mikosiru

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olen kymmenisen vuotta seurannut mikrosirun kehitystä ja vauhti tuntuu kiihtyvän. nykyään niitä on joka puolella mm. pankkikorteissa. olen lukenut tutkimustietoa että ihmisessä mikrosiru toimii ainoastaan oikeassa kädessä ja otsassa koska näissä on riittävän suuri lämmön vaihtelu, jostä siru ottaa energiansa.

ei ole sattumaa että raamatussa lukee

"Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
Kenenkään ei ole lupa OSTAA EIKÄ MYYDÄ mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku" (ilmestyskirja 13: 16-17)

pedon luku 666 löytyy muuten jokaisesta viivakoodista ...luultavasti viivakoodi tulee myös sirun kanssa ihmiseen

tänäänkin radiossa pohtivat kuinka turvaton pankkikortti on, tämä turvattomuus on omiaan ajamaan sirua ihon alle. lisätietoa löytyy esim youtubesta esim nimellä number of the beast

Kommentit (8)

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
pyrstöyskä
olen kymmenisen vuotta seurannut mikrosirun kehitystä ja vauhti tuntuu kiihtyvän. nykyään niitä on joka puolella mm. pankkikorteissa. olen lukenut tutkimustietoa että ihmisessä mikrosiru toimii ainoastaan oikeassa kädessä ja otsassa koska näissä on riittävän suuri lämmön vaihtelu, jostä siru ottaa energiansa.

ei ole sattumaa että raamatussa lukee

"Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin.
Kenenkään ei ole lupa OSTAA EIKÄ MYYDÄ mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku" (ilmestyskirja 13: 16-17)

pedon luku 666 löytyy muuten jokaisesta viivakoodista ...luultavasti viivakoodi tulee myös sirun kanssa ihmiseen

tänäänkin radiossa pohtivat kuinka turvaton pankkikortti on, tämä turvattomuus on omiaan ajamaan sirua ihon alle. lisätietoa löytyy esim youtubesta esim nimellä number of the beast

Vau...

Suosittelen siirtymista suojaan johonkin mikrosiruilta turvalliseen paikkaan. Esim. Flecther's Islandille tai jonnekin Huippuvuorten pohjoispuolelle, tai jonnekin muualle vastaavaan paikkaan. Onhan noita...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
pyrstöyskä
olen lukenut tutkimustietoa että ihmisessä mikrosiru toimii ainoastaan oikeassa kädessä ja otsassa koska näissä on riittävän suuri lämmön vaihtelu, jostä siru ottaa energiansa.

Varmaan voit linkittää lähteesi?

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Sarmal
pyrstöyskä
olen lukenut tutkimustietoa että ihmisessä mikrosiru toimii ainoastaan oikeassa kädessä ja otsassa koska näissä on riittävän suuri lämmön vaihtelu, jostä siru ottaa energiansa.

Varmaan voit linkittää lähteesi?

Epailisin jo etukateen ainakin lahteen uskottavuutta...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
pyrstöyskä
olen kymmenisen vuotta seurannut mikrosirun kehitystä

Hyvä!

Seuraa vielä toiset kymmenisen vuotta ja anna sitten uudestaan väliaikatietoja missä mennään.

Vierailija

en laita jokaisen lukemani asian lähdettä lapulle siltä varalta että joku sitä utelee tiede.fi:ssä mutta ainakin mikrobitistä olen lukenut tämän

Vierailija
pyrstöyskä
en laita jokaisen lukemani asian lähdettä lapulle siltä varalta että joku sitä utelee tiede.fi:ssä mutta ainakin mikrobitistä olen lukenut tämän

Se on toki ymmärrettävää, mutta keskustelun kannalta se on varsin epäkäytännöllistä. Jos esittää väitteen (ioka ei ole yleisesti hyväksytty) niin olisi hyvä, että kysyttäessä esittäisi sillä väitteelle jonkinlaisen perustelun/lähteen

se, että mikrusiru toimisi vain oikeassa kädessä (miksi ei vasemmassa kädessä?) ja otsassa kuulostaa kyllä varsin eriskummalliselta väitteeltä. Helposti tulee sellainen kuva, että väite on vain keksitty, että tämä kyseinen asia saataisiin kytkettyä Raamatun tekstiin.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ei pidä unohtaa myöskään Rauni-Leenan 10 mikronin mikrosiruja, joita implantoidaan ihmisiin. Tuollaiset pienet mikrosirut leviävät ilman mukanakin ja tunkeuvat oikeisiin käsiin. Niiden autojen pakoputkistoon on voitu asentaa injektori, joka syöttää mikrosiruja pakokaasuun sekaan jatkuvasti. Ne ovat epäilyttäviä. Ne.

Uusimmat

Suosituimmat