Mikä on naisen seksikkäin osa?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Ajattelin tehdä kyselyn siitä mitkä ulkoiset seikat ovat tärkeimpiä silloin kun joku nainen koetaan seksikkääksi.

Itseäni miellyttää persevät naiset. Siis perse ennen tissejä.

-

Sivut

Kommentit (118)

Vierailija

Miehessä se on peeenis, kirjaimellisesti.
Toiseksi munmielestä on terävät kantapäät.
Muutapa seksistä heissä ei mainittavasti olekaan

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Vähä epäreilua ku peppu ja lantio liitetty samaan kohtaan. Minusta ne kuuluisi olla ihan eri kohdissa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Kyllä hyvä perse on tärkein!

Isot tissitkin on ihan kivat, muttei mitenkään välttämättömät jos muuten sytyttää.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Vierailija

Naisen viskin & tupakan polttama ääni. (ei sillä että ite aineista tykkäisin, joillaki on tämmönen ääni ilmanki tuota mikstuuraa )

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Lantio itsessään taitaa olla seksikkäin osa. Vaikka tosin on noi muutkin ihan kivoja. Kasvot harvemmin on seksikkäitä.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tissit kiihottaa vain jos ne on tietynlaiset. Ei liian suuret eikä ihan olemattomatkaan, vaan sopusuhtaisen söpön pienet, terhakat.

くそっ!

Vierailija

Kaiken pitää olla sopivasti kunnossa. Mitä tekee järjettömän hyvällä perseelle jos naama muistuttaa panssarivaunun alle jäänyttä pitzaa?

Taidan kuitenkin olla hieman "perse"-miehiä. Mutta tosiaankin kaiken tulee olla kunnossa. Tulee yleensä katsottua järjestyksessä kokonaisuus/perse, naama, tissit. Hieman kun katselee päällisinpuolin, niin naamassa silmät ja hymy korostuvat myöhemmin, mutta harvemmin tulee heti kiinnitettyä kovinkaan päljoa huomiota.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Ronron
Tissit kiihottaa vain jos ne on tietynlaiset. Ei liian suuret eikä ihan olemattomatkaan, vaan sopusuhtaisen söpön pienet, terhakat.

Ai sellaiset kukannupukka tyyliset rinnat? Se on kanssa minun lempparikoko.

Vierailija
markent
Peksu perkule.
Sinäkin aikuinen mies täällä kakaraketjussa jaottelemassa naisen osia. Otahan kaljaa

Oli pakko.

Enhän minä tosissaan. Otan kohta, kunhan saisi ensin vähän töitä tehtyä.

Vierailija

Vaikea arvioida kun ihmiset on eri lailla hyvännäköisiä kokonaisuuksia.
Itse ainakin kiinnitän huomiota naamaan eniten, mutta en kyllä hyväksyisi epäterveellisesti elävää lihavaa naista. Kokonaisuus tosiaan ratkaisee. En kyllä haluisi herätä itseäni painavamman tai rumakasvoisen naisen viereltä samasta sängystä. Yff...

Lyhyesti. Jos naama ei miellytä minua, niin ei kiinnosta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen muu osa kehosta.

EDIT: kirjoitusvirheen korjaus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat