Romaneille oma valtio (vrt Kosovo)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Luin lehdestä että Kosovossa ei ole teollisuutta.

Valtio ilman teollisuutta ! Vihreiden paratiisi.

Kypros on kommunistinen, ja nyt keskellä Eurooppaa on vihreä paratiisi.

Eikös nyt olisi korkea aika perustaa Suomen romaneille oma valtio ? Ennen kuin Suomesta tulee uusi Kurdistan ?

Kommentit (14)

Vierailija

Viherkomuille tekisi oma valtio terää. Menisivät sinne keskenään pohtimaan tiedostavia aiheita ja nauttimaan kurjuudesta. Moni...hups..eikun Islamkulttuurijuhlat kyllä loppuis melko äkkiä kun pakolaiset jatkaisivat mokoman tyhjälän jälkeen matkaansa.

Vierailija

Annetaan niille maata Välimeren itälaidalta. Säät on mukavia ja merenrantaa riittää. Siinähän sitä on jaettavaa maata Libanonin eteläpuolella.

Vierailija

Miten mustilaisten kansallisvaltio voisi toimia? Asukkaat kauppaisivat toisilleen hevosia ja "Rolexeja", mutta kukaan ei tekisi oikeita töitä. Tietysti EU dumppaisi tukivaluuttaa sisään 30 miljardia €:a vuodessa, kuten se tulee tekemään Kosovonkin kanssa aivan varmasti.

Vierailija

Itse ehdotan, että sellaiset suomalaiset, jotka eivät hyväksy erilaisuutta, mutakuonoja, ählämejä ja vastaavaa, perustaisivat oman valtionsa, niin em. ongelmista päästäisiin eroon.

Siellä ONNELAssa olisi hyvä katsella maailmanmenoa ja miettiä miten se oma ideologia puree reaalimaailmassa, kun ei olisi ketään "aliryhmiä" ketä syyttää virheistä.

Vierailija

Täytyyhän ravit ja TOTO järjestää Mannemaahan..

Pyörittäväthän mannet autokauppaa. Tekevät hyvän työn kierrättäen autoja. Ja hyviä puhelimiakin niiltä voi ostaa.

Vierailija

Eikun!
Osatteko vastatta kysymykseen: Missä kaiken eniten asu Suomessa ja kauan... Sen annetankin heille! Niin kun Kosovossakin.

SS-joukot! Perk! Hitlerille autoineet tappamaan serbejä ja juutalaisia, ennen siitä OSmanin imperiumille (muslimeille)

Vierailija
Olli V
Täytyyhän ravit ja TOTO järjestää Mannemaahan..

Pyörittäväthän mannet autokauppaa. Tekevät hyvän työn kierrättäen autoja. Ja hyviä puhelimiakin niiltä voi ostaa.

Eivätkö he itse onnistu järjestämään ihan itse mitä huvitta.
Itsenäisyys tarkoittaa ITSENÄISYYS!
Siis: kaikki ITSE!

Vierailija
Olli V
DavidDuke
:) Siis: kaikki ITSE!

Hah, näkisipä mannen heittelemässä tallin lattialta paskaa.

Heh! Noh! Kerro!

Vierailija

Luxemburg on Euroopan rikkain maa, eikä siellä tehdä muuta kuin otetaan provikat uhkapelistä (pankkitoiminta).

Yhdistynyt Mannetasavalta voisi olla samanlainen. Kilpaileva Luxemburg.

Alueeksi voisi antaa vaikka Hailuodon, ihan jo nimenkin perusteella.

Vierailija

Talousalue ei tarvitse ns. teollisuutta tai tuotantolaitoksia.

Seutualue tai jopa valtio, kuten esim. Kosovo, voi tullu hyvin toimeen vain ja ainoastaan vaihtojen ja palveluiden (ja niiden myynnin) voimalla, esim. tapaukset Luxemburg, Isle of Man, Jersey, Hong Kong jne...

Uusimmat

Suosituimmat