Meikä pökräsi viime yönä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taju meni. Näin unta itselleni liian raa'asta asiasta ja heräsin. Uneni vaikutti minuun niin vahvasti että tajuhan siitä sitten lähti.

Kommentit (8)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Taju meni. Näin unta itselleni liian raa'asta asiasta ja heräsin. Uneni vaikutti minuun niin vahvasti että tajuhan siitä sitten lähti.

Minullakin on käyny samajuttu kerran. Kerran näin unta sellaisesta maailmasta missä ei ollu lesboja ollenkaan. Se oli aika järkytys täytyy sanoa. Vieläkin puistattaa moinen kammottava ajatus. Toivon mukaan en koskaan enää näe sitä kauheaa painajaista.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

No kerrohan minnekkäs se taju lähti. Et kertonut, onko se palaillut takaisin.
Aikoinaan minä ajoin viinalla tajun kankaalle, mutta aina se vaan palasi takaisin.

Vierailija
Olli V

Oletko varma että heräsit? Älä pidä hullua jännityksessä, vaan kerro mitä unta sinä näit?

Vierailija

markent kirjoitti:
"Aikoinaan minä ajoin viinalla tajun kankaalle, mutta aina se vaan palasi takaisin."

Volitans:
"Onko tuosta jotain todisteita?"

Ajattelen - olen tajussani. Tai taju on minussa.

Vierailija
mallas
Olli V

Oletko varma että heräsit? Älä pidä hullua jännityksessä, vaan kerro mitä unta sinä näit?

En erityisesti pidä teurastamisesta. Näin unta, jossa olin jokin Rambon tyylinen ja teurastin kymmeniä ihmisiä. Teurastettuani ympäröivät ihmiset, aloin avaamaan näiden vatsoja. Veri, sisäelimet, suolet ympäröivät minut lopulta kokonaan.

Siitä olen varma että pyörryin. Kun lopulta tokenin, olo oli juuri samanlainen kuin aikaisempien pyörtymisteni jälkeen.

Vierailija

Unet kuvastavat vain sitä mitä on nähnyt, kuullut tai konenut jne. Eli olet varmaan sitten katsonut tuon Rambo-elokuvan. Tai muuta "jännää".

Vierailija
tupakka
Unet kuvastavat vain sitä mitä on nähnyt, kuullut tai konenut jne. Eli olet varmaan sitten katsonut tuon Rambo-elokuvan. Tai muuta "jännää".

Harjoillen teräaseiden kanssa päivittäin. Isku sydämeen. Vaihtoehtoisesti kaula poikki. Itsepuolustuksen vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat