Kun homo käy päälle!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Seksuaalista ahdistelua livenä !

http://www.youtube.com/watch?v=1XTFusYMOm4

Kommentit (13)

Vierailija

Tiedä häntä, mutta olen huomannut, että vanhemmat homomiehet ovat hyvin kiinnostuneita nuorista miehistä. Niin varmaan heterotkin olisivat kovin nuorista naisista, mutta perhesuhteet jarruttavat käytöstä. Kukapa haluaisi naapurin sedän olevan silleen kiinnostunut omasta tyttärestä.

Vierailija
liis@
Tiedä häntä, mutta olen huomannut, että vanhemmat homomiehet ovat hyvin kiinnostuneita nuorista miehistä.

Sairaalloisen kiinnostuneita.
Tein nuorempana kokeellista tutkimusta homokapakoissa.

Se alkoi siten, että menin vahingossa pariin homokapakkaan. Eihän niistä päälle päin mitään tiedä.

Musiikista aloin epäilemään ensin. Hieman myöhemmin kuolaavat lääppijät iskivät kiinni.

Vierailija
oge
liis@
Tiedä häntä, mutta olen huomannut, että vanhemmat homomiehet ovat hyvin kiinnostuneita nuorista miehistä.

Hieman myöhemmin kuolaavat lääppijät iskivät kiinni.

Saitko persettä?

Vierailija
fenomenologi
oge
liis@

Hieman myöhemmin kuolaavat lääppijät iskivät kiinni.

Saitko persettä?

Taisi kyllä luultavammin antaa

Vierailija

Aiheesta oli aikoinaan keskustelua rikoslehtien lööpeissäki,"saako homon tappaa?" Oli Tampereella nuori mies jatkoilla herännyt kun vanhempi ukko touhuillut jotain, ilmeisesti yrittänyt riisua...? No, nuorukainen haki keittiöstä veitsen, ja peri-suomalaisen ajatustenvaihdon jälkeen oli ukko kylmänä!
Muistaakseni nuorukainen oli vielä alaikäinen juopottelemaan, 17v. Joten tuokin tilanne olisi estynyt, ellei sitä v.tun viinaa olisi ollut tarjolla.
Meni kaksi elämää pilalle, ja ainakin tuomioistuin ei homon tappoa pitänyt hyväksyttävänä...
Heja Kikero!

Vierailija

Mitä homoilua tuossa muka oli? Sehän kuuluu asiaan, että onnitellaan tunteikkaalla tavalla. Varsinkin kun kyseessä on kaksi reipasta nuorta miestä.

Vierailija
oge
liis@

Sairaalloisen kiinnostuneita.

Se alkoi siten, että menin vahingossa pariin homokapakkaan. Eihän niistä päälle päin mitään tiedä.

Musiikista aloin epäilemään ensin. Hieman myöhemmin kuolaavat lääppijät iskivät kiinni.

"Menin vahingossa PARIIN(!) homakapakkaan."

Vahingossa! Ihanko samanillan aikana satuit vaan menemään! En ole vahigossa joutunut itse ikinä homokapakkaan, vaikka kapakoita on tullut kyllä kierrettyä se tuhat Suomessa ja maailmalla. Mikä ihmeen kokeellinen tutkimus se on jos "vahigossa" menit?

Kaippa ne "kuolaajat" iskevät kiinni jos perse pitkällä kärväät ja koppalakki on houkuttelevasti poikamaisesti vinossa. Voi helevetti, pitkästä aikaa kunnon naurut tuli!

Uusimmat

Suosituimmat