kysymyksiä vastaajalle..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

kerran et kysymyksiin viesteissä suostu vastaamaan niin kysynpäs täsä suoraan..

muut voivat kysellä häneltä muisssa keskusteluissa näitä samoja asioita.. toivon että muut eivät vastaisi näihin..Teksti on vapaasti lainattavissa..

Itse teen töitä kyseisten asioiden parissa päivittäin

1) hehkutat aurinkovoimalasta.. mites se auringon energia kerätään talteen, eli mihin prosessiin se perustuu ja mitä materiaalia aurinkokennot ovat. Mitä energiaa aurinkoenergia on?

2)säteilylajeja on monta. mainitse ne kaikki jakerro miten nevuorovaikuttavat materiaalin kanssa?

3) kerro miten ne syntyvät?

4) mihin perustuu säteilyn mittaaminen? mainitse muutamiadosimetri teknologioita ja kerro miten ne toimivat..

5) mitä eroa on annoksella ja annosekvivalentilla..

Näitä asioita esimerkiksi on sulta kysytty keskusteluissa.. Nyt sulla on tilaisuus näyttää että tiedät asioista joista väittelet..

Nämä ovat kaikki perusasioita joita ilman ei esim säteilystä ja sen vaikutuksista pysty keskustelmaan niin ettäymmärtää mistä puhuu.

Ja haluan näihin suoria vastauksia. jos et uskalla vastata jokainen tiettää että et todellakaan tiedä mistä puhut..

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

jokainen voi aina kun vastaaja sanoo jotain (siis copy pastaa )linkittää hänelle seuraavaan viestiin tämän kyselyn eikä sanoa yhtään mitään muuta niin kauan kuin hän on näihin vastannut..

Katotaan kuinka kauan väittelee itsensä kanssa ennen kuin suostuu tänne vastaamaan..

se voi rueta vähän hillitsemään kun saa jokaiseen aloittamaansa keskusteluun ja antamaansa kommenttiin linkin tänne..

Toivottavasti mahdollisimman moni on mukana

mä en ainakaan sano hänelle muuta kuin tämän kyselyn osoitteen..

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
peetusu
kerran et kysymyksiin viesteissä suostu vastaamaan niin kysynpäs täsä suoraan..

muut voivat kysellä häneltä muisssa keskusteluissa näitä samoja asioita.. toivon että muut eivät vastaisi näihin..Teksti on vapaasti lainattavissa..

Itse teen töitä kyseisten asioiden parissa päivittäin

1) hehkutat aurinkovoimalasta.. mites se auringon energia kerätään talteen, eli mihin prosessiin se perustuu ja mitä materiaalia aurinkokennot ovat. Mitä energiaa aurinkoenergia on?

2)säteilylajeja on monta. mainitse ne kaikki jakerro miten nevuorovaikuttavat materiaalin kanssa?

3) kerro miten ne syntyvät?

4) mihin perustuu säteilyn mittaaminen? mainitse muutamiadosimetri teknologioita ja kerro miten ne toimivat..

5) mitä eroa on annoksella ja annosekvivalentilla..

Näitä asioita esimerkiksi on sulta kysytty keskusteluissa.. Nyt sulla on tilaisuus näyttää että tiedät asioista joista väittelet..

Nämä ovat kaikki perusasioita joita ilman ei esim säteilystä ja sen vaikutuksista pysty keskustelmaan niin ettäymmärtää mistä puhuu.

Ja haluan näihin suoria vastauksia. jos et uskalla vastata jokainen tiettää että et todellakaan tiedä mistä puhut..

Minä en tiedä. Mitä tekemistä noila nippelitiedoilla on (vastaajan) varsinaisen asian kanssa?

Ja mitä noista tiedoista ei hakisi sekuntissa netistä?

Taidat olla idiootti. Tiedätkö mikä on netti? Tiedätkö mikä on google?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

tiedän kyllä.. jos vastaaja noihin hakee oikeat vastaukset ni hän saa ne omaankin tietoonsa...

Eli silloin hän tietää mistä puhuu,joten jos hän väittää jotain muuta tietää hän jo olevansa väärässä..

en tiedä ovatko ne nippelitietoa tai ei mutta jos meinaaesimpuhua säteilyn terveyshaitoista tai ydinvoimalan säteilvuodoista olisi hyvä tietää mistä puhuu..

Esim voimalan vesipäästöjä ajatellen täällä on sanottu että se vaikuttaa kokoitämeren kalakantaan.. ja höpsis.. kuinkahan kaus raskasmetallit mahtavat vedessä ajelehtia esimerkkinä väitteistä joita ei ole ajateltu pätkääkään..

Vierailija

Aweb Kaippa on kyseessä vain sama, mitä ao. kohde muutenkin esittää. Hän voi itekin joskus vastata. Kysymykset ovat niin helppoja, että heikompiakin heikottais

Vierailija
Aweb
Mitä tekemistä noila nippelitiedoilla on (vastaajan) varsinaisen asian kanssa?

Ketjun asiaan en halua ottaa kantaa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mikä on mielestäsi vastaajan varsinainen asia?

Vierailija

Vastaaja on mun idoli, eikä sitä saa kiusata.

Aweb on itse oikea emäidiootti. Ei tiedä mistään aiheesta mitään mistä kirjoittaa, paitsi jos/kun on vähän ensin "googlettanut". Sittenkin ymmärtää sen väärin. Kaikkien taiteiden riemumaisteri. Kusetusmestari ja hölmöyden huippu. Viettää aikaa enemmän koneen äärellä kuin työpaikalla ja vaimon vieressä yhteensä.

Vierailija

Antaa palaa vaan

Nimenomaan, että mikä on ao. kohteen tarkoitus jankuttaa. Miksi, miksi? On niin varmaankin satoja kertoja selvitetty asiat monessakin kerjussa, että meinaa kiltimmältäkin hihat palaa. Niissä olis muuten asiaa, mutta, mutta...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Lassi
Aweb Kaippa on kyseessä vain sama, mitä ao. kohde muutenkin esittää. Hän voi itekin joskus vastata. Kysymykset ovat niin helppoja, että heikompiakin heikottais

No vastaapa niihin itse sitten.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
bena
Aweb
Mitä tekemistä noila nippelitiedoilla on (vastaajan) varsinaisen asian kanssa?

Ketjun asiaan en halua ottaa kantaa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mikä on mielestäsi vastaajan varsinainen asia?

Ydinvoiman vastustaminen erinäisistä syistä.

Vierailija
Aweb
Lassi

No vastaapa niihin itse sitten.
Olen yrittänyt vastata jo vuodesta 2005. Ei vastaa. Kysyy lisää. Vastaappa sinä nyt sitten EU direktiivin mukanaan tuomiin vaatimuksiin. Lapin metät on nyt laitettava hakkeeksi, tai Vuotos tulee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat