Tärkeä uutinen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lehdissä kirjoitetaan suuret määrät sellaisia uutisia, millä ei ole mitään merkitystä minulle. Tarkoitan, että vaikka en sattuisi lukemaan niitä uutisia, niin en menettäisi mitään oleellista. Mutta missä on lehti, jossa näkyy vain tärkeät uutiset, siis sellaiset, jotka olisi vähintään hyvä lukea? Sellainen tärkeiden uutisten lehti voisi hyvinkin menestyä.

Ei elintärkeitä uutisia:
"Metroliikenteen pysähtyminen aiheutti tunnin kaaoksen" Uutinen
"Clintonia hirviöksi nimittänyt Obaman avustaja erosi" Uutinen
"Kimin vanhemmat esittelivät italialaislehdelle kotiaan" Uutinen

Tärkeitä uutisia (itse keksittyjä):
"Talvirenkaiden käyttöpakko-aika vähenee."
"Kaikkien tulee täyttää lomake xyz toukokuuhun mennessä"
"Meteoriitti putoamassa Helsinkiin"
jne...

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olet aika pieni kohderyhmä, mutta maksettuasi tarpeeksi baalua mun tilille, toimitan erityisesti Sinulle laaditut uutiset kolmesti päivässä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lehtien taso kieltämättä kyllä on laskenu vuosien saatossa. Itse olen lukenut tosi vanhoja lehtiä (löytyi jostain vanhasta hylätystä mökistä tai jotai vastaavaa) niin kylläpä provoavat ja juoru artikkelit loisti poissaolollaan, mutta nykyään niitä on täynnä kuten mainitsit muutaman samaisen artikkelin. Ehkäpä tämä johtuu kun naiset ovat myöskin tekemässä noita uutisjuttuja noihin lehtiin nykyään. Naiset haluaa lukea juoruja joten he myöskin kirjoittavat niitä. Näinhän se menee. Sitämukaa kun naiset ovat tulleet enemmän johtoasemiin lehtiin ja yleisestikkin, niin lehtien taso on myöskin samaa tahtia laskenut. Miehet ennen kirjoitti asiaa, mutta naiset kirjoittavat artikkeleita mitkä myy. Naiset ovat yleisesti ottaen parempia ymmärtämään mikä vetää puoleensa joten he myöskin osaavat markkinoida asioita paremmin. Lehtiähän markkinoidaan käytännössä juuri artikkeleilla. Sehän on tutkitusti todistettu nykyään että naisten johtamat yritykset ovat tuotteliaampia kuin miesten, viis laadusta.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
SAMAEL
Olet aika pieni kohderyhmä, mutta maksettuasi tarpeeksi baalua mun tilille, toimitan erityisesti Sinulle laaditut uutiset kolmesti päivässä.

Mauno, kerran lehtimies aina lehtimies!

Vierailija
Starman
SAMAEL

Mauno, kerran lehtimies aina lehtimies!

Kuka vanhoja muistaa, sitä vitulla silmään!

Vierailija
motocoyote
Dredex

jne...

Tuon tärkeydestä voidaan olla montaa eri mieltä....

jep, EVVK.

Vierailija
siouxeyesighed legion
motocoyote
Dredex

jne...

jep, EVVK.

Mutta rakkaani, jos Helsinki pommitetaan, me jäämme pääkaupungitta!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Minusta lehtien pitäisi kertoa paljon asiallisempia juttuja kuten että millaisia kakkoja presidentti on kakkinut sinä päivänä. KANSA TAHTOO KAKKAA!!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
KANSA TAHTOO KAKKAA!!

...jotenkin tämä väite ei ole lainkaan epäuskottava. Oikeastaan se taitaa olla asian ytimessä.

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006
SAMAEL
siouxeyesighed legion
motocoyote
Dredex

jne...

jep, EVVK.

Mutta rakkaani, jos Helsinki pommitetaan, me jäämme pääkaupungitta!

Tuo kuva on muuten maailman ehkä parhaasta elokuvasta. Sankari on siinä taustalla.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija
Dredex
Lehdissä kirjoitetaan suuret määrät sellaisia uutisia, millä ei ole mitään merkitystä minulle. Tarkoitan, että vaikka en sattuisi lukemaan niitä uutisia, niin en menettäisi mitään oleellista. Mutta missä on lehti, jossa näkyy vain tärkeät uutiset, siis sellaiset, jotka olisi vähintään hyvä lukea? Sellainen tärkeiden uutisten lehti voisi hyvinkin menestyä.

Ei elintärkeitä uutisia:
"Metroliikenteen pysähtyminen aiheutti tunnin kaaoksen" Uutinen
"Clintonia hirviöksi nimittänyt Obaman avustaja erosi" Uutinen
"Kimin vanhemmat esittelivät italialaislehdelle kotiaan" Uutinen

Tärkeitä uutisia (itse keksittyjä):
"Talvirenkaiden käyttöpakko-aika vähenee."
"Kaikkien tulee täyttää lomake xyz toukokuuhun mennessä"
jne...

Ihan samaa mieltä. Minuakin on ruvennut ärsyttämään, kun aina töötöttäävät näitä turhia uutisia joilla ei ole mitään merkitystä. Se olis uutinen missä kerrottaisiin mikä prosenttiosuus uutisista on niin sanottua ajantäytettä. Tämä Vanhasen oikeusjuttukin, siis voi kakka sentään. Uuniperunat ja seksi saunassa, voi helvetti. Siinä sitä on uutista kerrakseen. Koko viikko vouhotettu siitä. Ihan sama. Ketään ei kiinnosta Vanhasen hoopoillut. Eihän sitä kirjaakaan kukaan ostanut. Ihan turhaa. Ja tämmöseen pitää aivokapasiteettia tuhlata. Tämä se on yhteiskunnassa vikana. Voi hitto sentään!

Vierailija
siouxeyesighed legion
TERÄS NALLEPUH
KANSA TAHTOO KAKKAA!!

...jotenkin tämä väite ei ole lainkaan epäuskottava. Oikeastaan se taitaa olla asian ytimessä.

Kakka, mon ami, on ihmisen ytimessä.

Vierailija
SAMAEL
siouxeyesighed legion
TERÄS NALLEPUH
KANSA TAHTOO KAKKAA!!

Toden totta. Ja pääkaupunki on valtion ytimessä.

Vierailija
siouxeyesighed legion
SAMAEL
siouxeyesighed legion
TERÄS NALLEPUH
KANSA TAHTOO KAKKAA!!

Toden totta. Ja pääkaupunki on valtion ytimessä.

Sama paska, kenties, eri paketissa. C'est la vie, mon chéri.

Vierailija

toope diggailee starship troopersia

Ja ettei nyt livetä aiheesta niin samaa mieltä että turhaa paskaa tulee ja paljon jota tituleerataan oikein uutisiksi. Köpölööppejä tyhmille ihmisille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat