Mikä vaivaa päätäni?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Parin viimeisen päivän aikana minulla on ollut otsalohkon ja päälaenlohkon välissä outoa "paineellista" särkyä. Kykenen painamaan mieleeni kerrallaan ainoastaan 4 numeroisen luvun tavanomaisen 8 numeroisen luvun sijaan. En pysty tajuamaan pitkiä lauseita kertalukemalla, ainoastaan tajuan noin 5 sanaiset lauseet nopeasti. Sitten myös looginen ajattelu tuntuu puuttuvan kokonaan. Kokeilin tehdä internet äo-testejä - 30 pistettä huonommat tulokset mitä yleensä.
Ja aivot tuntuvat puurolta ja muutenkin kaikki tuntuu omituiselta...

Tiedättekö mikä minua vaivaa?

Kommentit (5)

Vierailija

Rajota viinanjuontia. Helpottaa kummasti.
Ja sitten kannattaa nukkua hyvin, ulkoilla ja syödä ihan tasapainoista ruokaa.

Jos edeltämainittuja on jo kokeiltu, kannattaa mennä lääkäriin jos oireet häiritsevät. Tiedefoorumilla kun ei hallita tätä "internetlääketieteen" haaraa.

Vierailija
Neiti
Rajota viinanjuontia. Helpottaa kummasti.

Ikinä en ole ottanut mitään. Joten ei voi johtua alkoholista. Terveellisiä elämäntapoja noudatan.

Vierailija
peelo111
Parin viimeisen päivän aikana minulla on ollut otsalohkon ja päälaenlohkon välissä outoa "paineellista" särkyä. Kykenen painamaan mieleeni kerrallaan ainoastaan 4 numeroisen luvun tavanomaisen 8 numeroisen luvun sijaan. En pysty tajuamaan pitkiä lauseita kertalukemalla, ainoastaan tajuan noin 5 sanaiset lauseet nopeasti. Sitten myös looginen ajattelu tuntuu puuttuvan kokonaan. Kokeilin tehdä internet äo-testejä - 30 pistettä huonommat tulokset mitä yleensä.

Jos ei ongelmat johdu kivun aiheuttamasta keskittymiskyvyn puutteesta, kannattaa lähteä lääkäriin heti tai olisi kannattanut lähteä jo pari päivää sitten.
Joku valtimo voi olla osittain tai kokonaan tukossa, tukos voi poistua jos suoni repeää.
Katso googlella aivoinfarkti ja aivoverenvuoto.

Vierailija
peelo111

_______________________________________________-
Olet tressaantunut ja nukkumisen puutteessa.
Yleensä jos ei nuku oikeaa unta tarpeeksi ja on tressiä ja siihen vielä alkoholia päälle, niin olotila on juuri tuollainen.

Tietenkin kannattaa tutkituttaa päänsä lääkärillä.
En tarkoita että pääsäsi olisi mitään suurempaa vikaa, mutta eihän sekään ole pois suljettu.

Siis viidellä sanalla jotka ymmärrät:
Olet tressaantunut, unen puutteessa esim..........

Uusimmat

Suosituimmat