Juumalan Pojan Viesti Tiede.fiiläislle!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Allojah! Hallelujah !

Nyt on tullut aika kääntyä synneistänne!
On Armon Aikaa vielä 400 vuotta!
Sitten jysähtää!

Jeesus tulee pian - ehkä jo kohta - etkö nää häntä?
(Katselee ylensä tuo mustapartainen veikko alaspäin ja tuhisee partaansa...)
Koettakaa nähdä Hänet? Mitä Juumalan Esikoinen tahtoo teille kertoa!

Ettäft oif aiga menä mullakin koht parturiin... Mutta peekään pahoja parturinaisia - he vain tappavat ajatuksesi sillä smirgelinellä - jota vinguttavat korovan juures...

THuun alaf fahta shitten khun isukki, jonk nimmee en etes tiijä käskee...

Noh, voinhan thulla alef shitten khun vaan joku isäukkoistan käskee... Velipoikaa en tottele she onh yht thymä khuin mhäkin!

Ei thuo tukan värjäysainekaan kauon aikaa pysy phäässä! Ylleens mul' on vaakea hius...

Näin siis Juumalan Poika Jee-susi Krishna.

Ja toistaiseksi veljessarjan nuorimmasta päästä oleva Agison toteaa tähän:
"Lukekaa Raamattua Suomeksi, löytääksenne sieltä kaikki 7:llä jaolliset lukusanat"

Mitä tarkoittaa? Vain luvut ovat lukuja Suomen Kielessä, mikä onkin aika viisasta. Siispä viimeiset 400 vuotta viettäkää aikanne paastoten ja rukoillen!

Ilmestyskirjan 20 luku(100:lla kerrannainen) on juuri alkanut... Suomi tosin lukee vasta 9:ttä lukua(10:llä kerrannainen), sillä se viimeinen ydinvoimala on kohta tulessa... (Olix 6. ydinreaktori?)(Suomi on 90-vuotias)

Tästä eteenpäin 13 lukua = 130 vuotta, ja loppu on käsillä!
Apophis törmää maahan eikä sille edes Bruce Willis Armageddoeineen voi mitään! (Vai voiko? Kysykää häneltä?)

Tullookin varmasti hirvee katastrofi sitten 2030-luvulla kun Aphooppis törmeijjaa Öörthiin! Ja jos oikein tuuri on, oon vielä elossa tuolloin!

Itte assias olin vähän yllättynyt kun ei se TU??- törmännyt maahan! Pettynyt suorastaan...

Mutta JOS (suuri JOS) olenkin laskenut väärin - kuten Jeehovalaiset jo useaan otteeseen(oon Hullu Herra Hellu), totean, että loppu tulee viimeistään 4000 luvulla, sillä 4000 Hare Kristukseen ja siitä 4000 vuotta lopulliseen päättymykseen, jonx jälkeen maalima on 7000 vuotta täysin tulinen Helvetti! Maankuori aukeaa ja päästä magmat pihalle! Johtuen siitä, että ydinpommien joita tuohon mennessä on jysäytelty(onko Suomella oma - kysykää Supolta?) avaavat maankuoren sillä ne neutronit eivät muutu välittömästi protoneiksi ja elektroneiksi! Vaan halkovat lissää alkuainetta, aina happimolekyyliä myöden!

Ja syntyy uus' taivas ja uus' maa! Jossa Vanhurskaus, raskas vanhuus asuu!

Kommentit (13)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Mulle puolikas annos sitä mitä tuo on nappaillut; syötän sen hämähäkille ja ihailen kummallista verkkoa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Mulle puolikas annos sitä mitä tuo on nappaillut; syötän sen hämähäkille ja ihailen kummallista verkkoa.

Ongelmana taitaa olla se, ettei Agis ole taaskaan nappaillut mitään.

Vierailija
spin0
Pikku Gen

Vai en muka! Toisinaan menee kolmen päivän lääkkeet kertarysäyksellä!
(Clorpromaania, Sepramia ja Truxaalia)

Toope
Seuraa 
Viestejä23161
Liittynyt23.7.2006
Agison
spin0
Pikku Gen

Noh noh, pitää noudattaa lääkärin määräyksiä. Muuten käy heikosti.
http://www.youtube.com/watch?v=jM_QAFJ80GY

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Agison
Allojah! Hallelujah !

Nyt on tullut aika kääntyä synneistänne!
On Armon Aikaa vielä 400 vuotta!
Sitten jysähtää!

Ettäft oif aiga menä mullakin koht parturiin... Mutta peekään pahoja parturinaisia - he vain tappavat ajatuksesi sillä smirgelinellä - jota vinguttavat korovan juures...

THuun alaf fahta shitten khun isukki, jonk nimmee en etes tiijä käskee...

Noh, voinhan thulla alef shitten khun vaan joku isäukkoistan käskee... Velipoikaa en tottele she onh yht thymä khuin mhäkin!

Ei thuo tukan värjäysainekaan kauon aikaa pysy phäässä! Ylleens mul' on vaakea hius...

Näin siis Juumalan Poika Jee-susi Krishna.

Ja toistaiseksi veljessarjan nuorimmasta päästä oleva Agison toteaa tähän:
"Lukekaa Raamattua Suomeksi, löytääksenne sieltä kaikki 7:llä jaolliset lukusanat"

Mitä tarkoittaa? Vain luvut ovat lukuja Suomen Kielessä, mikä onkin aika viisasta. Siispä viimeiset 400 vuotta viettäkää aikanne paastoten ja rukoillen!

Ilmestyskirjan 20 luku(100:lla kerrannainen) on juuri alkanut... Suomi tosin lukee vasta 9:ttä lukua(10:llä kerrannainen), sillä se viimeinen ydinvoimala on kohta tulessa... (Olix 6. ydinreaktori?)(Suomi on 90-vuotias)

Tästä eteenpäin 13 lukua = 130 vuotta, ja loppu on käsillä!
Apophis törmää maahan eikä sille edes Bruce Willis Armageddoeineen voi mitään! (Vai voiko? Kysykää häneltä?)

Tullookin varmasti hirvee katastrofi sitten 2030-luvulla kun Aphooppis törmeijjaa Öörthiin! Ja jos oikein tuuri on, oon vielä elossa tuolloin!

Itte assias olin vähän yllättynyt kun ei se TU??- törmännyt maahan! Pettynyt suorastaan...

Mutta JOS (suuri JOS) olenkin laskenut väärin - kuten Jeehovalaiset jo useaan otteeseen(oon Hullu Herra Hellu), totean, että loppu tulee viimeistään 4000 luvulla, sillä 4000 Hare Kristukseen ja siitä 4000 vuotta lopulliseen päättymykseen, jonx jälkeen maalima on 7000 vuotta täysin tulinen Helvetti! Maankuori aukeaa ja päästä magmat pihalle! Johtuen siitä, että ydinpommien joita tuohon mennessä on jysäytelty(onko Suomella oma - kysykää Supolta?) avaavat maankuoren sillä ne neutronit eivät muutu välittömästi protoneiksi ja elektroneiksi! Vaan halkovat lissää alkuainetta, aina happimolekyyliä myöden!

Ja syntyy uus' taivas ja uus' maa! Jossa Vanhurskaus, raskas vanhuus asuu!

Tähän ei sovi muu kuin jeesusperkele, mitäs nyt sitten teherään.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Agison

En itseasiassa näe. Näen kyllä jeesuksen profiilin ja henkilötiedot mutta kuvaa ei näy vielä.
http://www.tiede.fi/keskustelut/profile.php?mode=viewprofile&u=18120

Ehkäpä hän ei ole ehtinyt ottamaan kuvaa itsestänsä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Olli V
Oi, maailmanloppu! Toivottavasi tulee eläessäni. Olisi mahtava kokemus.

Itseasiassa maailmanloppu on "ehdottomasti ainakin kerran elämässä koettava!" -listallani.

Vierailija
Agison
spin0
Pikku Gen

Se selittääkin paljon...

Uusimmat

Suosituimmat