Kelan jonot

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

3 viikkoa kulunut eikä mitään tietoa kelan systeemeistä.

olen huomannut että työntekijöitä on runsaasti Kelassa, mutta ei koskaan tiskin takana. Myös käsittelyajat on käsittömän pitkiä.

Kerran 3 kertaa soitin, ennen kuin asiat sain käsittelyyn.

Sivut

Kommentit (20)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Äänekosken kelalla ainakin näkyy aina olevan tiskillä porukkaa..noh eipä sitä kai voi odottaakkaan että niinkin takapajuisessa kylässä kuin tampereella olisi varaa palkata/saati olisi tarpeeksi työvoimaa kelan tiskeille.

Muuta äänekoskelle.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Ääneskoskella ei ole kuin yksi tiski.

Eikäole.. Kaksipas.
Toisessa aina on ainakin joku päivystämässä.

Vierailija

No mutta eikös sosiaalitoimisto ole juuri se paikka mihin kaikki sitkeimmät työnvieroksujat lopulta pakkotyöllistetään ?
Ei ihmekkään, kun homma ei suju.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Taisi olla joku laki, joka velvoittaa Kelan käsittelyajan maksimissaan kahteen viikkoon. Faijan kuntoutushakemuksen käsittelyyn meni kylläkin yli 2 kk...

Vierailija
Volitans
Taisi olla joku laki, joka velvoittaa Kelan käsittelyajan maksimissaan kahteen viikkoon. Faijan kuntoutushakemuksen käsittelyyn meni kylläkin yli 2 kk...

Taisi olla? Jokatapauksessa tuota lakia rikotaan säännöllisesti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä en tajua miten jotkut voi jatkuvasti valittaa kelan tomista..itelläni on kaikki asioinnit kelalla sujunut täysin huoletta ja olen aina saanutkin tukia niiltä kun olen pyytänyt. Ettei vain olisi katkeria ihmisiä jotka eivät ole saaneet tukia niin väittävät moisia mutupuheita kelasta että muka joutuisi jonottelemaan monia kuukausia muka..

Vierailija
Volitans

Selvä merkki ylityöllistetystä Kelasta, kelaa nyt.

Vierailija
Volitans

Mikässe sellainen laki on?

Kuntoutusrahoissa taitaa aina mennä vähintään tuon verran.

Vierailija

Mitä vähemmän Kelaa hätyyteltäisiin aikataulukyselyillä, sitä enemmän väkeä riittäisi itse käsittylyyn. Mitä nopeammin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat