re-ketju

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

alkuperäinen viesti, aihe "te ootta homoja sekä kommareeita" kuului näin:

Saatana, nää

että sellaista. Nyt selvempänä muistelen, että nollat taulussa yritin pykätä aika tyhjästä asiaa mutta kahden sanan jälkeen oli jo vaikeaa.

Kommentit (13)

Vierailija
re
Saatana, nää

Enkä ole.

Minä en halua eritellä ketään, en syrjiä enkä suosia, minä haluan tappaa jokaisen ajattelevan olennon tältä pallolta.

Vierailija
fatbastard
re
Saatana, nää

Enkä ole.

Minä en halua eritellä ketään, en syrjiä enkä suosia, minä haluan tappaa jokaisen ajattelevan olennon tältä pallolta.

Yleisen mielipiteen mukaan lienee pahinta että herättyäni olen edelleen samaa mieltä.

Vierailija

Hitto, onkohan meikälaisella alkoholiongelma jo? Etanolia tekee mieli kiskoa jo enemmin kuin kaksin käsin. Huomenna ois työpäivä, ongelmakseni se on mahdollista tehdä kotoa ilman kenenkään valitusta ja jopa sängystä käsin. Tämä jos mikä rohkaisee kirmaamaan tuohon lähikiskalle ja ottamaan ne kuusi puolen litran pyttyä hyllystä.

Vierailija
fatbastard
re
Saatana, nää

Enkä ole.

ok, perustetaan samoinajattelijoiden puolue? jäseneksi pääsisi lähinnä samoinajattelijat, ei toisin-.

Vierailija

Voi vituratsioone, kai tästä pitää ottaa ja kirmata tohon pitskun ärrälle hakee kuusipyttyinen. No semmosta sattuu, tämän jälkeen en juo enää ikinä

Vierailija
ilesoft
Siwasta saisit halvemmalla. Lisäksi se on kiwa.

Ei se kai ole auki? No myöhäistä, lähden nyt jo laukkaamaan tuonne.

Uusimmat

Suosituimmat