Digibox

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No niin keskustellaanpa tästä digiboxista.

Onko joku, jolla ei ole valittamista?

Kuva tökkii ja mättää varsinkin eilen ja tänään. Ei tule edes lätkämatsin katselusta mitään.

Minun mielipiteeni on, että digisontaan siirryttiin poliittisista syistä, eikä järkisyistä. Kyllä me saimme pari kanavaa, mutta olisihan ne kanavat voitu tarjota ilman digi-aikaan siirtymistäkin. Digi ei tarjoa mitään lisä-arvoa.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei tullu lätkän katsomisesta mitän eikä tule euroviisujen katsomisesta mitään. Onneksi salpausselän kisojen mukanaan tuoma seksuaalinen lataus vie minut pois tv:n ääreltä pian kohti ihmeellistä mutta niin seksuaalista toimintaympäristöä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minulla on ihan hyvin toiminu dikipoxi. Aikaisempi digipoxini tosin jähmettyi aina välillä. Se oli joku extraterrestial tai joku sen tyylinen. Tosi roska boxi oli. Nykyinen on ihan hyvä ja kanavien vaihtelu on suht nopeata ja ohjelmalehtikin toimii ihan hyvin joskin yleensä vähän viiveellä. ylen 1 kanavan tekstit näkyy paremmin yle ekstra kanavan paikalla. Siellä se teksti on poltettu siihen kuvaan kiinni joten tekstit näkyvät aina siellä.

Tässä nykyisessä digipoxissani on myöskin pari paskaa peliä. Yksi on semmoinen missä yritetään estellä pingispallon putoaminen kuiluun ja sillä pallolla pitäisisi tuhota palikoita ja aina välillä sinne kenttään ilmestyy lentävä paska joka kakkii ja jos se kakka osuu niin se putkilo mitä ohjataan pysähtyy vähäksi aikaa. Jotain tetriksiäkin on.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Minulla on ihan hyvin toiminu dikipoxi. Aikaisempi digipoxini tosin jähmettyi aina välillä. Se oli joku extraterrestial tai joku sen tyylinen. Tosi roska boxi oli. Nykyinen on ihan hyvä ja kanavien vaihtelu on suht nopeata ja ohjelmalehtikin toimii ihan hyvin joskin yleensä vähän viiveellä. ylen 1 kanavan tekstit näkyy paremmin yle ekstra kanavan paikalla. Siellä se teksti on poltettu siihen kuvaan kiinni joten tekstit näkyvät aina siellä.

Tässä nykyisessä digipoxissani on myöskin pari paskaa peliä. Yksi on semmoinen missä yritetään estellä pingispallon putoaminen kuiluun ja sillä pallolla pitäisisi tuhota palikoita ja aina välillä sinne kenttään ilmestyy lentävä paska joka kakkii ja jos se kakka osuu niin se putkilo mitä ohjataan pysähtyy vähäksi aikaa. Jotain tetriksiäkin on.

Mulla ongelmat ton boxin kanssa alkoi pari päivää sitten. Sitä ennen ei ollut noin hirmoisesti häikkää.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Muuten ihan ok boksi, paitsi että ylen kanavilta ei näy tekstitykset samaan aikaan kun on osd näytöllä. Enemmän näkyy kanavia kuin ennen. Yhtä paska kuva kuin ennenkin. Tarkemmin voisi sanoa, jos olisi hieman uudenaikaisempi telkkari.

Vierailija

Päivää foorumille!

Lauantaina pimeni telkku, kun en ole tota boksii hankkinut.
Katsoin kanssa, etten saa siitä mitään lisäarvoa. Kaapelissa kun näkyi hyvälaatuisena n. kymmenen kanavaa. Tosin kun antennilähetykset lakkasivat, niin kaapeliverkon kuvanlaatu heikkeni (liekö Soneran omat boksit heikkolaatuisia (Soneran kaapeliverkko)).

No niin tai näin nyt ei näy mitään. Vielä ei ole ollut vieroitusoireita. Netistä näkee uutiset ja ajankohtaisohjelmat, lehdet tulevat edelleen, postilaatikko on vielä analoginen .

Ehkä nyt voisi olla aikaa katsoa aikoinaan poltetut dvd:t, joita on kertynyt vino pino. Lisäksi illat ovat mukavan seesteisiä, kun tv ei pauhaa koko aikaa. Sitähän voi vaikka ehdotella emännälle jotain muuta ajanvietettä...

No jokatapauksessa se rikiloota kai tarttee joskus hankkia. Jokohan alkais olla noi lastentaudit yms. softabugit olla historiaaa?

Tommoista olin aatellut:

http://www.verkkokauppa.com/
ProCaster PVR-6101C, kahden virittimen tallentava digiboksi kaapeliverkkoon, 320GB kovalevy. Suoratoimituksena Tallinnasta ilman hyvitysmaksua.

Tekisköhän sillä mitään? Tosin toi 300 ekua on vielä vähän liikaa, mutta odotellaan...

Saa suositella, mutta pari periaatetta on.
-mitään hyvitysmaksuja kovalevystä en maksa, se ei mahdu oikeustajuuni.
-Toppari ei kelpaa (en maksa merkistä).

Jos ajattelee, että rikilootan elektroniikka maksaa muutaman euron (loota vaikka 40€), 500G kovalevyn saa n. satasella, niin miksi 320 gigan vehje maksaa 300€?

Vielä on ilmaa ja paljon välissä...odotellaan...

Uusimmat

Suosituimmat