Seuraa 
Viestejä13176

Mikä olisi hyvä harrastus?

Mitä foorumin ihmiset harrastaa?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alveron
Lukeminen kannattaa aina.

Joo tempaisehan tieremies aluksi vaikka Volter Kilven Alastalon salissa. On niin mainiota suomenkielen käyttöä, että pois alta.
Sitte olis Pohjantähteä, Tuntematonta, Kalle Päätalon Iijokisarja..
Onhan noita.

borri317
Dr Lazer
Hommaa akustinen kitara tai muu kiinnostava soitin
Mitä semmosella tekee?

Treenaa aikansa ja sit menee lähimpään kadunkulmaan tienaamaan elantoaan.

Imperator
borri317
Dr Lazer
Hommaa akustinen kitara tai muu kiinnostava soitin
Mitä semmosella tekee?

Treenaa aikansa ja sit menee lähimpään kadunkulmaan tienaamaan elantoaan.
Mite sillä treenataa ja tienataa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662

Potkunyrkkeilyä olen aatellut, mutta saas nähä jaksaako sitä aloittaa..kallista ja ei ehkä sovellu kun olen niin pitkä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Erikoisten eläinten tai kasvien kasvattelu?

Hommaat varaanin, jonkin booalajin, tai ison ja huutavan ärjyn Tokee-gekon,
Piikkipiru- liskon, kylkiluuvesiliskon, jättikonnan eli jättiäiskonnasammakon joka horii myös hiiriä, lintuhämähäkin, tai keisariskorpionin tms?

tai harvinaisia kasveja.
Mulla on noita ulkomaan matkoilta liuta. ja erään metsäteknikon kautta, joka on sukulainen ja reisaillut mm. Burkina Fasossa, Ouwadobougou- oli se pääkaupunki tai jotain sinnepäin, Balilla, Burmassa, ja siinä kolmiossa... Mikä kolmio se nyt olikaan, lähellä Vietnamia, no anyway. Muutamia kasveja olen antanut kaisaniemen kasvitieteen puutarhaan. Taaro siellä on esimerkiksi mun tuomani. Thailandista.

ja ns. Pink Fuzzybean, Strophostyles umbellate, jos se mokoma itää. Ja kun liityt tähän, tulee lisää outoja kasveja.
http://www.exoticgarden.fi/finshop/index.asp
Tuota kautta voi tiölata itselleen lakritsakasvin tai Baobabin eli apinanleipäpuun, jne. Ja ei maksa paljon mitään.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
taiteilijatyyppi

ja ns. Pink Fuzzybean, Strophostyles umbellate, jos se mokoma itää. Ja kun liityt tähän, tulee lisää outoja kasveja.
Tuota kautta voi tiölata itselleen lakritsakasvin tai Baobabin eli apinanleipäpuun, jne. Ja ei maksa paljon mitään.

Lakritsa puu? Kasvaako siinä lakritsaa?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

taiteilijatyyppi
Erikoisten eläinten tai kasvien kasvattelu?

Hommaat varaanin, jonkin booalajin, tai ison ja huutavan ärjyn Tokee-gekon,
Piikkipiru- liskon, kylkiluuvesiliskon, jättikonnan eli jättiäiskonnasammakon joka horii myös hiiriä, lintuhämähäkin, tai keisariskorpionin tms?

tai harvinaisia kasveja.
Mulla on noita ulkomaan matkoilta liuta. ja erään metsäteknikon kautta, joka on sukulainen ja reisaillut mm. Burkina Fasossa, Ouwadobougou- oli se pääkaupunki tai jotain sinnepäin, Balilla, Burmassa, ja siinä kolmiossa... Mikä kolmio se nyt olikaan, lähellä Vietnamia, no anyway. Muutamia kasveja olen antanut kaisaniemen kasvitieteen puutarhaan. Taaro siellä on esimerkiksi mun tuomani. Thailandista.

Tais olla kultainen kolmio =) Ei bermudan kuitenkaan...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat