Miehekkäin alkoholijuoma

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on mies, joka juo sidua? Homo! Oma suosikkini on viski. Cowboyt ryysti sitä tahollaan reippaasti.

Edit: Onko rommi mielestänne naisellinen vai miehekäs juoma?

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Kun oikein hartuttaa, niin pidän Tequila -illan suolan ja sitruunan kera. On pahaa, mutta ah niin.... pahaa kuitenkin

Vierailija

Itse taidan olla muilta osin niin täydellisen heteromiehekäs, ettei siideri tee minusta homoa tai viskin lipittely junttia. Olutkin menee, mutta siitä tulee pöhnäkäs olotila useamman tuopillisen jälkeen.

Vierailija
Joker
Mikä on mies, joka juo sidua? Homo! Oma suosikkini on viski. Cowboyt ryysti sitä tahollaan reippaasti.

Just cowboyt, nuo miesten miehet . Täytyy sanoa, että sä taidat olla melko epävarma miehisyydestäsi (tai heteroudestasi), jos sun täytyy koettaa korostaa sitä jollain tälläsellä.

Vierailija

Onhan tequila parasta ainakin tarjota pahimmalle ystävälle

El Presidente
Itse taidan olla muilta osin niin täydellisen heteromiehekäs, ettei siideri tee minusta homoa tai viskin lipittely junttia. Olutkin menee, mutta siitä tulee pöhnäkäs olotila useamman tuopillisen jälkeen.

Kiitos tuosta "Keskustelujen häirintätaitoa voidaan arvioidan myös luovuuden mittapuuna" (Vastaaja_s24fi, 2007)

Olen keräilijä:

Vastaaja_s24fi
meen tutkimuksiin. näen varmaan harhoja. valvoin varmaan eilen liian pitkään ja heräsin liian varhain. moikka

Vastaaja_s24fi
sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa

Vastaaja_s24fi
Hautausmaalla miehen arkun päälle laskettiin säteilysuojaksi betonilevy.

Vastaaja_s24fi
Nyt vaatii jo ponnistelua ymmärtää: neutronisäteilyssä aivot ja selkäydin muuttuvat radioaktiiviseksi?

Vastaaja_s24fi
Käsittääkseni mainitsemiesi kaltaisia ydinvoimaloitakin voidaan ostaa, enkä usko tekniikan asettavan rajoituksia niiden sijoittamissa tuulivoimalaan, mutta tuulivoimalat eivät tarvitse korvaavaa sähkölähdettä - ei tuulisena eikä tuulettomana aikana.

Vastaaja_s24fi
Keskustelujen häirintätaitoa voidaan arvioidan myös luovuuden mittapuuna
Vierailija
von Munchausen
Just cowboyt, nuo miesten miehet . Täytyy sanoa, että sä taidat olla melko epävarma miehisyydestäsi (tai heteroudestasi), jos sun täytyy koettaa korostaa sitä jollain tälläsellä.

Et huomannut pilkettä silmäkulmassani?

John Carter
Seuraa 
Viestejä7529
Liittynyt17.2.2006

Joo,Bourbon ja Tennessee viskit eivät ole yleensä kunnon "single maltteja" vaan useamman tislaamon mallasten sekoituksia.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Vierailija

Itse pidän kyllä "miehekkäimpinä" viinoina näitä Becherovkia ja Slivovitzeja. Ovat niin pahoja, että maistuvat oikeastaan hyvältä.

Vierailija

Jos haluaa kokea oikein helvetin pahan maun, niin italialainen
"Strega" ( "noita" ) likööri .. uhhh .. !!!

Olikos Slivoviz sitä jugoslavialaista luumuviinaa ..

Vierailija
Snaut
Itse pidän kyllä "miehekkäimpinä" viinoina näitä Becherovkia ja Slivovitzeja. Ovat niin pahoja, että maistuvat oikeastaan hyvältä.

Oletko muuten maistanut Kadarkaa tai Karjalan balsamia? Suosittelen jälkimmäistä lämpimästi ja edellistä tietyllä varauksella.

Vierailija
Joker
Snaut

Oletko muuten Snaut maistanut Kadargaa tai Karjalan balsamia? Suosittelen jälkimmäistä lämpimästi ja edellistä tietyllä varauksella.

Enpä ole, mutta kylläkin Riiga balsamia. Onko tuo Karjalan balsami jotakin saman tyyppistä?

Vierailija
Snaut
Enpä ole, mutta kylläkin Riiga balsamia. Onko tuo Karjalan balsami jotakin saman tyyppistä?

En muista tarkalleen miltä Karjalan balsami maistui, mutta siinä oli sellainen syvä ja voimakas maku. Jos sie maistat Karjan balsamia ja mie Riian, niin asia selviää.

Vierailija

Taidan soittaa Venäjän Karjalaan. Kontupohjaan, Koulu nro 10 rehtorille. Armas Piipariselle. Hän tietää noi jutut. On Kruusiasta sinne aikoinaan kuskattu. Tulkkini. Puhuu suomea. Tietenkin mun tulkki puhuu, vaikkakaan en aina luota. Osaan sen verran venäjää, että eipä kannata kieroilla. (osasin siis)

Vierailija

No niin. sen siitä saa. Yritin soittaa tulkilleni Venäjälle. 020208 kautta. Tunnistivat siellä Kontupohjan, mutta Piiparisen nimi on vedetty yli. Tai siis ei ole enää siellä olemassa.

prkl. Niskalaukaus kait. Sen siitä saa, kun veljeilee suomalaisten kanssa.
Ja tämä on siis totta. Olisin kysynyt vain venäläisten pahinta viinaa. Yritän soittaa nyt Hotelli Kivatsuun. Kassakonekin siellä. Paperi tietenkin taas loppu. Pahaa viinaa oli...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat