Miksei psykopaatit perusta järjestöä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

psykopaatit voisivat perustaa järjestön, missä tukevat toisiaan ja avustavat.

Psykopaatille voi olla vaikeaa, niin voisi tukeutua omanlaisiin ihmisiin.

Näin pystyisivät rakentamaan paremman maailman itselle. Psykopatia on vain normaalia, eikä siinä välttämättä sopeuduta tähän maailmaan mikä vallitsee.

Näiden olisi helppo tehdä rahaa, kuin itse olisivat asialla. Nythän psykopaatit on vankilassa tai riistämässä "terveitä" ihmisiä täällä. Ei tarvi tukeutua rikoksiin ja ahdasmielisyyteen jos omaavat oman järjestön missä voivat olla normaaleja ihmisiä.

Sivut

Kommentit (18)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Sellainen on jo. Pörssi yhtiöt. Oisko melkein puolet tai yli puolet meklareista psykopaatteja. Psykoisuus auttaa tosi paljon pörssimaailmassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Luulin lapsena, että psykopaatti tarkoittaa mielilaivaa.

Tyyliin "tiätsä yhtään psykopaattii..."? "Joo, Georg Ots on ihan kiva". (Se liikennöi Helsingin ja Tallinnan väliä.)

Vierailija
tiäremiäs

Psykopaatille voi olla vaikeaa, niin voisi tukeutua omiinlaisiin ihmisiin.

Näin pystyisivät rakentamaan paremman maailman itselle. Psykopatia on vain normaalia, eikä siinä välttämättä sopeuduta tähän maailmaan mikä vallitsee.

Näiden olisi helppo tehdä rahaa, kuin itse olisivat asialla. Nythän psykopaatit on vankilassa tai riistämässä "terveitä" ihmisiä täällä. Ei tarvi tukeutua rikoksiin ja ahdasmielisyyteen jos omaavat oman järjestön missä voivat olla normaaleja ihmisiä.

Onnekkaat psykopaatit - kuten mä - saavat asua samanhenkisten seurassa kuntoutuskodeissa!

Mutta monenlaisia immeisiä siel' on! EI oo kaikilla sittenkään riittävästi yhteistä, mä oon heistä ainoa, joka vielä yrittää kuntoutua yhteiskuntakelpoiseksi opiskelemalla yliopistossa! Noh, muut varmaan yrittävät kuntoutua ensin, ja sitten jatkaa - vaikkapa opiskelemalla?

Skitsoista skitsoin: Agison: Hieman riehuntaa museossa ja kesämökillään, sitten YO ja terveiden A-papereilla armeijaan, kohta C-paperit ja hulluksi leimaaminen... Sitten rundi mielisairaaloissa, ja sitten välillä opiskelija-asunnossa. Tämän jälkeen kierros erilaisissa kuntoutuskodeissa! SK-IT-SO. Kaiken aikaa opiskellen yliopistossa! Heh, pistääkö joku toinen jakomielinen paremmaksi?

Vierailija

Miksi psykopaatti haluaisi tukea yhtään ketään tai haluaisi itse tukea? Miten psykopaatti rakentaa paremman maailman itselle? Ainakaan sellainen maailma ei olisi muille välttämättä kovinkaan kiva.

En näe mitään syytä perustaa "psykopaattijärjestöä". En ainakaan yrittäisi tai edes haluaisi liittyä sellaiseen, vaikka saattaisivat kyllä huoliakin, riippuu pääsykriteereiden tiukkuudesta.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Vaikka kyseessä onkin vakava sairaus, en voi olla ajattelematta Viking Linen lipunmyynnin työntekijän naamataulua siinä vaiheessa, kun Psykopaattien vertaistuki ry ostaa 150 lippua kevätristeilylle Tukholmaan...

Gravity sucks.

Vierailija
de Selby
Vaikka kyseessä onkin vakava sairaus, en voi olla ajattelematta Viking Linen lipunmyynnin työntekijän naamataulua siinä vaiheessa, kun Psykopaattien vertaistuki ry ostaa 150 lippua kevätristeilylle Tukholmaan...

reps

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Agison
tiäremiäs

Psykopaatille voi olla vaikeaa, niin voisi tukeutua omiinlaisiin ihmisiin.

Onnekkaat psykopaatit - kuten mä - saavat asua samanhenkisten seurassa kuntoutuskodeissa!

Mutta monenlaisia immeisiä siel' on! EI oo kaikilla sittenkään riittävästi yhteistä, mä oon heistä ainoa, joka vielä yrittää kuntoutua yhteiskuntakelpoiseksi opiskelemalla yliopistossa! Noh, muut varmaan yrittävät kuntoutua ensin, ja sitten jatkaa - vaikkapa opiskelemalla?

Skitsoista skitsoin: Agison: Hieman riehuntaa museossa ja kesämökillään, sitten YO ja terveiden A-papereilla armeijaan, kohta C-paperit ja hulluksi leimaaminen... Sitten rundi mielisairaaloissa, ja sitten välillä opiskelija-asunnossa. Tämän jälkeen kierros erilaisissa kuntoutuskodeissa! SK-IT-SO. Kaiken aikaa opiskellen yliopistossa! Heh, pistääkö joku toinen jakomielinen paremmaksi?

Korkeakoulutettuja tarvitsee psykopaatitkin, eduskunnassakin vain 200 paikkaa.

Tavoitteeksi voisi ottaa eduskuntaan pääsemisen, niin olisi mielyttävää tehtävää, niin siinä kuntoutuisikin samalla.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Peksu
Miksi psykopaatti haluaisi tukea yhtään ketään tai haluaisi itse tukea? Miten psykopaatti rakentaa paremman maailman itselle? Ainakaan sellainen maailma ei olisi muille välttämättä kovinkaan kiva.

En näe mitään syytä perustaa "psykopaattijärjestöä". En ainakaan yrittäisi tai edes haluaisi liittyä sellaiseen, vaikka saattaisivat kyllä huoliakin, riippuu pääsykriteereiden tiukkuudesta.

Pitänee tiedostaa omat mieltymykset ja sairaus. Psykopaatit vain pääsee.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Me flegmaatikotkin perustettiin joskus oma jarjesto.

Pidettiin uuden vuoden juhlatkin ja valettiin tinoja.

Kaikki sai hevosenkengan muotoisen uudenvuoden tinan.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Minulla on tilanteen vaatiessa tapana mielistellä ihmisiä parhaan kokonaislopputuloksen aikaansaamiseksi. Hyödynnettävälle ituhipille voin kertoa ihailevani tätä sakkia, mutta kerron vaikkapa etten ihan ymmärrä miksi he vastustavat ydinvoimaa niin paljon. Toisaalla taas voin uhata jyrääväni ituhipit viimeistä jyvää myöten hengiltä jos pääsisin vallankahvaan. Teen sen kuitenkin niin, etteivät nämä toiset henkilöt osaa yhdistää minua niihin puheisiin.

Toisaalta minulle olisi turhahkoa järjestää mitään psykoanalyysiä, koska kysymyksistä ja muista valitsisin aina inhimillisimmän ja senhetkisen maailmankatsomuksen mukaisen vaihtoehdon miellyttääkseni tutkijoita.

Vierailija

On monia sellaisia:

Eduskunta,

Armeija,

Kirkko,

Yritysjohtajien seurat

jne jne.

EDIT: Prätkäjengit ja NBK:n kaltaiset klubit unohtu listasta. NBK:hon et pääse jäseneksi ellet ole tappanut ketään. Veikkaan että jäsenistä moni on tappanut päästäkseen jäseneksi, mikä on jo kovin psykopaattista touhua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat