Äänekosken avaruusromu

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Äänekoskella 4.3. tuli jotain romua talon läpi.

Kommentit (6)

Vierailija
08.03.2008
Äänekosken katon särkijä ei näytä avaruusromulta
Keski-Suomessa katon läpi syöksynyt metalliesine ei näytä olevan avaruudesta peräisin, sanovat Ursan asiantuntijat. Putkimainen, 120-grammainen ja noin 10 senttiä pitkä esine löydettiin autotallin vintiltä Äänekoskella keskiviikkona.
....
http://www.avaruus.fi/
Vaikuttaa siltä, että on joku pontikkapannun osa, jonka mies on pannun räjähdyksen jälkeen jemmannut vintille ja vaimo löytänyt. Ei uskalla kertoa totuutta

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, voipi olla. Mä luulin tota aprillipilaksi kun luin paikallislehdestä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Selvä roboottipeenis:

Veikkaampa alienien orgioita, jossa siittoväline on katkennut. Tippunut sitten, kuinkas muutenkaan, NallePuh:in vinnille hässiin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Raid
Selvä roboottipeenis:

Veikkaampa alienien orgioita, jossa siittoväline on katkennut. Tippunut sitten, kuinkas muutenkaan, NallePuh:in vinnille hässiin.

NO PYH EIKÄ OO!

Se oli hätäraketti. Ilmeisesti joku oli ampunu vanhan hätäraketin pois kuleksimasta ja se oli sitten osunu katosta sisään kun ei varjo ollu auennu.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Tuossa on kolme vaihtoehtoa joita epäilisin ennen siriuslaisen robotin sukukalleuksia:

-paperitehtaalla on joku putki paukahtanut ja pala lentänyt taloon.
-paikallinen paperimies on jemmannut putkia kotiin ja värkännyt niistä pontikkapannun, niinkuin Lassikin arveli.
-pojat ovat lainanneet isän lainaaman putkenpätkän ja työstäneet siitä kotitekoisen putkipommin

Uusimmat

Suosituimmat