Onko miittiä?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Onko tänä kesänä miittiä missään?.

Sivut

Kommentit (56)

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006

Voisin Tampereelle tulla morjestamaan, kun tässä asunkin. Kannan tieteilijän niskalenkillä ulos asunnostaan.

Teki mieli (viime vkl:länä) lähteä kaivaan yksi kaveri osoitteestaan, kun perui jälleen osallistumisensa. Perunut jo vuoden lupauksiaan.

Hyvin polkee.

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Miittiä tai jäniksiä ja susia.

Jäniksiä on, susista en tiedä. Miittiä tuskin on toistaiseksi ellei joku ala järjestämään. Olisko miitille tarvetta?

Vierailija
asdf
tiäremiäs
Miittiä tai jäniksiä ja susia.

Jäniksiä on, susista en tiedä. Miittiä tuskin on toistaiseksi ellei joku ala järjestämään. Olisko miitille tarvetta?

Voisihan se olla hauskaa(?) käydä kumoamassa muutama tuoppi. Mielenkiintoista olisi nähdä, että minkänäköisiä ihmisiä tulisi paikalle. Voitaisiin vielä järkätä homma niin, että käytettäisiin oikeita nimiä, ei nimimerkkejä. Siinäpä saisi sitten arvuutella, että kukahan tuokin kaheli on?

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005

Hauskaahan se varmaankin olisi, jos saataisiin tarpeeksi väkeä paikalle ja tapaaminen sovittaisiin muutaman viikon päähän, että ihmiset ehtivät sovitella aikataulujaan. Yleensä nämä miitit tuppaavat vain jäämään järjestämättä. Itse tulisin kyllä Tampesteriin, jos saisin vain aikatauluuni sopimaan. Viimeksi minulle osui samalle viikonlopulle muutto.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
asdf
aikataulujaan.

Käyn huutamassa ensin Aleksis kiven patsaalla ja sitten hukuttaudun pyhäjärveen.

Siinä on minun aikatauluni. Siinä välissä voisi morjestaa. Vaikka olenhan minä 300 ihmistä varmaan täältä netistä tavannut. Luonnosta sitten lukion jälkeen nolla, ellei ole samaan porukkaan liittyneet.

(en mä jaksa) vittu mä vaan oon, palataan paskantaan

Hyvin polkee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat