Kakkageneraattori rollaattorissa.

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, mihin neliraajahalvautuneiden kakat menevät? Vaippaan? Kakkalokeroon?

Minulla olisi mainio idea!! Rakennettaisiin pieni kakkaturbiini siihen pyörätuoliin, niin saataisiin energiat liikkumiseen ja mahdollisesti kaukoohjattaviin laitteisiin..Onko moista keksitty, vai pitäisikö minun äkkiä käydä patentoimassa moinen keksintö?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (4)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Minulla olisi mainio idea!! Rakennettaisiin pieni kakkaturbiini siihen pyörätuoliin, niin saataisiin energiat liikkumiseen ja mahdollisesti kaukoohjattaviin laitteisiin..Onko moista keksitty, vai pitäisikö minun äkkiä käydä patentoimassa moinen keksintö?

Ne menee hanskalokeroon. Tietty ekana pitää vetää hanskaan jotta näin kävisi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
re
TERÄS NALLEPUH

Ne menee hanskalokeroon. Tietty ekana pitää vetää hanskaan jotta näin kävisi.

Aijaa, onko rollaattorissa hanskalokero?? Nehän ovat nykyään monipuolisia sitten. Mitäköhän muita erikoisuusominaisuuksia niissä voi olla?

Pitäisiköhän meidän perustaa joku pyörätuolicustomointi liike..maalailtas lieskoja sun muita niihin tuoleihin..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
re
riittää että vetää etukäteen

Ai minkä? Vieterinkö? Sepä on kätevää. Ei tarvitse kuluttää paristoja kun vieteri tuottaa sitä. Minulla oli joskus sellainen kello mitä pysty vetämään, niin tuli semmoista tuu-tuu musiikkia.

Uusimmat

Suosituimmat