putkiaivotesti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.ilmailu.org/moniajo.htm

Minkä saitte tulokseksi? Itse sain 21 sek. Tosin en tiedä testin luotettavuudesta. välillä palikat lähtevät liikkeelle hiljaa ja joskus nopeasti, oikealla reunalla oleva tekstikin taitaa olla kusetusta.

Sivut

Kommentit (47)

L2K2
Seuraa 
Viestejä150
Liittynyt27.10.2006
peippo

Minkä saitte tulokseksi? Itse sain 21 sek. Tosin en tiedä testin luotettavuudesta. välillä palikat lähtevät liikkeelle hiljaa ja joskus nopeasti, oikealla reunalla oleva tekstikin taitaa olla kusetusta.

Joo, ei tosiaan toimi tasapuolisesti aina. Kokeilin kaksi yritystä. Ensimmäisellä leveä pala ajoi niin nopeasti päin, että alta ei ehtinyt pois. Toisella sain 21 s kunnes osuin seinään. Kahta minuuttia tuosta ei saa kyllä millään.

Vierailija
peippo

20,5 s parin yrittämän jälkeen. Pitää varmaan testata huomenna uusiksi.

Vierailija

Oma selain (Firefox) tuntuu huijaavan välillä, joillakin kerroilla palikat alkoivat liikkumaan heti alussa tuhottoman nopeasti, kun taas välillä sai melkein 15sek madella niiden kanssa. 24 sekuntia itsellä paras tulos ennenkun lopetin.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

En ma tammosia helkkarin epakohteliaita peleja ala pelaan:
"Sina kestit vain 0.384 sekuntia... Todella heikko esitys."

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen

Totta kai se on pelaajan taidon puutetta jos heti hiirellä klikatessa mäjähtää palikka päin.

Olen joskus aiemminkin kokeillut tätä. Nyt ekalla yrityksellä 18 sek ja sen jälkeen vain huonompia. Edit: 24 sek.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Edu
Seppo_Pietikainen

Totta kai se on pelaajan taidon puutetta jos heti hiirellä klikatessa mäjähtää palikka päin.

Olen joskus aiemminkin kokeillut tätä. Nyt ekalla yrityksellä 18 sek ja sen jälkeen vain huonompia.

Olisikohan minun taytynyt laittaa pari :ia peraan? ( )
Paasin 18.3 sekuntiin lopulta...

Ajattelin kokeilla maailmanennatysta pistamalla pari erittain raskasta C++ -kaannosta pyorimaan samanaikaisesti taustalle, Firefox vaan alkoi tokkimaan vahan turhan pahasti. Paasin kuitenkin 58 sekuntiin...

(Ennen koiralta kusi loppuu kuin minulta konstit...)

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Ehh, ekalla kerralla en ehtinyt lukea ohjeita kun palikat lähti liikkumaan
Aika 1.68
Putkiaivo, siis
22 sekuntia toisella kertaa... sen paremmaksi en kyennyt
Sinänsä outoa, että Yhdysvaltain pilotit harjoittelevat keskeneräisellä ja pätkivällä java-pelillä

EDIT: 23 paras

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat