Miten Juumala äänestäisi, entä Perkele, entäpä Enkelit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sakarja 3:1
"Sitten Herra antoi minun nähdän ylipappi Joosuan, joka seisoi Herran Enkelin edessä. Saatana seisoi Joosuan oikealla puolella ja syytti häntä."

Eli Paha Saatana on oikeistossa demoneineen, ja tiedämmehän että oikeistolaiset ovatkin sellainen mammonamahti!

Hyvä Mikael enkeleineen on Puolustaja, ja on vasemmistossa...

Joosua, pappi on Pyhän Jumalan Palvelija kuten Jeesus ristillä on KESKUSTAPUOLUEEN KANNATTAJA!

Itse kallistuin edellisissä pressan vaaleissa oikealle, eli perikeskustalainen juntti ensin äänesti Bjärne Kallista, ja sitten, kun Vanhanen Käski, äänestin Saulia.

Tämä tarkoittaa, että mitään puoluerajoja, vaikka olenkin tiettävästi keskustalainen, ole... Itse äänestin Kallista(KD), kun se ainoana tokaisi vaalitentissä joka väliin: "Mutta ENHÄN MINÄ KUITENKAAN TIEDÄ!" Hän oli ainoa kannattamani totuuden torvi...

Kertokaa tekin toki omasta äänestyskäytöksestänne! Juumalahan voi tunnetusti äänestää vaikkapa Saatanaa, jos se on liian kauan ollut paitsiossa(OPPOSITIOSSA!),

Mutta mix kannatin sitten Kokomuusta, emmekä Arvoisaa Rouva Presidenttiä Halosta... Oli niinkin karu syy, kuin että halusin vähän rahhaa... Nyt on tosin 2 kuukautta ollut tase 60 euroa miinuksella, juuri tupakkilaskuni verran! Onnex isi ja veli ovat hankkineet mulle vähän rahaa, eikä siskokaan minua ole tuetta jättänyt. Velkaa en ole muille kuin peheenjäsenille ja KELALLE!

Suosittelen tätä mallia kaikille... Pankkivelkahan ei kannata, jos aikoo rehellisesti sitten KORKOINEEN sen takaisin maksaa... Mutta kaikkihan ei toki maksa sen tietää .

Mutta tätäkään skitsoilua ei tarvitse niin vakavasti ottaa... Vielä on oikeanpuolenkin mahdollista kääntyä hivenen rauhaa rakastavammaksi, kaikkihan tiedämme, että oikeiston valtaanpääsy on oikotie(onneen?) Sotaan!

Kommentit (3)

Vierailija

Tiedän Paavalista kaksi asiaa:

1) Oli keskustalainen

Maamiehen, joka raskaan työn tekee, tulee ensimmäisenä saada osansa sadosta.

2) Vastusti dopingia:

Ei myöskään urheilija saa voitonseppelettä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.

Molemmat 2. Timoteuskirjeessä.

Samassa yhteydessä on hyvin tärkeä asia:

Ei kukaan sotilaana palveleva sekaannu jokapäiväisen elämän toimiin, jos haluaa, että päällikkö on häneen tyytyväinen.

Sotilas ei saisi osallistua poliisitoimiin tai edes rauhanturvatehtäviin. Hänen on vain harjoiteltava tehokkaasti tappamista, jotta kukaan ei uskaltaisi hyökätä. Tämä -ja vain tämä- estää tulevat sodat !

Vierailija

Jos on metsäpalo tai mummo eksynyt marjametsään, niin palakoot mummo sinne. Kohta se kuolisi muutenkin. Sotilailla on parempaakin tekemistä, ja lasken tähän myös varusmiehet. Alokasajan jälkeen jokainen on sotilas.

Uusimmat

Suosituimmat