Kirkosta eroaminen on syntiä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palatte ikuisesti helvetin tulessa jos eroatte. Tulkaa minun luokseni kirkkoon, jumalan huoneeseen rukoilemaan minua, niin saatte ikuisen elämän. Olen huolissani tästä kirkosta eroamis trendistä, mutta muistakaa tämä: Uskottomat palavat helvetissä ikuisesti!! JUMALA ON PUHUNUT!!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

MENE JO HOITOON! OOT SAIRAS! me tehään mitä lystätään, eli jos halutaan erota ni sitte erotaan. älä sinä ala puuttumaan.

Vierailija
rattlehead
Jeesus ei osaa yhdyssanoja!! Täten epäilen kaikkivoipaisuuttasi.

Tämä on vain osa sitä kampanjaa, jolla Jumala tuo itseään lähemmäksi kadunmiestä, idiootti! Samoin kun JeesusKristus kirjoittaa tuossa viestissään isänsä eli itsensä muka pienellä on pelkkää ateistien panettelua. Tekstiä pitää lukea oikein eli Pyhän Hengen inspiroimana, ääliö! Pala helvetissä panettelija!

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
JeesusKristus
Palatte ikuisesti helvetin tulessa jos eroatte. Tulkaa minun luokseni kirkkoon, jumalan huoneeseen rukoilemaan minua, niin saatte ikuisen elämän. Olen huolissani tästä kirkosta eroamis trendistä, mutta muistakaa tämä: Uskottomat palavat helvetissä ikuisesti!! JUMALA ON PUHUNUT!!

Jumala nimenomaan kehottaa eroamaan kirkosta.

Vierailija
Volitans
JeesusKristus

Jumala nimenomaan kehottaa eroamaan kirkosta.

Jos olisit Jeesus tietäisit mitä Jeesus on sanonut: "Teitä erotetaan synagoogista, ja tulee aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, LUULEE tekevänsä pyhän palveluksen Juumalalle!"

Mutta totta, ei kenenkään pitäisi vapaaehtoisesti erota... Itse en oo lutru - vaan hellu, mutta oon itse vaarassa tulla erotetuksi, sillä tupakoin "palatsin" eessä(joskus sisälläkin) ja oon joskus harrastanut siveettömyyttä...(viimeksi viime viikonloppuna )

Viinan takia mua ei eroteta "synagoogasta" - sillä juon vain vettä ja kahvia nykyään!

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Eihän Ukko ole mitään tuollaista koskaan sanonut.

edit. vastasin siis otsikon väitteeseen.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
leoric
Väärä profeetta. Niitä on lopun aikoina liikkeellä paljon

Taitaa Lothar taas vedatella...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
leoric

Nämä "lopun ajat" onkin kiintoisa ajatus. Niistähän on vaahdottu jo aikojen alusta lähtien, että nää meitin ajat on nytten niitä lopun aikoja! Antaa tulla jo perskuta niitä aikoja, että saadaan sekin asia pois päiväjärjestyksestä. Tarpeeksi kauan täällä on muutenkin käpristelty, sama se mulle!

Vierailija
Seppo_Pietikainen
leoric

Taitaa Lothar taas vedatella...

Niin tai liittynyt.

Vierailija
JeesusKristus

Jaa.

Vierailija

Eroaminenko syntiä? Jos minut on lupaa kysymättä muutaman viikon ikäisenä ilmoitettu jonkun järjestön jäseneksi, miksi ihmeessä en saisi erota siitä sitten kun olen viisastunut ja huomannut järjestön järjettömyyden? Miten tällaista pakkojäsenyyttä yleensä perustellaan muuten kuin helvetinlieskoilla ja leipäpapiston saavutetuilla eduilla l. ikuisuusviroilla? Kysyn vain näin syntisenä.

Vierailija
JeesusKristus
Palatte ikuisesti helvetin tulessa jos eroatte. Tulkaa minun luokseni kirkkoon, jumalan huoneeseen rukoilemaan minua, niin saatte ikuisen elämän.

Mihin kirkkoon ja monelta? Mikä niistä huoneista on Jumalan? Saako tuosta ikuisestä elämästä todistuksen kirjallisena, tarviiko tehdä muuta kuin tulla sinne kirkkoon?

Vierailija
IFEUN
Eroaminenko syntiä? Jos minut on lupaa kysymättä muutaman viikon ikäisenä ilmoitettu jonkun järjestön jäseneksi, miksi ihmeessä en saisi erota siitä sitten kun olen viisastunut ja huomannut järjestön järjettömyyden? Miten tällaista pakkojäsenyyttä yleensä perustellaan muuten kuin helvetinlieskoilla ja leipäpapiston saavutetuilla eduilla l. ikuisuusviroilla? Kysyn vain näin syntisenä.

Kyllä mutta "lapsi ei millään tavalla eroa orjasta, isänsä asettamaan määräaikaan asti, jonka jälkeen hän saa oikeutensa"

Onx toi ikä sitten 18 vai 81 en tiedä, riippuu minkä ikäiseksi aikoo elää?

Jokainenhan vois tehä omat seuraajansa, kuten vain antikristukset tietävät... Sitten perustaa uskontoja, kouluja yms. kuten eräät ovat tehneetkin! Mutta kais tässäkin pätee se, että "vain yksi on tarpeen tai vain muutama"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat