Valkoinen tyttö joutui rasistisen hyökkäyksen kohteeksi!

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joku tummaihoinen kävi raiskaamassa jonkun nuoren 15 vuotiaan valkoihoisen tytön.

Saakeli saa enää täälläkään kukaan rauhassa kävellä kun noi mutiaiset riehuvat jokapaikassa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803137381382_uu.shtml

:edit:

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (21)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
markent
Ihan oikein tiesit. Ihminenhän on hiilestä tehty.
Onko nallekin?

Nalle on tehty cottonista.

Vierailija

Ihmeen pian tänne asti uutinen levinnyt. Mutta tästä huomaa että nuo rikokset alkaa muuttua yhä vaan törkeämmiksi, kohta ne tunkee jo asuntoihin

SUOMALAISET! OTTAKAA ITSEÄNNE NISKASTA KIINNI JÄ NÄYTTÄKÄÄ ETTÄ NYT OLLAAN SUOMESSA!

Vierailija

Mistä hitosta sä sen ihonvärin jo näit? Voihan ulkomaalaistaustainen olla vaikka albiino albaani..

Taikka Turkulainen..

EDIT: Hieroo silmiään, jaa lukihan siellä "Tummahko.."

Vierailija

TERÄS NALLEPUH:
"Saakeli saa enää täälläkään kukaan rauhassa kävellä kun noi mutiaiset riehuvat jokapaikassa."

Oletan sinun huomanneen turkkiasi katsellessasi satiaisen mutiaisen kirpun ja täin, yhdessä marssivan .... päin.
Jos et tee asialle mitään, on huomautukseni tarpeeton.

Muuten, Apteekista saa syyhypulveria. Kokeile, jospa mahdollinen vaivasi tulisi sillä korjattua

Vierailija

No tuo on taas yksi tabu aihe, mistä ei saisi keskustella. Meidän ulkolaisten pahemmista teoista kuin täytyisi vaieta, jotta tabu säilyy.

EDIT

Uteliaille ja uudemmille palstalaisille vastaus siitä, miksi olen ulkolainen:

Minussa on kolmea eri kansallisuutta/verta, suomalaista, ruotsalaista ja arabialaista, menin minä minne tahansa, kaikkialla olen ulkolainen jonkin verran.

Vierailija
Ayla
Meidän ulkolaisten pahemmista teoista kuin täytyisi vaieta, jotta tabu säilyy.

Miks sanot aina Ayla että "meidän" ulkomaalaisten? Etkös asu ruotsissa ja oo ihan kansalainen? Syntynytkin siellä?

Vierailija
tyson
Sigmund
Kumma vaan, ettei nuorisotyöntekijät nähneet ketään miespuolista salissa!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008031 ... 0_uu.shtml

Eiköhän tuohon saada vastaus lääkäriltä, joka tutkii, että onko tyttö raskaana. Kysyy vain ensin tytöltä, että onko hän tehnyt jo abortin/käyttikö mies kondomia? Jos molempiin on ei, niin tyttö valehtelee.

Ei ole koskaan satavarmaa, tuleeko yhdynnästä raskaaksi vai ei. Ehdottamasi valheenpaljastustekniikka ei siis toimi.

Vierailija
tyson
Sigmund
Kumma vaan, ettei nuorisotyöntekijät nähneet ketään miespuolista salissa!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008031 ... 0_uu.shtml

Eiköhän tuohon saada vastaus lääkäriltä, joka tutkii, että onko tyttö raskaana. Kysyy vain ensin tytöltä, että onko hän tehnyt jo abortin/käyttikö mies kondomia? Jos molempiin on ei, niin tyttö valehtelee.

Ei ole koskaan satavarmaa, tuleeko yhdynnästä raskaaksi vai ei. Ehdottamasi valheenpaljastustekniikka ei siis toimi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
markent
TERÄS NALLEPUH:
"Saakeli saa enää täälläkään kukaan rauhassa kävellä kun noi mutiaiset riehuvat jokapaikassa."

Oletan sinun huomanneen turkkiasi katsellessasi satiaisen mutiaisen kirpun ja täin, yhdessä marssivan .... päin.
Jos et tee asialle mitään, on huomautukseni tarpeeton.

Muuten, Apteekista saa syyhypulveria. Kokeile, jospa mahdollinen vaivasi tulisi sillä korjattua

No pöh! Ei puhilla kirppuja ja satiaisia ole. Juuri eilenkin kävin saunassa putsaamassa turkkini. Puh pitää hygieniastaan hyvää huolta. Kuinka usein näet puhin siinä realityohjelmassa "Nalle Puhin uudet seikkailut" ohjelmassa likaisena? Aivan, ei koskaan!
Puh on puhdas kuin saippua.

Vierailija

Nuorisotyöntekijät varmasti näkivät tapauksen, mutta eivät puuttuneet, koska Suomessa ei 99% miehistä uskalla puuttua väkivaltatilanteisiin. Ja ne jotka uskaltavat puuttua, saavat tuomion, jos jäävät kiinni puuttumisesta. Harva tajuaa, että puuttuminen pitää hoitaa gerilla-tyylillä; hit and run.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat