Zekkaa pituutesi/painosi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Seuraavassa luonneanalyysiä:
0:EI/KYLLÄ(1)
1:EHKÄ/VARMA(2)
2:EI TIEDÄ/TIETÄÄ(4)
3:LEPO/LIIKE( 8 )
4:Siveä/Nai(16)
5:Ei Herjaa/Herjaa(32)
6:Ei Kunnioita/Kunnioittaa(64)
7:Ihminen:(tähän kuuluisi lista tunteita)(128)
8:Enkeli:(0/1)(256)
9:Jumala:( )tai(.)(512)

Seuravassa pituuteni: olen ihminen 2^7+2^5=128+32=160
Tosin toi Herjaus jää usein mulla vaillinaiseksi...
Painoni on lähes 64kg
Lukekaa siis huolella tiede fiin ääliöt...
Milloin itse sanotte, mikä ascii numero pittää kulloinkin pistää muistiin!
Itse en muista muuta, kuin että @=64, A=65...

Olisin siis Juumala jos olisin yli 5 metrinen!
Onko Valas Juumala? Entäpäs jos onkin?
Tosin: Jukoliste Metagurot (xy=4)... pysytäänpä vain suoraanverrannollistuksissa!

Ja voi perkule: Ilves voitti juuri Lukon: Se alkaa Yatzy-peli taas kohta, meneekö 340 vihdoin rikki?! 512:ta ei saa kyllä etes Juumala, jos ei muuta sääntojä!

Tarkennus kohtaan siveä/nai
1) Hetero
2) Homo
3) Bisex
4) Transu

Joten jos oot juuttunut noihin mittoihin, voi tosta olla apua kertoi Matti tai Timo!

Ilmestyskirja 16...
Enkeli tulloo ja vuodattaa Juumalan vihan 7 maljaa maan päälle!
... ... ..... .. . ... . . ... . . ... . . . . . .... . . ... . .... . . . . . . . .. . . . . .
- . -. - . - - . - . - . - . .. - - . . - . - - - - - - ----- . .... - - - - ... . . . . -
,, , ,,, , , ,, , , , , ,, , , , ,, , , ,, , , , ,,,,, , ,,, , , ,, , , , , , , , , , , ,,
,.,.,.,. .,.,. .,. ., ..,. . .,.,. . .,.,. . ,.. ., . ., .,. .,. . ,.,. . .,., .. ,.,. . ,..,. .,.
,- ,- -,-,-,- -,- - -,- -,- -, -,-- - ,--,,,,- - - -,-,- -,-,- - ,-,- - ,--,- - -,-,- - ,-,-
-.,-,.,-,.,.,-,-,.,-,-.,.,-,.,- -,. --,.,- -,. -,.,- - .,. -- ,.,- -,. - .,-- .,- -.,.-,-,. -,.
_ _ _ _ _ ___ _ _ _ __ _ _ __ __ _ _ _ _ _ ___ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _

.

Kommentit (11)

Vierailija
Homo Superior
Mistä pikkuveli tietää että isosiskolla on menkat?
- Siitä kun isän kyrpä maistuu verelle.

Niinpä. Taitaa olla tosi juttu, ettei meijän suomalaisten niin hirveesti kannattais minijutskuja kumarrella... 3. Moos. 20:13:"SURMATKAA HINTTARIT!" Ei ollu armo vielä ihan saavuttanut Moosesta, mutta kaissille Juumallekin piti ees joku hommels jättää, mitä ihmiset eivät saaneet tehdä, sitä teki Juumala ja päinvastoin.

Itse jättäisin herjailun muille, mutta tokihan, jos tässä vielä pääle 30-kymppisenä vois kasvaa, niin olis siitäkin se hyöty että Juumalaani silloin olisin kutistanut:Johannes Kastaja:"Hänen tulee kasvaa - minun vähetä..."

Miltä maistuu kurditytön vittu? Ei miltään - en saanu maistaa, ei sekään mun kyrpää => Ei ALLAH mitään synnytä, ei ainakaan eri uskontokuntien välille! Mitenköhän se Janne Holmen on onnistunut ujuttaa Kristinoppia Muslimeille?

Vierailija
Kerberoosi

Mutta niinhän se on että VIhan Maljojen vuodattelija Imonthatep, joku Egyptiläinen pappismies, ei sietänyt kissoja - peekää niitä!

Tossakin meni heti vituralleen lähemmäs megainen tiedosto, etsi serättelin sentäs alle 512 tavua...

Vierailija
Agison
Kerberoosi

Mutta niinhän se on että VIhan Maljojen vuodattelija Imonthatep, joku Egyptiläinen pappismies, ei sietänyt kissoja - peekää niitä!

Tossakin meni heti vituralleen lähemmäs megainen tiedosto, etsi serättelin sentäs alle 512 tavua...

Vähemmästäkin on miehiä tapettu.

Vierailija
fenomenologi
Agison

Tsekkaa sä tämä, sinua varten avattu ketju,
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=27991

No en toki tarkoittanut tuota, vaan että ääliöt ei nimenomaan lue huolella...

Jeesuksella on pieni lauma, ja niinpä ne 4 jotka eivät äänestäneet valtamassan mukana, kiinnostaa enemmän, tosin lienen ollut ihte yksi heistä

Vierailija
Agison
fenomenologi
Agison

Tsekkaa sä tämä, sinua varten avattu ketju,
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=27991

No en toki tarkoittanut tuota, vaan että ääliöt ei nimenomaan lue huolella...

Jeesuksella on pieni lauma, ja niinpä ne 4 jotka eivät äänestäneet valtamassan mukana, kiinnostaa enemmän, tosin lienen ollut ihte yksi heistä

Sen verran aiheesta vielä, ettei täällä ole yksikään hihhuli kauaa riehunut sen vajaan 10 vuoden aikana, mitä olen toimintaan osallistut kun asiasta on ilmoitettu ylläpidolle.
Vaikka yksittäistapaus ei olisikaan kovin suuri ongelma, myös muut häiriintyneet hihhulit alkavat usein riehumaan kun näkevät ettei asiaan puututa.
Tiedeaiheissa ei julisteta uskontoa nyt eikä tulevaisuudessa, kannattaa harkita hihhuloinnin lopettamista jos haluat kirjoitella täällä.
Toivottavasti ymmärrät ettei uskonnon tuputtaminen tiedeaiheissa ole sopivaa, mene julistamaan johonkin muuhun foorumiin jos siihen on pakottava tarve.

Uusimmat

Suosituimmat