MIKSI Googlen serveri on nurin ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mm. Busse ei pääse blogeihinsa ... hyökkäys Googlen serverille,
Microsoftin tarjous Yahoolle ei mennyt läpi, tarkoitus ostolla oli lyödä
Google ... asioiden yhteys ... ???

Kommentit (12)

Vierailija

Google Maps juuri posti Yhdysvaltain puolustusministeriön vaatimuksesta
lähikartat sotilaallisista installaatioista ... menikö Google liian pitkälle ... ???

Vierailija

Google oli tosiaan alhaalla ainakin puolentoista tunnin verran Saksassa. Syytä ei vielä tiedetä. Googlen lausunto käännettynä saksasta:

“Apparently this afternoon there were problems with accessing Google through a provider. We are currently investigating the causes and hope that users will soon be able to access Google as usual.”

http://blogoscoped.com/archive/2008-03-06-n22.html

Mitähän lie ollut. Taas jonkun palveluntarjoajan sekoiluja?

Aiheesta saksaksi:
http://www.heise.de/newsticker/meldung/104663
http://www.golem.de/0803/58240.html

HUPS: Kaksi päivää vanhoja uutisia!

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Evolution
lähikartat sotilaallisista installaatioista ... menikö Google liian pitkälle ... ???

Kyse on Googlen "katunakyma" -ikkunoista. Ei karttapohjasta tai
satelliitti/ilmakuvista.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

JEP...niinhän se oli !!!

ON se aika jännä, pystyn katsoman floridalaisen liiketuttavani firman pihalta, koska pomo on töissä Lexuksellaan ... !!!

EI tosin taida olla aivan reaaliaikaista tuo kuva ?

Vierailija

:roll
:

Ei sulla mtn floridalaisia liiketuttavia ole. Tai sitten olet yksi really fucked up bus(h)inesmaan. Rahtaat dildoja floridasta tai järjestät kuubalaisten pakolaisten/laittomien maahanmuuttajien kuljetusta pikaveneillä

Vierailija
Barbaari
Evolution

Onko niitä joskus siellä ollut sitten? Area 51 oli ainakin sensuroituna.

Miten se Area51 on siellä sensuroitu?

Ainakin minulla koko mesta näkyy hyvin. Siellä kyllä tiedetään tasan tarkkaan mihin kellonaikoihin satelliitit ylittävät paikan ja kokeelliset koneet laitetaan visusti hangaareihin piiloon satelliitin ylitysajankohtana.

Vierailija
Evolution
JEP...niinhän se oli :roll: !!!

ON se aika jännä, pystyn katsoman floridalaisen liiketuttavani firman pihalta, koska pomo on töissä Lexuksellaan ... :shock: 8) :lol: !!!

EI tosin taida olla aivan reaaliaikaista tuo kuva :shock: ?

Tuoreimmat kuvat mitä olen oman asuintaloni kohdalta nähnyt googlemapissa on jotain puolen vuoden luokkaa. ajoitus onnistui yhden pihalla olleen erikoisauton ansiosta, muun talonväen kanssa yhdessä setvien.

Olkiluodon ydinvoimalaan muuten näin kerran oikein keltaisella värjätyn tien. Sen tarkoitus on/oli auttaa terroristeja löytämään se. Ja OL3-rakentajia.

Vierailija
thuga101
:) :roll
:

Ei sulla mtn floridalaisia liiketuttavia ole. Tai sitten olet yksi really fucked up bus(h)inesmaan. Rahtaat dildoja floridasta tai järjestät kuubalaisten pakolaisten/laittomien maahanmuuttajien kuljetusta pikaveneillä

KAS, kun tiedät paremmin kuin minä itse .. !!!
KYLLÄ minulla on siellä vanhoja tuttavia, Orlandossa, Itävallasta aikoinaan tullut pariskunta, jonka biokemistirouva sai Nobelin pari vuotta sitten !!! Dildoja ei kai kannattane Floridasta rahdata, golf-varusteita
ehkä ... ??? Kuubalaiset pakolaiset ... no, oikeamielistä hom-
maa varmaan, mutta ei jenkeissä kannata mennä lain väärälle puolelle,
rangaistukset ovat kovia .. !!!

Uusimmat

Suosituimmat