Isot tytöt tulevat taas muotiin?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katselin tuossa juuri aikani kuluksi jotain 4D-"dokumenttia" digiboksin kiintolevyn uumenista joka kertoi isoista tytöistä. Tunnustin tässä jo aikaisemmin ko. fiksaationi etteivät tuulennussimat vinkuheinät oikein nappaa (lihaviakin haukutaan ja rumasti). Enkä ole ainoa todellakaan, sen näkee kyllä noista dokumenteista ja nettiä vähänkään seuraamalla. Meitä on jo niin paljon ettei enää voi puhua oikein fiksaatiosta, siis seksuaalisesta poikkeavuudesta. (Täältäkin on tullut yv:tä asiaa koskien...)

Isojen tyttöjen (ja miestenkin) määrä on kasvanut koko ajan, ruokaa saa koko ajan helpommin eivätkä asenteet lihahaviin ole enää niin paheksuvia. Pitzaa ja kebabia tulee ovelle soittamalla vartissa eikä maksa juuri mitään nykyansioihin nähden. Ruuan osuus ansioista on laskenut kuin lehmän häntä. Nyt rahat menevät asuntoon ja autoon kun ne ennen meni ruokaan.

Laihuutta ihannoidaan ainakin mediassa ja siihen pyritään mutta liha on heikko, ihmiset eivät jaksa vaivautua. Ennemmin muutetaan asenteita kuin painoindeksiä. Ristiriitaisesti media on kuitenkin täynnä ruokaohjeita ja netissä on paljon keskusteluja ruokaa koskien. Täälläkin niitä on paljon, tiedelehden foorumilla. Tiede-lehdessä on myös hyvä Anu Hopian palsta, telkkarista tulee jatkuvalla syötöllä kokkiohjelmia ja Makupalojen "suolaa, suolaa, enemmän suolaa" kokkiäijät olivat alunperin radiossa.

Lihavuus on kyllä terveysriski siinä missä aliravitsemuskin mutta toivottavasti anorektikkojen ja muiden syömishäiriöisten määrään tällä on vaikutusta. Lihavuus nostaa mm.verenpainetta ja tuo paljon muutakin hankaluutta elämään. Paksuihin tyttöihin totutaan koko ajan enemmän ja aikaisemminhan lihavista ihmisistä pidettiin, muistelkaapa vaikka Rubensin maalauksia. Historiankuvauksistakin asia on haettavissa ja jopa vanhemmilta kyselemältä. Laihuuden ihannointi on oikeastaan varsin lyhytkestoinen villitys, sehän alkoi Twiggyn myötä 60-luvulla. 50-luvulla vauvan tutti dipattiin santasokeriin että se pysyisi hiljaa... Kiva laittaa kahviin vauvankuolasokeria.

Miesten lyhyt-tukka-on-siisti saisi poistua samaa kyytiä, se muotihömpötys on tosin kestänyt pidempään. Miesten pitkä tukka on nuorilla ja hevareilla pääsääntöisesti. Voihan joku elähtänyt hippi pitää ponnaria, mutta yleensä ottaen se on noiden ryhmien tunnusmerkki. Itse valtavirtaa vastaan potkivana pitäisin pitkää fledaa jos se kasvaisi. Oli nuorena. Homoseksuaalitkin kuulemma pitävät sängestä, siksi monella lesbolla on siilitukka. Näin olen kuullut, lieneekö urbaanilegenda.

Sori aiheen sovinistisuus, mutta kun olen mies ja ikävä kyllä hetero niin en oikein tiedä mitä naiset asiasta ajattelevat. Mielelläni kyllä kuulisin.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Pyöreämpi on parempi. Ja minähän en kauniita naisia saakaan, koska olen niin perkeleen ruma. Joten otan vastaan ylijäämän.

Pyöreitä on monenlaisia. Jos olen jossain törmännyt "oikealla tavalla pyöreään", kiinteään, persevään, hyvägeeniseen naiseen, niin hänellä on aina ollut vientiä. Eivät nämä keskieurooppalaisten pedofiilihomojen mielikuvamanipulaatiomainokset ole oikeasti niin syvälle uponneet. Hyvä fysiikka ei mihinkään katoa vaikka painoa vähän pudottaisi tai nostaisi. Nykyiset anorektiset naismallit olisivat edelleen hyvännäköisiä, vaikka lihoisivatkin sen 20- 30 kg. Kysymys on perustavaa laatua olevasta "hyvännäköisyydestä".

Kunnon läskit tulevat tuskin koskaan muotiin. Harvoin ovat muodissa olleetkaan. Tuskin koskaan. Siis kunnon punoittava haiseva läski ei ole ollut koskaan haluttava. Turha tarjota tähän ikuista myyttiä siitä, että kyllä ennen vanhaan kun oli köyhää, niin lihavuus oli vaurauden merkki. Pitää paikkaansa tiettyyn rajaan saakka. Mutta harvoin todella läskiä on minään pidetty. Kyllä varmaan "verevä ja tomera" emäntä on ollutkin haluttava joillekin. Mutta ei tässä tarkoiteta 120 kg lylleröä.

Mitä olen lukenut vanhoja tekstejä, niin en ole koskaan törmännyt lihavuuden ihannointiin naisilla. Pulskaa miestä on tietysti pidetty joskus "mahtavana", mutta tuleepa kirjallisuudessa vastaan sellaisiakin esimerkkejä, joissa pakkonaitettava tyttö itkee kohtaloaan, koska tuleva aviomies on lihava ja ruma, vaikka onkin mahtava. Samoissa yhteyksissä kaunista tyttöä kuvataan sanoilla siro, kapeauumainen jne.

Keskiaikaisissa teksteissä lihaville nauretaan. He ovat ahmatteja, rumia, hullunkurisia. Muotokuvataiteessa harvoin törmää kuviin läskeistä. Rubensilla naiset ovat usein melkeinpä "oikeasti lihavia" ja selluliittisia, mutta tämä on erikoisuus. Rubens kuvaa tässä jotain muuta kuin aikansa kauneusihannetta. Samaan aikaan muotokuvataiteessa kukaan ei halua itseään kuvattavan läskinä. Nämä ovat tietysti aikansa rikkaita ihmisiä. Juuri heidän ulkonäkönsä on ollut jotain tavoiteltavaa.

Vierailija
Asimov
Itse valtavirtaa vastaan potkivana pitäisin pitkää fledaa jos se kasvaisi.

Todelliset valtavirtaa vastaan potkivat toimii lyhyessä fledassa, ei herätä Koneiston huomiota, tehokkaampaa.

Kyllä isot muodokkaat mimmit on parhaita, tottakai. Once you go fat, you'll never go back!

Ja helkutin hyvin kirjoitettu Murvalta tuossa ylempänä.

Vierailija

Ihannoin hoikkuutta, tämän varmaan tiesittekin. Mutta ei tarvitse laiha olla, ja mitä vanhemmaksi elää, niin sitten vähän pyöristyy kuitenkin. Hyvä terveys on tärkeää ja siihen kuuluu liikunta ja muodoista huolehtiminen.

Vierailija

Eiköhän jokainen ansaitse juuri sellaisen kumppanin, kuin itsekin on.

Itsestään huolehtivana ihmisenä kelpuutan itselleni itsestään huolehtivan naisen enkä mitään sotanorsua. Jos sen sijaan olisin arpinaamainen ihrakasa, niin tuskimpa olettaisin realistisiksi parisuhteen kauniin ja hoikan naisen kanssa.

Monille ulkonäkö on kumppanin valinnassa tärkeämpää kuin luonne. Ainakin minulle.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Isot naiset=yök! Ei niiden kanssa edes voi harrastaa seksiäkään kun jos olet alla niin murskaannut ja jos menet päälle, niin vyöryt alas sieltä läskivuorelta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

"ISOHAN sillä Iitalla ol ... mutta Iitan sisarella ... oli vallan mahloton .." ( wanha itäsuomalainen juomalaulu )

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Isot naiset=yök! Ei niiden kanssa edes voi harrastaa seksiäkään kun jos olet alla niin murskaannut ja jos menet päälle, niin vyöryt alas sieltä läskivuorelta.

Ei se noin mene.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Murva
TERÄS NALLEPUH

Ei se noin mene.

No kyllä muuten menee. Taino onhan niissä kolmaskin vaara..voi upota siihen läskikasaan ja tukehtua hengiltä.. Ei varmaan kovinkaan miellyttävä kuolema ole.. Isot naiset eivät millään pärjää kauneudessa ja ihanuudessa norminaisille. Hoikat ja normi naiset taas ovat erittäin kauniita ja seksikin sujuu niiden kanssa täydellisesti.
Hoikillanaisilla myöskin itsetunto on kohillaan ja täten tekee niistä paljon miellyttävämpää seuraa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
Hoikillanaisilla myöskin itsetunto on kohillaan ja täten tekee niistä paljon miellyttävämpää seuraa.

Tuo oli varsin hyvä pointti, sillä olen huomannut itsekin saman.

Vierailija
Poison dart frog

Mutta toisaalta, jos lihavilla naisilla on alentunut itsetunto, niin he ovat paljon helpompaa seuraa. Pari -ja seksisuhteethan ovat erilaisten kriteerien asettamista ja täyttämistä. Jos läskeillä ei ole itsetuntoa, heillä tuskin on kovia vaatimuksiakaan kumppanin suhteen. Ei sitten tarvitse jännittää kelpaavatko omat ominaisuudet toiselle. Sen kun panee menemään vaan.

Kauniille, hoikalle ja itseään arvostavalle naisellehan ei kelpaa juuri kukaan. Hänellä on mistä valita.

Vierailija
Poison dart frog

Itse kehtaan olla eri mieltä. Ulkomuodosta ei ole kiinni, onko itsetunto kohdallaan vai. Olen tavannut tusinoittaan noita "tuulen-nussimia meriheiniä" (mahtava lausahdus!) joilla on valtavat kriisit oman itsetuntonsa kanssa. Olen tavannut lihavia (ei siis näitä "emäntä mallisia" vaan oikeasti ISOJA naisia) joiden itsetunto on pohjamudissa.

Kaikki on siitä kiinni miten itsensä kanssa tulee juttuun. Ja siinä ei ole persuksen koolla vaikutusta.

Itse myönnän olevani tälläistä karjalaista "rintava- reitevä- persevä" mallistoa, jonka pitkänhuiskea selkä aiheuttaa sen, että kankku kolahtaa katukiveen herkästi. Ja tietenkin on tiehallinon vika että se baana on rakennettu liian lähelle mun persusta. En siis ole painoltani sairaanloisen ylipainoinen, mutta kyllä tuossa jenkkakahvaa löytyy.

Minulla on aina ollut vientiä. En tiedä, mistä johtuu. Vasemman ja oikean korvan välistä vai ulkomuodosta. Olen sinut itseni kanssa, minun on hyvä olla. Olen (nimimerkistäni huolimatta) naimisiin päässyt komean miehen kanssa. Sitä ennen tuli riiattua miehiä, kaikenlaisia (vai riiasivatko minua?). Komeista ei ole koskaan ollut puutetta. Komeus on kuitenkin minun silmässäni (kaljuja miehiä kohtaan koen jotain mystistä vetoa...).

Tärkeämpi kysymys, kuin se, tulevatko isot tytöt muotiin on se, tuleeko viimein terve itsetunto muotiin.

Vierailija
Murva

Mutta toisaalta, jos lihavilla naisilla on alentunut itsetunto, niin he ovat paljon helpompaa seuraa. Pari -ja seksisuhteethan ovat erilaisten kriteerien asettamista ja täyttämistä. Jos läskeillä ei ole itsetuntoa, heillä tuskin on kovia vaatimuksiakaan kumppanin suhteen. Ei sitten tarvitse jännittää kelpaavatko omat ominaisuudet toiselle. Sen kun panee menemään vaan.

Eli jokaiselle sopii parhaiten ulkonäöltään vastaava kumppani.

Murva

Kauniille, hoikalle ja itseään arvostavalle naisellehan ei kelpaa juuri kukaan. Hänellä on mistä valita.

Tämä pätee lähinnä narsistisia luonteenpiirteitä omaavia diivoja, eikä päde yleisesti. Tiesitkö että on olemassa myös narsistisia miehiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat