Tiedätkö omat esivanhempasi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Esi-kantamuotoni/isäni on:
1. Leijona (Homo Panthera leo)
Afrikan savanneille merestä nousseesta alkusapelihammasleijonasta

2. Apina (Simiiforme)
Sama kuin teidän

3. Jumala,
joka Egyptin hallitsija Napukar Nasser II ( 5100 eaa) aikana loi taivaan ja maan ja myös loi omaksi kuvakseen minut

Kommentit (8)

Vierailija

valtiokonttorin elatti:
"Se oli Ahven (ks. Tuntematon Sotilas)."

Kyllä Lahtinen on ihan oikeassa. Sinun ja ahvenen välillä on tuo fysiikan kehitysteorian dekeneroituomaisen jatkumon välimuoto - Apina.
Ahvenesta kehittyi apina ja siitä sinä. Näinhän se on nähtävä!

Vierailija
Örväinen
Mää ole hiilest tehty apina! Tuokaa panaanii pojat!

Tuon myöntää jopa porvarillinenkin tiede, mutta täällä jaetaan vain bannaania?

-

Vierailija
markent
valtiokonttorin elatti:

Kyllä Lahtinen on ihan oikeassa. Sinun ja ahvenen välillä on tuo fysiikan kehitysteorian dekeneroituomaisen jatkumon välimuoto - Apina.
Ahvenesta kehittyi apina ja siitä sinä. Näinhän se on nähtävä!

Olet väärässä. Sukuni hallitsi mutaation jalon taidon. Välimuotoja kyllä oli, mutta ne olivat jänis ja orava. Esim. jäniksellä on edelleen käytössä umpisuoli, joka ei enää meitin suvussa toimi samoin kuin ennen. Osaan myös heitellä käpyjä, mikä todistaa oravankin esi-isäksi.

Vierailija

valtiokonttorin elatti:

markent kirjoittui:
"Kyllä Lahtinen on ihan oikeassa. Sinun ja ahvenen välillä on tuo fysiikan kehitysteorian dekeneroituomaisen jatkumon välimuoto - Apina.
Ahvenesta kehittyi apina ja siitä sinä. Näinhän se on nähtävä!"

valtiokonttorin elatti:
"Olet väärässä. Sukuni hallitsi mutaation jalon taidon. Välimuotoja kyllä oli, mutta ne olivat jänis ja orava. Esim. jäniksellä on edelleen käytössä umpisuoli, joka ei enää meitin suvussa toimi samoin kuin ennen. Osaan myös heitellä käpyjä, mikä todistaa oravankin esi-isäksi."

Hyväksytään. Siis sinä olet alju jänis/orava, joka on piharuokinnassa siellä valtiokonttuurissa. Niimpä!
Mutta mitä minä olen. Mietippä sitä. Esi-isieni suvulliset juuret juontavat Afrikan vapaisiin leijoniin ja näiden esi-isät olivat vuorostaan alkusapelihammasleijonia jotka nousivat aikoinaan Afrikan savanneille merestä. Eikä nuo uljaat olennot olleet mitään sammakoita tai ahveniaisia vaan Leijonia (Homo Panthera leo).

En ole muuten rasisti.

Vierailija
markent
valtiokonttorin elatti:

markent kirjoittui:
"Kyllä Lahtinen on ihan oikeassa. Sinun ja ahvenen välillä on tuo fysiikan kehitysteorian dekeneroituomaisen jatkumon välimuoto - Apina.
Ahvenesta kehittyi apina ja siitä sinä. Näinhän se on nähtävä!"

valtiokonttorin elatti:
"Olet väärässä. Sukuni hallitsi mutaation jalon taidon. Välimuotoja kyllä oli, mutta ne olivat jänis ja orava. Esim. jäniksellä on edelleen käytössä umpisuoli, joka ei enää meitin suvussa toimi samoin kuin ennen. Osaan myös heitellä käpyjä, mikä todistaa oravankin esi-isäksi."

Hyväksytään. Siis sinä olet alju jänis/orava, joka on piharuokinnassa siellä valtiokonttuurissa. Niimpä!
Mutta mitä minä olen. Mietippä sitä. Esi-isieni suvulliset juuret juontavat Afrikan vapaisiin leijoniin ja näiden esi-isät olivat vuorostaan alkusapelihammasleijonia jotka nousivat aikoinaan Afrikan savanneille merestä. Eikä nuo uljaat olennot olleet mitään sammakoita tai ahveniaisia vaan Leijonia (Homo Panthera leo).

En ole muuten rasisti.

Jaa'a. Kyllä Sinun esivanhempasi irvistelivät pahasti puun alla kun minun kantamuotoni heitteli niitä kävyillä.

Vierailija

valtiokonttorin elatti:
"Jaa'a. Kyllä Sinun esivanhempasi irvistelivät pahasti puun alla kun minun kantamuotoni heitteli niitä kävyillä."

"Heitteli kävyillä"
Hyi kun on kamalaa.

-----------

Mitäs siihen sanot kun väitän, että ugrilaiset eivät ole jumalan luomia.
- Miksi ei, kysyt varmaan.
- Koska me olemme paljon vanhempaa perua. Tutustuhan Sotkanmunan luomistarutieteellisiin tieteilyihin.

Uusimmat

Suosituimmat