Kuinka kauan muslimina, kunnes saa kunniamurhata vaimojaan?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saako Islam-käännynnäinen aloittaa milloin velvollisuuksiensa suorittamisen?
Yksi muijistani on alkanut jo kitisemään. Milloin sen saa pistää parvekkeelta alas?

Olen ollut oikeauskoisena jo kuukauden päivät.

Sivut

Kommentit (60)

mirab
Seuraa 
Viestejä3017
Liittynyt30.4.2007
Rauno-Petteri Lapinoja
Kysy Allahilta.

Muslimit eivät ilmeisesti usko samassa määrin kuin kristityt, että omasta tajunnasta voisi löytää jonkun ulkopuolisen tahon viestejä aina kun on tarve (Muhammed omi aikoinaan nämä hommat itselleen).

Muslimit voivat esittää kysymyksen suoraan uskonoppineelle ja saada sieltä islamilaiseen lakiin perustuvan tulkinnan. Tiettävästi puolison murhaaminen - silloinkin kun motiivina on jatkuva kitinä - on sikäläisten keskuudessa ehdottomasti kielletty.

(Nyt lähden kyselemään Törölälle banneja)

Rere väittää: Israel on rasistinen ja ihmisoikeuksien vastainen
"vihapuhetta saa tehdä kunhan kohde on juutalainen"
Sianliha on Israelissa kielletty
Maailmanpankki kirjoitti: MENA-maiden non-oil-vienti on paljon suurempi kuin Suomen.

Vierailija
mirab
Rauno-Petteri Lapinoja
Kysy Allahilta.

Muslimit eivät ilmeisesti usko samassa määrin kuin kristityt, että omasta tajunnasta voisi löytää jonkun ulkopuolisen tahon viestejä aina kun on tarve (Muhammed omi aikoinaan nämä hommat itselleen).

Muslimit voivat esittää kysymyksen suoraan uskonoppineelle ja saada sieltä islamilaiseen lakiin perustuvan tulkinnan. Tiettävästi puolison murhaaminen - silloinkin kun motiivina on jatkuva kitinä - on sikäläisten keskuudessa ehdottomasti kielletty.

Miten niin "kielletty"?! Jos jatkuva kitinä loukkaa miehen kunniaa (ja miksi ei loukkaisi), niin totta kai murhaamisen täytyy olla sallittua. Ei kukaan uskonoppinut voi tätä kiistää ja jos hän sen tekee, kyse on vääräuskoisesta saatanan kätyristä, joka yrittää eksyttää oikeauskoisia.

Heh, heh. Tämä islam onkin kätevä uskonto. Minäkin huomaan pystyväni jo antamaan sataprosenttisen pätevää uskonnollista neuvontaa, vaikka olen ateisti. Ei ihme, että islamin omaksuminen on helppoa.

Vierailija

Jos vaimo katsoo vierasta miestä silmiin, niin se on kunniaa loukkaavaa. Jotkut saattavat käyttää tällaisia länsimaalaisesta mitättömältä kuulostavia asioita tekosyinä ikävästä puolisosta eroon hankkiutumiseen. Toisaalta puoliso pysyy herran nuhteessa, kun pitää pelätä kunniamurhia mitä tulee Sharia-lakiin yms.

Vierailija
mirab
Rauno-Petteri Lapinoja
Kysy Allahilta.

Mikä ihmeen palstapoliisi luulet olevasi. Väitätkö, että kunniamurhia
ei tehtäisi Islamin takia? Eikö asiasta kenties saisi keskustella?

tli
Seuraa 
Viestejä1057
Liittynyt11.11.2005

Veikkaisin, että tämä Törölä on sama henkilö kuin oli aikoinaan nimimerkki Suvaitkaa ja tuossa välissä joku jeesus vai jumalako se oli. Mahdollisesti se kiimainen blondikin oli sama henkilö. Muistaakseni jotkut pitävät häntä Liittyneenä, mutta itse olen sen verran tuore tälle palstalle kirjoittelija, että en tästä Liittyneestä mitään tiedä.

Täytyy kuitenkin myöntää, että se Suvaitkaa-nimimerkki oli kyllä aika hyvä suoritus. En ole oikeastaan aiemmin törmännyt yhtä hyvään karrikointiin hurskaasta uskovaisesta, joka terrorisoi hirvittävällä tavalla ympäristöään pyrkiessään vain seuraamaan omantuntonsa ääntä ja tekemään vain "hyviä" tekoja lähimmäisilleen. Nämä myöhemmät nimimerkit eivät ole yltäneet läheskään samalle tasolle ja niinpä ne ovatkin hävinneet aika nopeasti. Suvaitkaan touhuiluissa oli aineksia vaikkapa jonkinlaisen kirjallisen satiirin tekemiseen.

Vierailija

Tämä on vaikea kysymys Törölältä ja tässä Canteburyn arkkipiispa voisi toimia erotuomarina, sillä Suomi ei ole toistaiseksi vielä islamilainen tasavalta.

Vierailija
Dredex
Jos vaimo katsoo vierasta miestä silmiin, niin se on kunniaa loukkaavaa. Jotkut saattavat käyttää tällaisia länsimaalaisesta mitättömältä kuulostavia asioita tekosyinä ikävästä puolisosta eroon hankkiutumiseen. Toisaalta puoliso pysyy herran nuhteessa, kun pitää pelätä kunniamurhia mitä tulee Sharia-lakiin yms.

Ei taida olla montaa vuotta kun Norjassa joku mussu poltti raskaana olevan vaimonsa elävänä koska tämä oli jutellut naapurin miehen kanssa

Vierailija
mirab
Rauno-Petteri Lapinoja
Kysy Allahilta.

Bannit ovat raukkamainen ratkaisu.

Otat minua aivoon koska tuputat minulle omia typeriä mielipiteitäsi!!!! bännätkää se!!!

Äkkiä pommittamaan modeja yksityisviesteillä jotta mirabille annetaan bännit! hän ei sovi maailmankuvaani!!!!!!!

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005
Jukka Mahmud Törölä
Yksi muijistani on alkanut jo kitisemään. Milloin sen saa pistää parvekkeelta alas?

Mikäli vaimon kitinä johtuu esim. siitä että joku toinen vaimo on saanut hienommat kengät kuin hän, tai vaikka olet käynyt toisen vaimon kanssa ravintolassa, kitinä on aivan oikeutettua. Itse asiassa olet loukannut vaimosi suvun kunniaa kohtelemalla häntä huonommin kuin muita vaimoja. Pidä vain varasi, jos vaimollasi on veljiä lähimailla.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija
kytoann
Jukka Mahmud Törölä

Mikäli vaimon kitinä johtuu esim. siitä että joku toinen vaimo on saanut hienommat kengät kuin hän, tai vaikka olet käynyt toisen vaimon kanssa ravintolassa, kitinä on aivan oikeutettua. Itse asiassa olet loukannut vaimosi suvun kunniaa kohtelemalla häntä huonommin kuin muita vaimoja. Pidä vain varasi, jos vaimollasi on veljiä lähimailla.

Ehei.. Kunnialoukkaukset koskevat aina ja ainoastaan miehiä, Allahin armon alla.

Vierailija

Näin on, kunnia koskee vain miestä, ei vaimon sukua. Vaimon suku nimenomaan edellyttää, että mies pitää vaimonsa kurissa ja kunniansa tahrattomana. Vaimo on olemassa miestä ja hänen kunniaansa varten. Onko tätä nyt niin mahdotonta ymmärtää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat