World of Warcraft

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka moni teistä yhä pelaa sitä, ja millä tasolla olette? Ajattelin vaan kysyä, kun itse olen nyt vasta pystyttämässä omaa tiliäni. Näen sen ennenkaikkea ajan viettona enemmänkin kuin minään muuna. Järkeilin, että joskus yön pimeinä tunteina tuon pelin pelaaminen on parempi vaihtoehto kuin mikään muu, mitä voisin keksiä tekemiseksi. Hahmostani tulee örkki Shamaani Shamantar !

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Tuleehan tuota iltaisin ja vapaapäivisin pelailtua. Päähahmoni on tason 70 (ihmis) paladiini kiiltävässä, eeppisessä haarniskassaan. Ammatti on aseseppä ja kädessä heiluu itse taottu miekka. On lentävä ratsu ja kaikki. Koetan viitsiessäni kehittää myös maagia sekä kaverin kanssa toista paladiinia, josta olisi tarkoitus tulla joko täysin "pyhä" parantaja tai sitten "tankki" killan tarpeisiin, kumpaa korkeimman tason lähestyessä sitten enemmän tarvitaankaan - ensimmäisen hahmon taisteluvarusteiden eteen on nähty sen verran vaivaa, etten ryhdy suuntautumista enää muuttamaan.

Roinaa on matkan varrella kertynyt sen verran, että tarvitsen muutaman apuhahmon ottamaan mahdollisimman suuren osan toissijaisesta rojusta omalle pankkitililleen - malmia, kankaita, jalokiviä, toisten hahmojen edistymistä odottelevia ylimääräisiä varusteita ja muuta sellaista.

Aiemmin on tullut pelattua läpi strategiapelit Warcraft I, II ja III; WoWista saa paljon enemmän iloa irti, kun entuudestaan tuntee taustatarinan ja sankarit (ja konnat), joihin pelin varrella viitataan tai joita jopa pääsee itse kohtaamaan.

Vierailija

No sitten tämä varmaan on kuin tehty sinulle !

http://www.youtube.com/watch?v=WF_1Pk_4UZk

Omasta mielestäni Lich King on suorastaan ihanteellinen pahis, vaikkakin pelin loppu ei varmaan oikein sovi lapsille ! Ja tuskin tuon tason(80) pahiksista selviää vailla voimakkaan ryhmän tukea. Tuota lisäosaa ei varmaan kannata alle 70:sten edes harkita, mutta varmasti kaltaisille WOW fanaatikoille mieluisa kokemus ! Paladinin on suorastaan ihantelellinen ase epäkuolleita vastaan! Olen itse ajattellut, että seuraavaan lisäosa pitäisi tehdä Emeralde dreamistä, ja niin varmaan tapahtuukin! Blizzard on nyt palkkaamassa rutkasti lisää väkeä(varmaan ainoita yrityksiä koko USA:ssa!)eli varmaan jotankin on nyt siellä tapahtumassa tämän laajennuksenkin lisäksi.

Näin yleisesti pidän Warcraftiä eräänä maailman parhaimmista pelibrändeistä osittain siksi, että se on myös yksi maailman vanhimpia. En esim tiedä Japanilaista peliä, joka mitenkään vastaisi tuota tasoa! Vaikka pakko myöntää;pikkuisen hinnakkaita nuo Blizzardin luomukset silti ovat

Vierailija

Mitenhän muuten on tuon lisäosan kanssa? Pitääkö olla molemmat edelliset julkaisut, että voi asentaa tuon kolmannen? Mietin ihan huvikseen asiaa, jos vaikka rupeaisin wowittaan.

Fëanor
Aiemmin on tullut pelattua läpi strategiapelit Warcraft I, II ja III; WoWista saa paljon enemmän iloa irti, kun entuudestaan tuntee taustatarinan ja sankarit (ja konnat),

Warcraft triviaa:
Testataampa tietoutesi. Vastaa suoraan ilman nettiapua.

Kuka sanoo? "Speak quickly!.. What is it now?.. No one orders me around!.. I was fool to trust in light... Your pain shall be legendary!..."

Kuka sanoo näin? "Tremble mortals, and despair, doom has come to this world!"

Vierailija

Mur(s)uni pelaa. Itselläni on kyllä yllä paita jossa lukee

SOTATAIDON MAAILMA
LIEKEHTIVÄ RISTIRETKI

Mukava pelihän se on, tottakai. Ehkä luon oman hahmoni mursun peliin. Tosin en kovin usein pääsisi naputtelemaan. Najaa...kyllä itsellänikin pelejä riittää. Harmi, että läppäri on niin huonossa kunnossa ettei siihen oikein mitään voi asennella. Ei siinä kyllä tilaakaan juuri ole.

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
Shriek

Warcraft triviaa:

Kuka sanoo? "Speak quickly!.. What is it now?.. No one orders me around!.. I was fool to trust in light... Your pain shall be legendary!..."

Nuo ylemmät fraasit taitaa sanoa Darnassuksesta löytyvä Arch Druid, alemmasta en tiedä.

Vierailija

Itse lopetin 3 vuoden pelaamisen jälkeen. Teidän kannattaa vielä lopettaa ,kun ette ole vielä kunnolla edes aloittaneet kunnolla.

Vierailija
Fëanor

Warcraft triviaa:

Arthas ja Archimonde.

Vierailija
Shriek
Mitenhän muuten on tuon lisäosan kanssa? Pitääkö olla molemmat edelliset julkaisut, että voi asentaa tuon kolmannen? Mietin ihan huvikseen asiaa, jos vaikka rupeaisin wowittaan.

Fëanor
Aiemmin on tullut pelattua läpi strategiapelit Warcraft I, II ja III; WoWista saa paljon enemmän iloa irti, kun entuudestaan tuntee taustatarinan ja sankarit (ja konnat),

Warcraft triviaa:

Kaks ekaa on kuolleiden kauppiaiden vakiovastauksia...

Vierailija

Silloin tällöin tulee pelattua. 2 hahmoa on 70 tasolla, rogue ja paladin.

Paladiini aika tuore tapaus, muutama epikki tavara löytyy.

Rogulla on sitten epikkejä muutama setti.

Vierailija

Jälkimmäinen on Archimonde..

Siis ei miun vastauksia vaan mur(s)un.

joku näköjään jo laittanutkin tuohon...ton monde-tyypin.

Vierailija
Immuuni
Arthas ja Archimonde.

Aivan oikein.

Huomatkaa, että puhuin warcraft triviasta, en world of warcraft triviasta.

Vierailija

Joskus olin pahasti koukussa tuohon peliin. Ennen lisäosia, silloin kun ashkandini oli vielä kova mutka Menihän tuohon tuhottomasti tunteja, noin 8h päivässä, vain sen takia että saisi jokaiseen paikkaan jotain liilaa
Sittemmin myin tunnukseni ennen lisäosan tuloa 400 eurolla. Palasinkin vielä kerran, muttei kauaa enää napannut (onneksi).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat