Ilmoitus allahista.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on ollut viimeaikoina kovaa keskustelua allahista. Monet ovat varmasti ihmeissään ja miettivät onko allahia olemassa. Noh, nytten tulee vastaus. On. Mutta onko hän jumala? Ei ole..hän meni konkurssiin.
Hän on tehnyt vain koraanin ja sen toisen kirjan, mikä on ajanut kaikki sijoittajat pois hänen luoltansa. Ja 10 vuotta sitten hän meni konkurssiin. Joten häntä ei kannata palvoa enää koska häntä ei ole. Minä HERRA JEESUS KRISUS!! OLEN PAINANUT Monia erilaisia raamattuja, kuten mooseksen kirjat..mormoonien pyhä kirja..jne..tämän takia sijoittajat ovat pysyneet visusti minun luonani ja osakkeideni arvot ovat ennätys korkealla. Yksi osake maksaa yli 21 888 456,87 euroa. kuukaudessa on 500-900% nousua osakkeiden arvossa. Tätä on jatkunut pitkään ja odotettavisssa on myöskin tasaista nousua.

Sori, vain kun en aina voi kirjoitella tänne, mutta kirjastolla on niin paljon tunkua etten ehdi kirjoitella tarpeeksi tänne, varsinkin ku mopokomuhomot liimanäppeineen on liannut nämä näppikset niin että joutuu käyttämään hanskoja. JUMALA ON PUHUNUT!

Kommentit (4)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Hauskaa, etta hullujenhuoneillakin on nykyaan internet-access...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat