TIEDE EI OLE VITSI!

Seuraa 
Viestejä50
Liittynyt3.3.2008

mielestäni tiede ei ole todellakaan naurun paikka! Jo einsteinhän sanoi: ''Olkaa vihaisia niille, jotka pitävät tieteen megacortaallisti humoristisenä ajatuksena, kuten kaavassa g-2, ja sitten se mullisti maailman! Kollegat pysykää vahvoina kuten molekyylit DNA-45- sarjaketjussa!'' Olen täysin samaa mieltä Einsteinin kanssa.

Erilaisuus on ominaisuus :)

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kuulehan sinä jemppis (yläasteelta)? Eläimien älykkyyttä mitataan m.m. niiden huumorintajun perusteella. Einstein oli Suuri humoristi (liittäisin tähän hänen legendaarisen kielellänäyttämiskuvansa jos osaisin).

Ehdotan sinulle: löysää hieman pipoa ohimoillasi ja liity meidän humoristien joukkoon! Mottona olkoon: Minä myös sano pikkusonni!

Vierailija

Mun mielestä ittensä kanssa lainatuilla sanoilla keskustelu on vähintäänkin koomista, tieteen kanssa sillä ei ole niinkään tekemistä.

Miks ei Treme oo kommentoimassa tai Hyde?

Vierailija
Vonkasu
Mun mielestä ittensä kanssa lainatuilla sanoilla keskustelu on vähintäänkin koomista, tieteen kanssa sillä ei ole niinkään tekemistä.

Miks ei Treme oo kommentoimassa tai Hyde?

Ne tulee kommentoimaan vasta kun kukaan muu ei kommentoi.

Vierailija
Tarkkailija
Kuulehan sinä jemppis (yläasteelta)? Eläimien älykkyyttä mitataan m.m. niiden huumorintajun perusteella. Einstein oli Suuri humoristi (liittäisin tähän hänen legendaarisen kielellänäyttämiskuvansa jos osaisin).

Ehdotan sinulle: löysää hieman pipoa ohimoillasi ja liity meidän humoristien joukkoon! Mottona olkoon: Minä myös sano pikkusonni!

Taisit nyt "osua ohi" ja lujaa Ite ainakin olin ymmärtäväninäni (hullu sana) alotuksen juurikin hauskana vitsinä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
skOh
Taisit nyt "osua ohi" ja lujaa Ite ainakin olin ymmärtäväninäni (hullu sana) alotuksen juurikin hauskana vitsinä.

Yleensä noi noobit on kyl aika tosissaan noiden virsiensä kanssa olleet. Menee vähintään sellaset 100-200 viestiä, ennen kuin pääsevät jyvälle ja uskaltavat höllätä sitä pipoo.

Laitammako siis ruksin seinään tämän ylimaallisen tapahtuman johdosta?

Laitamma me.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
skOh

Yleensä noi noobit on kyl aika tosissaan noiden virsiensä kanssa olleet. Menee vähintään sellaset 100-200 viestiä, ennen kuin pääsevät jyvälle ja uskaltavat höllätä sitä pipoo.

Laitammako siis ruksin seinään tämän ylimaallisen tapahtuman johdosta?

Laitamma me.

No mut jos nyt liittää otsikon ja avauksen on siinä kyllä perin oiva vitsikin. Tiedä sitten oliko moiseksi tarkotettu

Vierailija

skOh saattaa olla oikeassakin; tekstiviesteissä ja yleensä "kirjoitetussa sanassa" on se paha puoli, ettei välttämättä heti tiedä, onko laatijalla kieli poskessa.

Vierailija
Tarkkailija
skOh saattaa olla oikeassakin; tekstiviesteissä ja yleensä "kirjoitetussa sanassa" on se paha puoli, ettei välttämättä heti tiedä, onko laatijalla kieli poskessa.
Näin se on. Naamatusten jos puhutaan niin huomaa heti tai melko pian onko kieli poskessa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
skOh
:D No mut jos nyt liittää otsikon ja avauksen on siinä kyllä perin oiva vitsikin. Tiedä sitten oliko moiseksi tarkotettu
Juu, juu, siksi se ruksikin. Ei kai tuota kukaan älyisä vakavissaan...
Pitää olla huumorintaju kohillaan ja se tässä onkin sen ruksin arvoista.

Kelleen pilipalimaakarille mitään rukseja anneta - eihän veikkoset?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
skOh
:D No mut jos nyt liittää otsikon ja avauksen on siinä kyllä perin oiva vitsikin. Tiedä sitten oliko moiseksi tarkotettu
Juu, juu, siksi se ruksikin. Ei kai tuota kukaan älyisä vakavissaan...
Pitää olla huumorintaju kohillaan ja se tässä onkin sen ruksin arvoista.

Kelleen pilipalimaakarille mitään rukseja anneta - eihän veikkoset?

X marks the Xenu.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
SAMAEL
X marks the Xenu.

Oo, vau! Taas täällä viisastuu niin että aivoja koskee.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat