Siivousrobotit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siivousrobotti - kenellä on jo sellainen, kuka aikoo hankkia tai on päättänyt olla hankkimaatta? Kokemuksia? Mua kyllä kiinnostaisi.

Varmuuden vuoksi: kyseessä on siis sähkömekaaninen siivousrobotti, joista esimerkkejä:
http://www.adato.fi/fi/lehdet/asiakasle ... 1_2006.pdf

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen päättäny olla hankkimatta. Sellainen vaarantaisi tarkoin suunniltellun tavaroiden/roinan säilytysmuodon, eri vapaan asettelun. Aina joutuisi etsimään missä mikin esine/roina on.

Vierailija

Noh, katsos, jos meillä olis vähän siistimpää & tilaa nii toki ostaisin. Osaiskohan ne olla putoamatta rappusissa?

Vierailija
MalcomX
Noh, katsos, jos meillä olis vähän siistimpää & tilaa nii toki ostaisin. Osaiskohan ne olla putoamatta rappusissa?

se taisi mennä jotenkin niin, että voidakseen pyytää jonkun kaverin siivoomaan, piti ensin pyytää joku toinen siivomaan, esisiivous

Onhan noissa jotain systeemejä ettei ne putoile. Rappusia ne ei vielä osaa outsata. Tietääkseni.

Olli V:
Arvoituksellista. Tarkka suunnittelu, vapaa säilytysmuoto.

Tuommosen vois lenkille tai kauppaan lähtiessään potkassa töihin. Inhoan pölynimurin ääntä.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

jännää... eikös vastaaja sinun pitäisi olla tällaista energiavarojen tuhlaamista vastaan?

ainakin robotti-ruohonleikkuri toimii niin voisi olettaa että robotti-imurikin toimii.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija
Vastaaja_s24fi

Olli V:

Eli kun itse järjestää tavarat, muistaa missä mikäkin on. Tavaroillani ei ole vakituista paikkaa, vaan jätän minne mikäkin jää. Joku tyhmä robotti kuitenkin siirtelisi omaisuuttani, joutuisin etsiskelemään kaikkea.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Minulla on ,siivoaa jonkin verran mutta pölysäiliö on liian pieni.

Pyörii jaloissa kuin koiranpentu,hellyttävää oikeastaan...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija

Minäkin olen kaavaillut sellaista, joka kiehnää, kiusoittelee ja äksyilee joskus... ja siivoaa enemmän kuin minä. Muistaa minua paremmin missä mikin on. Sillä olisi sellainen hellä kosketus. Sille voi jutella vaikka mitä.

Vierailija
Olli V
Vastaaja_s24fi

Olli V:

Eli kun itse järjestää tavarat, muistaa missä mikäkin on. Tavaroillani ei ole vakituista paikkaa, vaan jätän minne mikäkin jää. Joku tyhmä robotti kuitenkin siirtelisi omaisuuttani, joutuisin etsiskelemään kaikkea.

sullahan on mun luonto, ihan selvästi. jos joku siivoaa työpöytäni, en löydä siitä enää yhtään mitään. taisin joskus puhua antikaaosteoriasta vastaavassa yhteydessä. siinä on järkeä.

mutta mä yritän ajatella positiivisesti: kun tiedän, että asunnossani liikkuu joku ihne lärpätin, on pakko pitää tavarat ainakin pois lattialta. kuin vauvalta.

kallilta nuo vielä vaikuttaa, kun kuitenkin ovat enemmän tai vähemmän leluja. kaks kun ostais, vois saada aikaan robottitappelun.

Vierailija
installer
Minulla on ,siivoaa jonkin verran mutta pölysäiliö on liian pieni.

Pyörii jaloissa kuin koiranpentu,hellyttävää oikeastaan...

vau! käyp katteeksi!

kerrotko minkälainen ja vähän muitakin kokemuksia sen toiminnasta? tai että onko se oikein käytössä käytössä vai lellikkikäytössä?

Vierailija
Vastaaja_s24fi
mutta mä yritän ajatella positiivisesti: kun tiedän, että asunnossani liikkuu joku ihne lärpätin, on pakko pitää tavarat ainakin pois lattialta. kuin vauvalta.

Jos on meneillään iso projekti (jota teen myös kotona), ja A4-saastetta pitää lajitella ja satoja ja satoja arkkeja, ei ole lattian voittanutta. Paperiton toimisto olisi asiallinen ratkaisu...

Miksi lattia pitäisi varata vain matoille ja pirun sisustukselle. Kalliit ja velalliset neliöt voi hyödyntää!

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
Olli V
Vastaaja_s24fi

Jos on meneillään iso projekti (jota teen myös kotona), ja A4-saastetta pitää lajitella ja satoja ja satoja arkkeja, ei ole lattian voittanutta. Paperiton toimisto olisi asiallinen ratkaisu...

Miksi lattia pitäisi varata vain matoille ja pirun sisustukselle. Kalliit ja velalliset neliöt voi hyödyntää!

Minä en pidä koskaan mattoja lattioilla,aivan turha jäänne niiltä ajoilta kun lattiat olivat kivisiä ja kylmiä.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Vierailija
installer
Minä en pidä koskaan mattoja lattioilla,aivan turha jäänne niiltä ajoilta kun lattiat olivat kivisiä ja kylmiä.

Matot vain keräävät roskaa ja pölypunkkeja. Eikä niitä jaksa vaivautua ulos hakkaamaan. Myöskään minä en käytä mattoja.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
installer

Mitä jos lattia on kivinen ja kylmä, kuten mun kopissani?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat