Soneran laajakaistalaskutus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Alustuksena seuraava:

Kuluttajavirasto moittii Soneran sähköistä laskutusta
[size=75:39be2tja]Julkaistu 13.03.2008, klo 12.09[/size:39be2tja]

Kuluttajavirasto moittii Soneran uudistamaa laajakaista-asiakkaiden laskutusta. Viraston mukaan Sonera on tehnyt sähköistä laskutusta suosivan muutoksen hätiköidysti.

Kuluttajavirastoon on tullut runsaasti valituksia Soneran päätöksestä muuttaa laajakaista-asiakkaiden paperilaskut maksullisiksi. Yhtiö alkaa huhtikuun alusta periä paperilaskuista yhden euron maksun, mutta sähköinen lasku on edelleen ilmainen.
....

Lue lisää: http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id85205.html sekä Soneran sivulta http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laskutus

Omalta osaltani on oikeastaan sama. Olen tottunut molempiin. Se, että pakotetaan Soneran asiakas jopa sopimuksen irtisanomisen uhalla ei käy oikeustajuuni. No mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

...
Sonera ei ole myöskään kertonut asiakkailleen, että muutoksen vuoksi heillä on oikeus irtisanoa sopimuksensa ilman kahden viikon irtisanomisaikaa.
Täällä Kuluttajaviraston varsinainen kannanotto asiaan. http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/6f1 ... 3557f57f3e
Osoite on pitkä, joten tässä lyhytlinkki: http://lyhytlinkki.net/?pnb2020k Ihan periaatteessa vastaan En. Miten muut?

Kommentit (3)

Vierailija

Periaatteessa paperia käytetään turhaan ja liikaa, mutta turha alkaa asiakkaita pakottamaan. Euro lisää paperilaskusta ei kyllä minua heilauta yhtään mihinkään suuntaan.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minua heilauttaa. Yritin tilata soneralta sen sähköisen laskun - idioottimaista, että sekin täytyy erikseen tilata - ja Soneran sivut eivät toimineet.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb
Minua heilauttaa. Yritin tilata soneralta sen sähköisen laskun - idioottimaista, että sekin täytyy erikseen tilata - ja Soneran sivut eivät toimineet.
Heh. Samaa minäkin olen yrittänyt. Ei toimi. Nytkin hakee ja hakee vaan. Paska systeemi. Miten voi tilata sähköpostilaskun, kun sitä ei voi tilata?

Korjaus: Nyt aukes. Tilaan siis "Sähköisen laskun"

Jaa.

Tilapäinen häiriö

Palvelussa on tilapäinen häiriö. Sulje selainikkuna ja yritä hetken kuluttua uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteys asiakaspalveluun puh. 0800 17000. Internet- ja Laajakaista-asioissa palvelemme ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Ei siis mennyt perille. prkl.

Ja sitten ollaankin jumissa:

Asiakastiedot

Hyvä asiakkaamme,

Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.


Meniskö lentopostissa nopeammin? Kraateripiru matkaan.

Uusimmat

Suosituimmat