Mitä eroa on Millikvantiprojektorilla ja Neliöprojektorilla?

Seuraa 
Viestejä50
Liittynyt3.3.2008

Hei!

Olenpahan miettinyt mitä eroa. Ne kuitenkin ovat niin samanlaisia.Tässä tietysti herää ajatus kopioimisesta, ja parin muunnoksen tekemisestä. Tosiasiahan on se, kun joku kehitti millikvanttiprojektorin, joka oli silloin menestys, ajatteliko tekijä sen kopiohelppoutta. Minä olisin itse tehnyt siitä suojaavamman ja eräällä tavalla poikkeuksellisen. Sehän olisi kyllä kestänyt parikin vuosikymmentä... No pääasiassa nerokas millikvanttiprojektorihan eroaa vain ulkonäöllä neliöprojektorista. Ne ovat muuten suorastaan identtisiä. Tässä herää kysymys onko neliöprojektori todellakin kopioima. Itse olen sitä mieltä, että neliöprojektori on kopio.

Erilaisuus on ominaisuus :)

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

Laitoin äänestykseen, että en jaksa luetella. Tämä on totta. Ensinnäkin, emme voi koskaan olla varma, onko neliöprojektori kopio. Siihen vaikuttavat monet asiat. Mm. kvintiljoonan kokonaisuus. Millikvanttiprojektorin verrannaisuus neliöprojektorin kanssa on lähes mahdotonta. Niissä on niin paljon pieniä yksityiskohtia. Ulkonäkö saattaa olla sama, mutta kehitystä, joskin spiraalista, ei ole havaittavissa, kuten ei myöskään samanlaisuuksia.

-Treme

Uusimmat

Suosituimmat