Pitkät miehet vähemmän mustasukkaisia

Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

http://www.newscientist.com/channel/bei ... news_rss20

Kappas vaan. Ylläolevan artikkelin mukaan siis, pähkinänkuoressa, miehet jotka saavat komplekseja kohdatessaan rikkaampia ja komeampia miehiä, saavat vähemmän komplekseja jos ovat itse pitkiä.

Naisista taas vähiten komplekseja saavat keskipitkät. Kohdatessaan pitkän naisen keskipitkät naiset saa kuitenkin eniten raivareita.

Kaikkea nekin tutkii...

Kommentit (12)

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Kyllä näin on. Itse olen 120cm ja saan koko ajan hirveitä raivareita

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mikä on pitkä mies? Mikä on se senttimetriraja jossa alatte pitämään miestä pitkänä? Ei siis mitenkään tosi pitkänä vaan ihan vaan pitkänä, niin että voi sanoa että on pitkä mies?

くそっ!

Vierailija

No sekin on määritelty tuossa artikkelissa. Mies on pitkä jos sitä ei vituta läheskään yhtä paljoa kuin lyhyempää miestä. Senteissä hiukan hankala määritellä...

Vierailija
Ronron
Mikä on pitkä mies? Mikä on se senttimetriraja jossa alatte pitämään miestä pitkänä? Ei siis mitenkään tosi pitkänä vaan ihan vaan pitkänä, niin että voi sanoa että on pitkä mies?

Näissä tapauksissa on tapana verrata populaation keskiarvoon. Sinulla on hyväpointti tuossa "ei tosi pitkä" jutussa, sillä useasti oleellisempaa on että keskipituus ylittyy, eikä enää se, kuinka suuresti se ylittyy. Esim. naisten valintapreferenssit eivät kohdistu pisimpiin, vaan hieman keskivertoa pidempiin miehiin. Jos ja kun tämä on yhteydessä mustasukkaisuuteen, niin olennaista ei luultavasti ole onko mies todella pitkä, vaan vain pitkä. Toisaaltahan kyse voi olla suoremmin miesten välisestä jutusta, jolloin pituus on aina hyvästä, siis mitä pidempi, sen vahvempi suhteessa muihin joka tapauksessa.

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007
Ronron
Onko 185 senttinen pitkä? Vai pitkähkö mutta normaali?

Onhan se valtavan pitkä. Minullakin on vaan n. 25cm.

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ronron
Onko 185 senttinen pitkä? Vai pitkähkö mutta normaali?

Njääh! Kääpiö! Puh on about 5 senttiä sua pitempi. HAHAHAH!

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
PeterH
http://www.newscientist.com/channel/being-human/mg19726475.200-your-heig...

Kappas vaan. Ylläolevan artikkelin mukaan siis, pähkinänkuoressa, miehet jotka saavat komplekseja kohdatessaan rikkaampia ja komeampia miehiä, saavat vähemmän komplekseja jos ovat itse pitkiä.

Naisista taas vähiten komplekseja saavat keskipitkät. Kohdatessaan pitkän naisen keskipitkät naiset saa kuitenkin eniten raivareita.

Kaikkea nekin tutkii...

Laskekaapa joskus se käänteinen pituutenne!
Eli siis Metagurot!
X*Y=4*m^2 tai ehkä rehellisempi X*Y=3*m^2

Tosta siis X on se sinun pituutesi, ja on helppoa ratkaista Y!
Jos joku ei sitä osaa tehdä, on aika palata koulun penkille!
Et ole silloin ansainnut edes metrin mittaa!

Vierailija

Väite pitää paikkansa.

Olen vähän alle nelimetrinen ja mulla on harmaat sukat. Vaihdan viimeistään juhannuksena, elleivät hajoa sitä ennen. Vaiktosukkien väri tulee kyllä riippumaan siitä minkäväriset sattuu käteen.

Tep
Seuraa 
Viestejä827
Liittynyt16.3.2005

Jos nyt pitkä mies kuitenkin sattuu olemaan mustasukkainen, niin väheneekö hänen mustasukkaisuutensa tämän tutkimuksen perusteella. Kuinkahan mustasukkaisuuden määrä on todennettu?
Vastaavasti, pitääkö lyhyen miehen ryhtyä mustasukkaiseksi, jos ei ole älynnyt aiemmin olla.

Vierailija
Tep
Jos nyt pitkä mies kuitenkin sattuu olemaan mustasukkainen, niin väheneekö hänen mustasukkaisuutensa tämän tutkimuksen perusteella. Kuinkahan mustasukkaisuuden määrä on todennettu?
Vastaavasti, pitääkö lyhyen miehen ryhtyä mustasukkaiseksi, jos ei ole älynnyt aiemmin olla.

Helppo homma. Otetaan lyhyitä ja pitkiä mustasukkaisia sekä punnitaan. Tulos on kiloissa ja pitkät yleensä painaa enemmän kuin pätkät.

Uusimmat

Suosituimmat