Ennen pelättiin syöpää nyt lihavuutta

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Nykyään ihmiset pelkää lihavuutta ja tauteja mitä siitä voi tulla.

Syöpää ei pelätä, koska syövän voi parantaa. Moni tuntee henkilöitä millä on lieviä syöpiä ollut koska ne on löydetty ajoissa.

Naisetkin laihduttelee oman terveytensä ja miesten takia.

Miehillä voi olla sama juttu, ainakin yritetään pysyä laihana että ei tule diabetestä+ muita tauteja.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

mulla luultiin olevan leukemia ko olin pieni, koska serkullaki on ollu ja mulla oli niin paljon sen oireita. eipä ollukkaan leukemiaa.

mutta jos mun pitäis valita ylipainon ja leukemian välillä ni ottaisin sen leukemian.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs

Syöpää ei pelätä, koska syövän voi parantaa. Moni tuntee henkilöitä millä on lieviä syöpiä ollut koska ne on löydetty ajoissa.

Väärin. Syöpää ei pelätä koska syövän syntymiseen ei voi vaikuttaa elämäntyylillä kun taas massiivisuuteen voi.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
tiäremiäs
- - Syöpää ei pelätä, koska syövän voi parantaa. - -

Lihavuudenkin voi parantaa. Lääkkeeksi otetaan iso kasa porkkanoita aamuin illoin, ja niitä saa käydä hakemassa vähintään 5 km päästä juosten korkeintaan kahden päivän tarpeiksi kerrallaan.

TERÄS NALLEPUH
- - syövän syntymiseen ei voi vaikuttaa elämäntyylillä - -

Kun ei polta tupakkaa, niin on pienempi todennäköisyys saada keuhkosyöpä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Dredex

TERÄS NALLEPUH
- - syövän syntymiseen ei voi vaikuttaa elämäntyylillä - -

Kun ei polta tupakkaa, niin on pienempi todennäköisyys saada keuhkosyöpä.

Mutta ne jotka eivät polta niin ei voi vaikuttaa siihen, kuten minä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Archie
Syövän syntymisen todennäköisyyteen voi myös vaikuttaa ruokavaliolla ja alkoholin käytöllä.

No ruokavalion osuutta syövän todennäköisyyteen ei kyllä tietääkseni kovinkaan vakuuttavasti ole esitetty. Ruisleipä muka aiheuttaa syöpää? Enpä taida uskoa. Mummonikin on syöny ruisleipää ainaki yli 60 vuotta eikä ole tullu syöpää.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Archie
Syövän syntymisen todennäköisyyteen voi myös vaikuttaa ruokavaliolla ja alkoholin käytöllä.

No ruokavalion osuutta syövän todennäköisyyteen ei kyllä tietääkseni kovinkaan vakuuttavasti ole esitetty. Ruisleipä muka aiheuttaa syöpää? Enpä taida uskoa. Mummonikin on syöny ruisleipää ainaki yli 60 vuotta eikä ole tullu syöpää.

Muistaakseni runsas alkoholinkäyttö lisää riskiä sairastua suu- ja kurkkusyöpiin. Ruokavaliolla on kokonaisuutena merkitystä. Vähäkuituinen ravinto lisää riskiä sairastua paksunsuolensyöpään. On näitä muitakin, mutta nämä tulivat mieleen.

Hyvä mummollesi että söi ruisleipää. Pysyi suoli kunnossa.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Kaikki aiheuttaa syöpää. Kehossa syntyy jatkuvasti syöpäsoluja, ja immuunijärjestelmä tuhoaa niitä sitä mukaa. Joskus vaan se syöpä saa ylivallan, kun näitä järjestelmiä sössitään liikaa.

Mitä lihavuuskammoon tulee, niin osa siitä kai johtuu siitä että kulttuurimme on muuttumassa ulkonäkökeskeisemmäksi? Läski pukee joitakin, muttei kaikkia.

Vierailija
PeterH
- - Läski pukee joitakin, muttei kaikkia.

Olisiko antaa esimerkin vuoksi linkki kuvaan, jossa on joku jota läski pukee?

Vierailija
Dredex
PeterH
- - Läski pukee joitakin, muttei kaikkia.

No se on makuasia, jotkut pitävät runsasmuotoisista tytöistä (kuten minä) ja jotkut taas laihoista kuten tuo Tiäremies taitaa pitää. "Ennenvanhaan" arvostettiin lihavia mutta nyt tiedetään että laiha syö terveellisesti ja hänellä on selkärankaa olla käymättä mäkissä kerran viikossa ja on usein hyvätuloinenkin. Asia on kääntynyt päinvastoin, ennenhän rikkailla oli varaa syödä ja lihavuus näytti sen - mutta silti pidän bbw:stä. Pitää moni muukin päätellen netin huimasti kasvaneesta BBW -kuva-, ja videotarjonnasta. Tietysti pääsyy on lihavuuden kasvu ja siihen tottuminen länsimaissa. Ylipainoisia on jo enemmän kuin nälkäänäkeviä.

http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/u ... 160118.jpg

Syövän ja lihavuuden aiheuttaja on kyllä usein elämäntavat. Paistettu liha varsinkin on aika hyvä syövänlähde.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
Dredex

Ööhm.. no vaikka Ms. Deja.
http://www.msdeja.com/tour2.html
(toiset runkkaa tolle, toisten mielestä se on kauhee, makuasia)

Se, pukeeko läski vai ei, riippuu maar sit siitä, mihin paikkoihin se on jakautunut.

Vierailija
PeterH
Ööhm.. no vaikka Ms. Deja. (toiset runkkaa tolle, toisten mielestä se on kauhee, makuasia)

Joo en kyllä huolisi. Kun kesäkuumalla lähdettäisiin yhdessä lenkille, niin tuntisin itseni hölmöksi hänen kanssaan, koska hänen menonsa olisi lyllertämistä ennen pyörtymiskohtausta.

PeterH
Se, pukeeko läski vai ei, riippuu maar sit siitä, mihin paikkoihin se on jakautunut.

Eiköhän läski jakaudu kuitenkin useinmiten sellaisiin paikkoihin, missä se näyttää huonolta. Jos jollain on suuret rinnat, mutta muuten hoikka, ei sellaista voi sanoa läskiksi vaan suuririntaiseksi. Mutta myös liian suuret rinnat eivät ole hyvä asia, koska ne pursuavat joka suuntaan koko ajan ja vellovat kunnes vanhemmiten ne rupsahtavat isoiksi riippusäkeiksi.

Vierailija
tiäremiäs
Nykyään ihmiset pelkää lihavuutta ja tauteja mitä siitä voi tulla.

Naisetkin laihduttelee oman terveytensä ja miesten takia.

Miehillä voi olla sama juttu, ainakin yritetään pysyä laihana että ei tule diabetestä+ muita tauteja.

Justiinsa joo. Kaikki läskit ja syöpäläiset pois työelämästä. Tätä humaania Darwinistista "keskustelua" on käyty täällä jo aiemminkinkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat