Ostakaa taulu

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ostakaa sika joka polttaa piippua!. Laitan huutonettiin kaupaksi.

Ostatte 50 eurolla ja myytte 100 eurolla ja seuraava tietenkin myy 150 eurolla jne.

Kommentit (12)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En osta..lähetä ekaksi mun tilille sataeuroa niin mä voin ostaa sen sitten 50eurolla. Ok?

Piirrä se sika kakkimaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Tiäremiäs on päättänyt tehdä pätikkää pyramidipisneksellä? Onkos tuo piippusikataulu suurennos sun avataresta vai peräti originaali?

Voisin ostaakin, mutta mesenaattivarani käytin jo vuosia sitten. Ostin yhdeltä taiteilijalta taulun 300 mk hintaan, mutta se jäi ravintolan narikkaan. Sillä oli kyllä kuulemma tulossa näyttelykin, joten harmittaa hieman.

Mutta parempi sun taulus on varmasti kuin sen särestöniemi.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Vaihdatko sen yhteen Jalluun, jossa on juttu Tabe Sliorista? Se on vanha lehti ja varmaan keräilyharvinaisuus. Löysin sen samasta kuolinpesästä, jonka hartauskirjallisuutta poltin.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Pubi
Vaihdatko sen yhteen Jalluun, jossa on juttu Tabe Sliorista? Se on vanha lehti ja varmaan keräilyharvinaisuus. Löysin sen samasta kuolinpesästä, jonka hartauskirjallisuutta poltin.
Voihan hitto! Kun mummo kuoli, sain hänen jäämistöstään muistoksi Vänrikki Stoolin tarinat. Nyt vasta tuli mieleen, että mummon kaapissa olisivat olleet myös ne Jallut, joissa paljasteltiin Herrojen Taben elämää.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat