BLACK & WHITE

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Maailmamme jakautunut...
Oletko jo päätöksen omalla kohdalla tehnyt?
Ovatko asiat sinulle jo selvät ja on vankka oma asenne musta-valkoisina?
Oletko valko-eurooppalainen (valkoinen ihminen) ja onko sinun asenne mamuja ja musta/toffe/ harmaarotuisia selvä?
Näin äänestyksessä osat valitsemaan oikean Black or White puoli...
Katsotaan mikä äänestyksen lopputulos...

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Saako ainut äänestää itseään? Jos saa, annan ääneni itselleni.

"Yellow is the color of my true love's skin, in the morning, in the evening, and all night long..."

Vierailija
Kauko

"Yellow is the color of my true love's skin, in the morning, in the evening, and all night long..."

Saat sinä omalla keltaisella osastolla istua ihan rauhassa

Vierailija
DavidDuke
Kauko

Saat sinä omalla keltaisella osastolla istu ihan rauhassa

On täällä jo Simpsonitkin ja loput ainut.

Vierailija
DerMack
siis sun suomenkielen taitos on kyllä niin ruosteessa ettei mitään rotia...

Sorry! En mahda mitään! Just tällä palstalla harjoittelen, putsan ruosteet..
Hm! Tai oikeasti se on minun korkein taso. Tästä lähden kehittämään eteenpäin. Mutta sentaan sanakirijän en tarvis.

Vierailija

Nebohan se siellä taas häärää... Nyt Nebolle vinkkejä White Power (etc) - foorumeista, missä hän voi keskustella keskustella hengenheimolaistensa kanssa.

Vierailija
Rere
Nebohan se siellä taas häärää... Nyt Nebolle vinkkejä White Power (etc) - foorumeista, missä hän voi keskustella keskustella hengenheimolaistensa kanssa.

Ei kun minä SEN tiedän. Se ei ole kovin mielekästä, koska etsin haasteita.
Juuri tällä on minun paikka!

Vierailija

Mielestäni on ihan hyvä, että tummaihoisille opetetaan kulttuuria ja historiaa muultakin kannalta kuin valkoihoisten kannalta. Eihän siinä mitään pahaa ole, kunhan pysyvät objektiivisina. Mutta kyllä ongelmia voi tulla, kun erottelu alkaa. Tummaihoiset menevät aina mieluummin tummaihoisten kouluun ja valkoihoiset omiin kouluihinsa. Tällöin syntyy ikään kuin valtioita valtioiden sisään tai kansoja kansojen sisään.

Mutta toisaalta Yhdysvalloissa alkaa olemaan niin paljon tummaihoisia, että sinne varmaan väistämättä syntyy tummaihoisvaltaisia (tai -enemmistöisiä) kouluja, jotka yksinkertaisesti ovat sellaisia kuin ovat. Jos joku vähemmistöön kuuluva valkoihoinen haluaa käydä tummien koulua, se on hänen asiansa.

Vierailija
DavidDuke
Rere

Varmaan tiedätkin. Minäkin tiedän, olen monta kertaa käynyt trollailemassa noiden hörhöjen keskusteluissa. (Tosin tietenkin toisella nicknamella kuin täällä.) Olen myös trollaillut muslimien on-line fatwa - sivuilla kysyen ratkaisuja erinäisiin "arkipäivän" ongelmiin. Oma hupinsa tuossa trollaamisessa oli.

Vierailija
Rere
DavidDuke
Rere

Varmaan tiedätkin. Minäkin tiedän, olen monta kertaa käynyt trollailemassa noiden hörhöjen keskusteluissa. (Tosin tietenkin toisella nicknamella kuin täällä.) Olen myös trollaillut muslimien on-line fatwa - sivuilla kysyen ratkaisuja erinäisiin "arkipäivän" ongelmiin. Oma hupinsa tuossa trollaamisessa oli.

Minä en trollaa tällä. Minä tässä asun ihan aidosti!
Itse asiassa minua trollaminen koskaan huvittanut, joten kirjoitan vain "ihan aikuisten oikeasti". Niin. Ja sitten White Power suvustosta minä tiedän, mutta en ajo mennä sinne, enkä o koskaan kirjoittanut niiden sivuilla.

Vierailija
DerMack
siis sun suomenkielen taitos on kyllä niin ruosteessa ettei mitään rotia...

jätkä on aika pelle, jos meet syyttämään kohtuullisen hyvin suomen kielen osaavaa uusi-suomalaista henkilöä taitojen ruosteesta. prkl, täällä asuu somppuja jotka ei osaa kymmenen vuoden jälkeen huutaa muuta ku rasisti rasisti tai jotain white trash-läppää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat