti on ilmaista. Nyt olen ajatellut hankkia pojalleni jäsenyyden (n. 5$ / kk, muistaakseni). Luottokorttia en haluaisi käyttää.

Onko kenelläkään foorumilaisista tietoa / ennenkaikkea kokemuksia erillaisista maksutavoista?

Haa! mäkin oon ollu membu! mulla oli 80 lvl pure jonka str oli 99 ja se oli joskus 4 vuotta sitten. Kortilla maksaminen on ihan turvallista. Onko ne ipanat tehny jo dragon slayerin?

Oli kyl aika paska peli joten lopetin aikoja sitten. grafiikat oli maailman huonoimpia.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Itse maksoin aikanaan VISAlla ja homma toimi tosi hyvin. Käytät vaan sitä runescapen omaa maksusivulinkkiä etkä mitään ihme linkkiä mistään ihmefoorumin ihme viestistä ;-)

Ja jollekin arvostelijalle: miten niin huono peli? Loistava se on, ja uppoaa etenkin penskoihin W.o.W ikää odotellessa...

Gravity sucks.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Wow on ihan mielenkiintoinen peli. Maksullinen nettiroolipeli. Kaverilla olen kokeillut.

Jos ilmaisista massiivisista nettiroolipeleistä pitää valita niin sanoisin Rappelz, Kuitenkin se toistaa aika paljon itseään ja on tylsä, mutta siinä aloituksen jälkeen pitäisi irroittautua varsinaisista tehtävistä ja aloittaa jonkinlainen sosiaalisia juttuja.

En tiedä tietokoneroolipeleistä kovinkaan paljoa. Haluttaisi ihan mielenkiinnosta tutustua johonkin hyvään, mutta ilmaiseen koska kokeilumielellä testaisin.

Vierailija

Luottokortilla olen pojan maksut hoitanut aikoinaan, ei ongelmia.
Dragon slayer on kuulemma hankittu, itse en pelaa. Nyt on WOW enemmän
jälkikasvun mieleen.

Vierailija

Näinköhän sitten Neteller tai Moneybookers toimii niissä yhteyksissä. Eiköhän. Saattaa vaan olla vaivaa liikaa. Varma tapa ainakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat