Ilmoitus allahista.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on ollut viimeaikoina kovaa keskustelua allahista. Monet ovat varmasti ihmeissään ja miettivät onko allahia olemassa. Noh, nytten tulee vastaus. On. Mutta onko hän jumala? Ei ole..hän meni konkurssiin.
Hän on tehnyt vain koraanin ja sen toisen kirjan, mikä on ajanut kaikki sijoittajat pois hänen luoltansa. Ja 10 vuotta sitten hän meni konkurssiin. Joten häntä ei kannata palvoa enää koska häntä ei ole. Minä HERRA JEESUS KRISUS!! OLEN PAINANUT Monia erilaisia raamattuja, kuten mooseksen kirjat..mormoonien pyhä kirja..jne..tämän takia sijoittajat ovat pysyneet visusti minun luonani ja osakkeideni arvot ovat ennätys korkealla. Yksi osake maksaa yli 21 888 456,87 euroa. kuukaudessa on 500-900% nousua osakkeiden arvossa. Tätä on jatkunut pitkään ja odotettavisssa on myöskin tasaista nousua.

Sori, vain kun en aina voi kirjoitella tänne, mutta kirjastolla on niin paljon tunkua etten ehdi kirjoitella tarpeeksi tänne, varsinkin ku mopokomuhomot liimanäppeineen on liannut nämä näppikset niin että joutuu käyttämään hanskoja. JUMALA ON PUHUNUT!

Kommentit (9)

Vierailija

Taidat olla aika pahasti höynähtänyt, Ei jumalan sanalla ole mitään tekemistä mormoonien eikä muitten hihhuleitten kanssa.Raamattu on pyhä jumalan hengen innoittama jumalan sana.Ja ihmiset ovat saaneet jumalan sanaa kun ovat uskoneet ittensä jumallalle ja näin ollen täyttyneet jumalan hengellä ja saaneet inspiration,joka on jumalan hengene innoittama.Jeesus kristus on elvän jumalan poika joka elää tänäkin päivänä ,ja hänelle on annetti KAIKKI valta taivaassa ja maanpäällä.Tunnistan yrityksesi mustamaalata jeesukseen uskovia ihmisiä teketymällä tuoomoseksi hihhuliksi.Lopeta se ja keskity ihan vaan muihin aiheisiiin.Oikella ja terveellä tavalla jeesukseen uskovat ihmiset ovat kaikin puolin normaaleja ihmisiä, ja juuri sen takia koska ovat piätytyneet jumalan sanaan joka ohjaa ja antaa oikeita neuvoja.Oikesta jumalan sananoptuksesta ei tulee MITÄÄN PAHAA EIKÄ HUONOA.Jumalan sana on voima jokaiselle ihmiselle joka uskoo jeesukseen....niin juuri jeesukseen,koska jumala on avannut tien taivaaseen juuri nimenomaan jeesuksen kautta.Sen takia sana sanoo " minä olen tie totuus ja elämä,joka minuun uskoo ei ikinä kuole"

Vierailija

Herra Jeesus voi mennä takas sinne taivaaseen tai seurustelemaan äiti maan kanssa (eli hautaan). Niin tykkääkö herra Jeesus pelle siitä, että Ikean se joku tuoteseloste juttu on ohittanu raamattujen määrän?
Niin tässä samalla olis tää yks kysymys, että voiko sielä taivaassa pelata räiskintä pelejä tai wowia?

ps. Jeesus tai se "jumala" sai aika pirun monta ihmistä tapettuu pelkän tämän ihme uskonnon takia, jonka jumalan oloa ei vieläkään ole pystytty todistaa TIETEELLISESTI.

btw jos jokin uskonto on oikeassa niin se on juutalaisuus on oikeassa.

Vierailija

jokainen uskonto ja hullut puhuu yhdestä ja samasta asiasta mitä me kaikki olemme, "normaaliudessamme" ja egojemme takaisina.

Vierailija

Yks sama "komukka" jaksaa trollata foorumilla päivästä toiseen, hankkisit vaikka pistoolin ja harjottelisit sen putsaamista ladattuna.

Vierailija
JeesusKristus
Täällä on ollut viimeaikoina kovaa keskustelua allahista. Monet ovat varmasti ihmeissään ja miettivät onko allahia olemassa. Noh, nytten tulee vastaus. On. Mutta onko hän jumala? Ei ole..hän meni konkurssiin.
Hän on tehnyt vain koraanin ja sen toisen kirjan, mikä on ajanut kaikki sijoittajat pois hänen luoltansa. Ja 10 vuotta sitten hän meni konkurssiin. Joten häntä ei kannata palvoa enää koska häntä ei ole. Minä HERRA JEESUS KRISUS!! OLEN PAINANUT Monia erilaisia raamattuja, kuten mooseksen kirjat..mormoonien pyhä kirja..jne..tämän takia sijoittajat ovat pysyneet visusti minun luonani ja osakkeideni arvot ovat ennätys korkealla. Yksi osake maksaa yli 21 888 456,87 euroa. kuukaudessa on 500-900% nousua osakkeiden arvossa. Tätä on jatkunut pitkään ja odotettavisssa on myöskin tasaista nousua.

Sori, vain kun en aina voi kirjoitella tänne, mutta kirjastolla on niin paljon tunkua etten ehdi kirjoitella tarpeeksi tänne, varsinkin ku mopokomuhomot liimanäppeineen on liannut nämä näppikset niin että joutuu käyttämään hanskoja. JUMALA ON PUHUNUT!

Nyt olet parahin herrani jeesus erehtynyt - valitettavasti... Etkö tiedä, että öljyä tehdään koraanin oppien mukaan - hirvittävästi molottaen tornissa - ja näin kuuta ulvovat sudet saavat sen mitä tilaavat...

Vierailija
Enpäs
ALLAH ON SUURIN. SENKIN VÄÄRÄUSKOISET HUORINTEKIJÄT ! ALLAH KATKOO TEILTÄ PÄÄT POIKKI.

Näkyi nyökyttelevän tyytyväisenä, kun piereksin mekkaan päin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mistä noita jeesus osakkeita voi ostaa? Minäkin haluaisisin sijoittaa niihin.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat