Näin hetki sitten UFON!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Siinä oli kolme lamppua, tasakylkisen tai ehkäpä tasasivuisen, jos perspektiivi teki tepposet...

Ja minulle kuiskattiin: "Se menee kidnappaamaan suomalaisia uroita, juuri niitä, joista Iltalehdessä ja -sanomissa on kerrottu!

3 vuotta sitten pituus määritteeni:(0010011111=159)
Nykyinen painoni= almost respect 58kg<64kg

Human beeing who are fucking, moving, wise, faithing, and positive.

When i say now to this shit and turn to abusing!
You gucking aidiots why i dont' want to hear finnish plophet?!
If you are bigger, and want's that yuor God become smaller say no, to some of this things

HINT: Someones 64 is RESPECT and 32 ABUSE! You are all cutter than MIKKE! 196cm! He honors everybody! And most of you are smaller than Petri's weigth: 144kg fallen' to 106 kg, because he has lost his FUCKING RUNNGGING ____ YOUR FALT! MINÄ SYYTÄN TEITÄ!
Well se oli läskiä But wery meatfull!
Only 173cm on Petri...

But my God in the Sky: Fatanail Dragon is as tall as Vollo the Vale in the Sea and them' bees 1101100000! =512+256+64+32=??? Almoust TONN!
Count if you can! I FORCED JUU TU KAUNT IT!

I think my God is bigger than yours!
(128 on ihminen, 256 on enkeli, 512 on Juumala)

! Lohilintu = Agison !
=============
(Kissakoira=Aukino)
-----------------------
+++++++++++++
? MOUSE=HIIRI ?
# its my first #
# appearing #

Kommentit (15)

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007
Agison
Siinä oli kolme lamppua, tasakylkisen tai ehkäpä tasasivuisen, jos perspektiivi teki tepposet...

Agison!

Kuvailisitko minulle elinolosuhteitasi, olemustasi tai jotain?

Minä yritän tai olen yrittänyt monta kertaa saada jotain tolkkua jutuistasi. Ikinä en onnistu. Voisi helpottaa jos tietäisin muutakin kuin että olet 64 kiloinen bodari.

Jaksat kirjoittaa niin pitkiä juttuja, että pakko sinulla kai on olla jokin pointti, jota en ymmärrä.

Liikutko paljon ulkona?
Onko sinulla ystäviä?
Oletko töissä?
Jos kysyn kuinka vanha olet, et kuitenkaan vastaa.

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vierailija

Agison

Ihmeellisintä on jos tämä kaveri on suoltanut tätä juttua jo 800 viestin verran

Vetää vertoja hanionille, paitsi että hanion ei trollaa...

Vierailija
kuningas
Agison

Agison!

Minä yritän tai olen yrittänyt monta kertaa saada jotain tolkkua jutuistasi. Ikinä en onnistu. Voisi helpottaa jos tietäisin muutakin kuin että olet 64 kiloinen bodari.

Jaksat kirjoittaa niin pitkiä juttuja, että pakko sinulla kai on olla jokin pointti, jota en ymmärrä.

Liikutko paljon ulkona?
Onko sinulla ystäviä?
Oletko töissä?

Unohdit kysyä että minkä lääkityksen voimin agison kirjoittelee, ja onko lie unohtanut ottaa jonkun nappulan...

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Oikeesti, kyllä täällä on kaiken näköstä vipeltäjää vetäny vintti himmeenä tai muuten vaan päissään, silti joku tolkun siemen niidenkin jutuissa on ollu, mutta tää persoona voittaa kyllä kaiken ajatuksen virratuksellaan. Ei taivu enää tajuamaan tätä, ei.

Nyt on pakko myöntää - oon tyhmä.

Onks tää Agison sama hemmo, kun kirjailee maailmanselitysmallia sfnetissä ja tää liittyy ikäänkuin selityksen jatkumona? Ohimennen viljeltyä "viisautta"?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Kyseessä lienee jonkin sortin skitsofreenikko, mutta antaapa olla jos foorumikirjoittelu käy terapiasta. Älkää kuitenkaan katsoko silmiin tai väittäkö vastaan - voi raivostua ja yrittää suu vaahdossa purra teitä nilkoista.

Vierailija
Sakarias
Kyseessä lienee jonkin sortin skitsofreenikko, mutta antaapa olla jos foorumikirjoittelu käy terapiasta. Älkää kuitenkaan katsoko silmiin tai väittäkö vastaan - voi raivostua ja yrittää suu vaahdossa purra teitä nilkoista.

Yleensä nää saa hoitoa varsin pitkään sen jälkeen kun on varmasti nolattu oma nimi (no tässä tapauksessa on sentään kyse nimimerkistä) moneen kertaan.

Oma neuvoni: Jos alkaa tuntua kummalta kaikinpuolin, hae hoitoa (tai ainakin esiinny oireiden puitteissa nimimerkillä)

Vierailija
Sakarias

Jotenkin oudosti tuntuu että ne skitsofreenikot on jotenkin kummasti kasaantuneet tälle foorumille..

Niinno, suomi24 on sitte asia erikseen... mutta sitä taas ei pidä sekoittaa mihinkään oikeisiin foorumeihin..

Vierailija

Mitenkäs nämä Kuninkaan Tapsan (vahingossa) sukumailla (luumäki)
olleet jäljet? vm. noin-94 tai jotain.
Suomen entsimmäiset ufojäljet pellossa...
mm.polliisikin sitä mieltä että eihän nyt niitä nyt voi millään painaa kun ei
jälkeäkään paikalle kannetusta jyrästä.
Ja joku vanhempi herrsms oli nähnyt huimia tuulenpyörteitäkin.

Kaipa noillakin perusteilla joku uskoo, ehkä eniten minä.

Näinhän mie miten ne jäljet tuli (äitille selittelyä vihreistä polvista)

ps. mie näin äske UFOn mut siitä tulikin KFO, kissa tuli ja meni...

Vierailija
motocoyote
kuningas
Agison

Agison!

Liikutko paljon ulkona?
Onko sinulla ystäviä?
Oletko töissä?

Unohdit kysyä että minkä lääkityksen voimin agison kirjoittelee, ja onko lie unohtanut ottaa jonkun nappulan...

Asun mielenterveyskuntoutujille suunnatussa kodissa.

Nykyään on pitkät hiukset, ja olen melkein, Melkisedek on komea...
Mulla on yleensä päällä violetin värinen talvitakki, ja kengät, joissa kantapäät on ihan reuhkana.

Liikun paljon ulkona, yliopistolle kävelen 3 kertaa viikossa edestakaiseen noin 2km matkan. Tosin toisinaan matka taittuu nyssessä!

Toisinaan käyn kuntosalilla!
Teen ommii hommii, eli yritän siten ansaita kuntoutuspäivärahani.
Tämä nettihommeli on joskus ollut lähes päätoimista, sillä olen saanut mikrotukihenkilön koulutuksen, eli osaan erilaisilla LOITSUILLA asentaa tietokoneeseen niin soft-, kuin hardwareakin. (Olen käynyt ammattikoulunkin, nyt opiskelen TTY:llä)

Tietokoneohjelmoinnin toiselta luonnolta juuri parhaillaan lusmuilen!

Olen 33 vuotta, joten alan olla keski-ikäinen!

Ystäviä ei yliopistolta ole vielä tullut, erilaisilta kuntoutuskohdeilta on ystäviä - tai ehkä vain kavereita - tullut monta kymmentä, ehkäpä noin 30! Tosin tapaan lähinnä niitä 7-10-kuntaa, jotka asuvat samassa rakennuksessa kuin mä.

Vierailija

YKSI ufolainen tässä aamulla lähestyi Bussea kolmella yksityisviestillä ja uhkasi kauheilla seurauksilla ,jos en lakkaa häiriköimästä UFO-foorumilla ... ??? asiassa on se ongelma, etten
koskaan ole moisella foorumilla käynyt, en edes tiedä osoitetta ... var-
muuden vuoksi kutenkin lupasin ... hitto moisista tiedä jos vaikka seinän
läpi tulevat .. hei...mitäs tuo sininen hohde on ... APUUVAA ... !!!

Uusimmat

Suosituimmat