Sana viikonvaihteeksi

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Sota on luonnollinen asia. Karsii pois heikot. Evoluutio. Ei minuakaan olisi, jos vaarini olisi ollut sodassa heikko.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija
CE-hyväksytty
Sota on luonnollinen asia. Karsii pois heikot. Evoluutio. Ei minuakaan olisi, jos vaarini olisi ollut sodassa heikko.

Linkolan ajatuksia. Vaikea niellä-

Vierailija
CE-hyväksytty

Oli luonnollinen eli luonnoton. Mieluisa harrastus ja business kuitenkin on monelle ollut.

Se kyllä on kukkua, että sota heikot karsii. Eihän niitä huolita edes rintamalle. Tyhmyys on tietysti riski, mutta kyllä nykysodassa taitaa olla kyse enämpi satunnaisotannasta.

Ns. heikoillakin on usein toimintakuntoiset pallit ja ne jää kotia kutemaan parittomien naisten kanssa, että mitenkähän sen evoluutionkaan kanssa lienee.

Vierailija
CE-hyväksytty

Minusta tuo on evoluution vastaista. Kun nyt on kyse kumminkin sinusta.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty

Minä keksin!! Kakka on luonnollinen asia. Karsii pois heikot. Evoluutio. Ei minuakaan olisi, jos minun kakkani olisi liian heikkoja eikä pääsisi pepusta ulos vaan tukkeutuisi minun sisälmyksiini ja ajan mittaan aiheuttaen imploosion.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Antero
Voi stinger! Ei voinu nauramatta katsoa. Kiitos piristyksestä!

No, hyvä, että piristi... Näyttää vaan hieman hankalaa olevan oikeanlaisen "piristysaineiston" löytäminen, että lieköhän siellä taas uudistaneet jotenkin sitä hakua?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty
En keksi tänään mitään, että turvallista viikonloppua vain.

Samoin...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Meinasi unohtua. Muttaettäsitävaanettä nuoret, älkää suhtautuko alkoholin kirouksiin liian leppoisasti. Jos näyttää siltä, että se vaikutukseset ovat yli viiskytä prosenttisesti kielteisiä, lopettakaa sen kanssa läträys. Teillä saattaa olla taipumusta alkoholismiin, joka on vakava sairaus. Nuoena sitä ei tiedä, mutta kun ensimmäiset merkit näytäytyvät, asiaan on suhtauduttava vakavasti. Äidit ovat usein oikeassa varoitelessaan viinapirusta.

Niin ja hyvää pääsiäistä kaikille tasapuolisesti mistä vaan suuntautumisesta huolimatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat