Juotteko energiajuomia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taas tarttis ruveta valvomaan ja mieli tekisi mennä huoltoasemalle hakemaan vähän energiajuomaa.. Taitavat sisältää aikas paljon lisäaineita? Mites muut yökukkujat tuleeko käytettyä kyseisiä piristeitä?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Joo. Pitkällä lenkillä päätin juoda sellaisen. Sain kurkunärsytyksen, johon pelkäsin tukehtuvani. Yskin limaa tukehtumaisillani puoli tuntia. En suosittele vastaavassa tilanteessa.

Vierailija

En juo energiajuomia, mutta kahvia kyllä.
Narsisti kun olen, siteeraan itseäni:

"Kofeiinilla ei minun kohdallani ole enää juurikaan virkistävää vaikutusta (toleranssi alkaa olla niin korkea), mutta kyllähän minäkin kahvia ja vihreää teetä keittelen öisin aikas paljonkin. Lähinnä pitääkseni vieroitusoireet poissa."

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En juo energiajuomia, ovat epäterveellisiä ja pahanmakuisia.

Juon lähinnä lidlin cola lightiä. Sillä pysyy virkeenä. No siinäpä oikeastaan onkin minun juomiset, tee ja cola light.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ehdotuksia kankkusen poistamiseksi? On niin suolainen jomotus päässä, et en ole pystynyt edes syömäänkään vielä,vaikka viimeisestä oluesta on jo melkein vrk aikaa..Mahtaisiko kahvi tepsiä?

Vierailija

Aidosti terve ruokavalio pitää pirteenä. Vitamiinit saa luonnosta, ja piristeet syntyvät aivoissa itsekseen.

Raikas ja käytännöllinen työympäristö auttaa jaksamaan. Ei ergonomiahömppä ole vain markkinointipuhetta.

Piristeiden käyttö pitää olon tällaisena , mutta vähitellen olo on yhä enemmän ja enemmän .

Vierailija

Kippis!

Päivä käynnistyy kunnolla vasta sitten, kun saa kulauttaa yhden jääkaappikylmän "motor upin" kurkusta alas. Siitä saa hyvät pärinät joksikin aikaa. Yksi tai kaksi tölkkiä menee päivässä ja koukkuunhan noihin jää.

Vierailija
nooki
Ehdotuksia kankkusen poistamiseksi? On niin suolainen jomotus päässä, et en ole pystynyt edes syömäänkään vielä,vaikka viimeisestä oluesta on jo melkein vrk aikaa..Mahtaisiko kahvi tepsiä?

Pääkipu kankkusessa johtuu yleensä aivojen kutistumisesta nestehukan takia, kofeiini pieninä määrinä (100mg/kupillinen kahvia) poistaa pääkipua ja lisäksi nestettä.

Vierailija
fenomenologi
nooki

Pääkipu kankkusessa johtuu yleensä aivojen kutistumisesta nestehukan takia, kofeiini pieninä määrinä (100mg/kupillinen kahvia) poistaa pääkipua ja lisäksi nestettä.

Siis kahvikin poistaa nestettä, joten ainakin krapulassa pitäisi yhtä kahvikupillista kohti juoda kaksi kupillista vettä.

Vierailija
Ayla
Minä juon vain vettä, kylmää vettä janoon. Muita juomia en juomalla juo. Maistelen vain...

Sä oot outo.

Juon kyllä energiajuomia, battery, red bull, teho...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ayla
Minä juon vain vettä, kylmää vettä janoon. Muita juomia en juomalla juo. Maistelen vain...

Snobi..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Energiajuomat maistuu ja batteryä yleensä ostan, jos jotain ostan. Kalliita ovat juotaviksi, joten hyvin harvoin tulee niitä juotua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat