Palstan Änkyrä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuka mahtaa olla palstan änkyröistä pahin? Pitsialusasuihin viehättynyt vaalea svekomaaniystävämme Moses Leone, tekotieteellistä akateemista palturijorinaa yhtenään suoltava Acedia vai vuoden 1918 muistoissa edelleen vellova, kaikkien valkoisten kauhu Lothar?

Äänestä ja vaikuta!

Sivut

Kommentit (85)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kaikki ovat mahtavia. Jees. Mutta eivät vedä vertoja minun valtavalle älylle.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ei saa parjata acediaa, se on kirjoittajista fiksuimpia!

p.s. acedia on nainen, muistaakseni jossain viestissä sen suoraan sanoikin

Vierailija
Mummo

Pitääkö ymmärtää asianlaita näin: vasemmisto-intellektuellin viittaan pukeutuvia muka älykköjä ei saa parjata, mutta kaikki muu on vapaata riistaa.

Mitä tulee Acedian miehuuteen tai naiseuteen, koen sen toisarvoisena seikkana, tosin tyypistä ei tahdo saada mitään selvää. En tiedä onko kyseessä miesten mies vai neitien neiti.

sigfrid
Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007
Mummo

Että nainen esiintyy miehenä ja mies naisena Tästähän voisi vetää johtopäätöksiä kyseisten henkilöiden fantasioinnista.

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Vierailija

Tuo Lothar on tosi kusipäinen jätkä, perkele, turpaan vetäisin, jos tuntisin.

Mannerheim teki Hitlerin kanssa yhteistyötä pelkästään olosuhteiden pakosta.

Vierailija
John Rambo
Tuo Lothar on tosi kusipäinen jätkä, perkele, turpaan vetäisin, jos tuntisin.

Mannerheim teki Hitlerin kanssa yhteistyötä pelkästään olosuhteiden pakosta.

Kas, Lothariushan se siinä .
Sait ääneni, molo .

Vierailija

Häh? Mies olen minä. Ja hetero. Ja avioissa. Ja isä. Ja vaikka mitä. Tähän saatte tyytyä. Pierrot/Pinoccio-hahmo avattaressani, joka kantaa vastuuta maailmasta ankarassa acediassaan on myös maskuliini, jos zoomaatte. Isompaa kuvaa ei valitettavasti juur nyt ole. Palaan asiaan jos löytyy.

Naiseksi minua on epäillyt aiemmin ayla, joka lähtee siitä että kaikki miehet suhtautuvat lähtökohtaisesti hänen juttuihinsa positiivisesti, koska käyttää avatarta jossa on joku miss maroniitti.

Vierailija
Mummo

Acedia on hyvin ilmeisesti mies ja korjannut tuon käsityksen hänestä naisena muissa ketjuissa. Mistä päättelet, että henkilö nimimerkin takana on nainen ? Ja miksi teet tuollaisen päätelmän ? Miksiköhän muuten itse olen koko ajan profiloinut hänet mieheksi ? Mietin jossain vaiheessa, josko se johtuisi liiasta maskuliinisen akateemisen maailman vaikutuksesta, eli että totuttuani liiaksi lukemaan miesten kirjoittamia akateemisia tekstejä (opiskelumateriaali läpi opintojeni on koostunut lähes yksinomaan miesten kirjoittamista teksteistä ! )olisin oppinut pitämään akateemista sivistystä osoittavia henkilöitä yleensä miehinä, mutta asia tuskin on niin, sillä muistan alkuun luulleeni ainakin GradStudentia ja Neonomidea naisiksi - siis ennen kuin huomasin heidän aktiivisesti profiloituvan miehiksi - ja he kirjoittavat kyllä palstan akateemisinta tekstiä. Joten mitä Acediassa on, mikä on niin kovin miehekästä...?

Kun nyt mielipidettä ko. kirjoittajista kysyttiin, niin kyllähän kaikki ovat paremminkin palstan asiallisimmasta päästä. Acedia erityisesti on sivistyneempi kuin lähes koko loppu palsta yhteensä.

Vierailija

En äänestänyt ketään. Mielessäni salaa toivoin, että olisin ollut äänestysvaihtoehtojen joukossa. Olenhan kirjoittanut moniin ketjuihin puoliksi kriittisiä mielipiteitä perustaen ne omiin ennakkoluuloihin ja tietämättömyyteen. Olisi kai pitänyt kirjoittaa viestejä kymmenen kertaa enemmän, niin minut olisi noteerattu.

Vierailija
Nemesius
Mummo

Pitääkö ymmärtää asianlaita näin: vasemmisto-intellektuellin viittaan pukeutuvia muka älykköjä ei saa parjata, mutta kaikki muu on vapaata riistaa.

Mitä tulee Acedian miehuuteen tai naiseuteen, koen sen toisarvoisena seikkana, tosin tyypistä ei tahdo saada mitään selvää. En tiedä onko kyseessä miesten mies vai neitien neiti.

Hän on todennäköisesti nainen. Naisen viha/inho minua kohtaan ei ole mitään uutta taivaan alla. Naiset ei yleensä pidä minusta, ei reaalissa eikä netissä. Ja joillekkin ulkolaisuuteni on vaikea sulattaa.

Mutta asiaan, jokainen kirjoittaa tavallaan. Kaikki ei ole samanlaisia. Jotta kaikki ei voi käyttäytyä ystävällisesti ja kaikki ei voi käyttäytyä ilkeästi.

Jokainen käyttäytyy "tasonsa" mukaisesti. Me ihmiset olemme eri tasoilla kehityksemme kanssa, siksi käyttäytymisemme myös on hyvin erilaista. Kukin toimii kykyjensä mukaan.

Jotta turhaa toisten mollaamista se on jos ketjuja avataan/tehdään tarkoituksenaan alentaa ja häväistä muita.

Mutta toisten mollaaminen on tällä palstalla ollut aina tapahtuvaa. Minä itse olen joutunut myös kohteeksi, en kokonaisen oma ketjun kanssa, mutta eräissä ketjuissa ovat tehneet parhaansa mollatakseen minua. Mutta kunnia palstalle kuitenkin siitä että heitä ei ole montaa ollut. Palstan mollaajat alkaa olla tunnettuja kaikille. Ei heistä tarvitse välittää. Aikansa kun lukee niitten kirjoituksia, alkaa jättää lopulta lukematta ja vastaamatta mollaajien viesteihin. Usein se on niin että mollaajista tehdään omia mollaus ketjuja, se siis tavallaan kostautuu takaisin heille itselleen.

Yleensä mollaajat kestää sen että heitä aletaan mollaamaan, on kaiketi reali elämässä totuttua.

Hyvää iltapäivää...mollatuille/parjatuille ja myös mollaajille/mobbaajille.

EDIT

Se/ne koira/koirat älähtää, joihin kalikka kolahtaa.

Ja toistan, minusta on todellakin väärin että tällaisia ketjuja tehdään.

Vierailija
acedia
Häh? Mies olen minä. Ja hetero. Ja avioissa. Ja isä. Ja vaikka mitä. Tähän saatte tyytyä. Pierrot/Pinoccio-hahmo avattaressani, joka kantaa vastuuta maailmasta ankarassa acediassaan on myös maskuliini, jos zoomaatte. Isompaa kuvaa ei valitettavasti juur nyt ole. Palaan asiaan jos löytyy.

Naiseksi minua on epäillyt aiemmin ayla, joka lähtee siitä että kaikki miehet suhtautuvat lähtökohtaisesti hänen juttuihinsa positiivisesti, koska käyttää avatarta jossa on joku miss maroniitti.

Oplaa , sattu stiplu

Intiaanisilmäkisun
kehoituksesta jäin miettimään, miksi oletin acedian naiseksi. Avatarista se ei johtunut, olen hahmottanut sen jonninmoiseksi avaruusolioksi enkä pierrotiksi.

Luultavasti ensinnäkisn nikin a-päätteestä, latinistista hapatustako (abiturus-abitura).

Toisekseen olen ihaillut acedian provosoitumatonta sitkeyttäija asiallisuutta kun hän on jaksanut väsymättä vastustaa palstan ääliörasisteja. Palstallahan naiskirjoittajat ovat pääsääntöisesti maltillisempia ja hikeentymättömämpia kuin miehet (p.l. mää itte).

Ja, hei, naiseksi otaksuminen ei ole mitätöintiä. Fiksuin tuntemani henkilö sattuu olemaan nainen*wink*

P.S: Aylan antipatian kohteeksi joutuminen on älykkyyden tae

Vierailija

Moses Leone
Acedia
Lothar

Hyviä kirjoittajia kaikki, todella vaikea sanoa kenet heistä valitsisi parhaaksi!

Ehkä Acedia on noista kolmesta kärsivällisin varsinkin rasististen kirjoittajien suhteen ja jaksaa perustella näkemyksensä vielä siinäkin vaiheessa kun vastapuoli on jo pudonnut one-liner -heittojen tasolle. Hän on todella fiksu kirjoittaja.

Ilmeisesti OP "Nemesius" tuntee hävinneensä heille jossain keskustelussa, kun on päättänyt tappionsa näin julkisesti oikein äänestyksen muodossa esittää? Ei hätää neme, voitit jo kun avasit tämän äänestyksen.

Epic fail.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat