Miksei foorumia päivitetä phpBB3-ohjelmistolle?

Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Miksei tätä foorumia päivitetä käyttämään phpBB3-ohjelmistoa? Foorumilla on jatkuvasti sekoiluja ja muun muassa kirjoittajan nimellä haku on rikki. Minä olen tuollaisen vastaavan foorumin avannut mutta kukaan ei ilmeisesti viitsi siirtyä toiselle foorumille. Voisin sinne yrittää kirjoittaa pari avausta jos vaikka siirtymisen kynnys laskisi.

Miksi kaiken täytyy aina toimia näin neuvostoliittolaismaisen huonosti?

Edit: Tuo minun foorumi on nyt pari minuuttia pois päältä kun siirrän sitä uuteen osoitteeseen.

Kommentit (7)

Vierailija

Koska PHP on muumioitunut jo ajat sitten. Käytetään tätä versiota niin kauan kuin toimii. Tulevaisuudessa sitten jokin kehittyneempi järjestelmä.

Vierailija

Tämä foorumi toimii mielestäni muutamia bugeja lukuunottamatta melko hyvin. Käyttöliittymä on yksinkertainen ja selkeä, mikä on tärkeintä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ehkä kannattaisi laittaa avoimia treadeja mielenkiintoisista aiheista. Se vaatii vähän tutkivaa journalismia. Varasta aiheita muilta foorumeilta.

Sitten olisi hyvä jos foorumilla olisi enemän aihealueita, filosofia, taiteet, ajankohtaiset aiheet, salaliittoteoriat, harrastukset, ihmissuhteet, viihde, tietokoneet, teologia muutamia mainitakseni... Nämä aiheet määrittelevät sen minkälaista porukkaa sinne haluat. Sellaisia asioita joita tästä foorumista puuttuu. Tällaisenaan se on kuin tämä foorumi mutta ilman kirjoittajia. Ja mitään hyväksi havaittuja asioita ei kannata ottaa pois. Se menestyy jos saat siitä mielenkiintoisemman ja paremman mitä tästä foorumista. Ja siinä foorumissa täytyy olla luonnetta.

Alku on aina vaikeaa.

Pistin itseni tuolle foorumille, voin tulla keskusteluun mukaan jos keskusteltavaa on.

Vierailija
Dredex
Tämä foorumi toimii mielestäni muutamia bugeja lukuunottamatta melko hyvin. Käyttöliittymä on yksinkertainen ja selkeä, mikä on tärkeintä.

Välillä en päässyt muutamille aihealueille ollenkaan. Nykyään tämä toimii, kuin junan vessa (jos viimekesäistä yksittäistapausta ei oteta huomioon)

Uusimmat

Suosituimmat