Oletko onnellinen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Itse olen onnellinen aina silloin, kun en mieti mikä ympärillä olevaa maailmaa vaivaa vaan ajattelen miten hyvin itsellä menee. Suomi on hyvä paikka elää enkä näe syytä paeta todellisuutta käyttämällä aineita.

Naurakaa, se on kivaa!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kukaan ihminen ei aina voi olla onnellinen. Se on itsensä pettämistä. Maailma ei ole niin herttainen paikka elää että aina voisi ajatella vain onnellisuuttaan ja unohtaa kaikki muu.

Minun elämä kulkee aaltoillen. Harvoin olen onneton itseni takia. Mutta saatan tuntea onnettomuutta sisimmässäni etenkin silloin kun joudun tekemisiin ihmisten kanssa, joiden elämä on kaukana onnellisuudesta.

En äänestä, koska kaipaan vaihto-ehtoa onnellisuuden ei-onnelisuuden väliltä.

Vierailija

Tällä hetkellä olen onnellinen: Opiskelut sujuvat hyvin, ja elämän monella muullakin osa - alueella kulkee mainiosti. Kuitenkin joskus (n kerran vuodessa) iskee haikeus päästä pois maailmasta, halu päättää elämänsä oman käden kautta. Kun edellämainitsemani olotila tulee, muutun ulospäin tuteettomaksi. Otan etäisyyttä muihin ihmisiin, ja vietän aikaa omissa oloissani. Tuolloin olen onneton, muulloin yleensä onnellinen.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Kuten aylakin totesi niin vaihtelevasti. Välillä onnellinen välillä en. Nykyään vähemmän onnellinen mutta ehkäpä kohta tulee taas onnellisempaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
Minua ainakin surettaa...

Miksi? Mikä surettaa? Kenties sama asia kuin minuakin? eli sen kakka ketjun poisto.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Poison dart frog

Miksi? Mikä surettaa? Kenties sama asia kuin minuakin? eli sen kakka ketjun poisto.

Ei hätää, meillä on vielä paljon hyvää paskaa. Ja uutta tulee joka päivä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH
Poison dart frog

Ei hätää, meillä on vielä paljon hyvää paskaa. Ja uutta tulee joka päivä.

Totta. Onneksi. Piristi heti.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Poison dart frog

Miksi? Mikä surettaa?

Olen alkanut kiinnittämään huomiota yhä enemmän maailman asioihin, jotka ovat huonosti tai menossa siihen suuntaan. Sen sijaan en iloitse positiivisista asioista ja masennun. Olen myös huomannut, että koetan oikein yrittämällä löytää negatiivisia puolia eri asioista, vaikka nämä olisivat muiden mielestä hyviä.

Minusta on tullut pessimisti.

Vierailija
Poison dart frog
TERÄS NALLEPUH
Poison dart frog

Miksi? Mikä surettaa?

Olen alkanut kiinnittämään huomiota yhä enemmän maailman asioihin, jotka ovat huonosti tai menossa siihen suuntaan. Sen sijaan en iloitse positiivisista asioista ja masennun. Olen myös huomannut, että koetan oikein yrittämällä löytää negatiivisia puolia eri asioista, vaikka nämä olisivat muiden mielestä hyviä.

Sama vika. Kyynikko ja pessimistinen. Tuollaista se on ollut kyllä minulla jo pitkään. Voin luvata, mikään ei muutu mihinkään suuntaan, ainakaan valoisammaksi.

Maailma on synkkä, mutta on siinä niitä varjopuoliakin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog

TERÄS NALLEPUH

Miksi? Mikä surettaa?

Poison dart frog

Sama vika. Kyynikko ja pessimistinen. Tuollaista se on ollut kyllä minulla jo pitkään. Voin luvata, mikään ei muutu mihinkään suuntaan, ainakaan valoisammaksi.
Peksu

Maailma on synkkä, mutta on siinä niitä varjopuoliakin.

Hääh.. Itse taas olin nuorena tollainen pessimisti ja mieltä harmitti maailmanvääryys, mutta ei enää todellakaan. Itse olen myöskin oppinut ajan kanssa ajattelemaan positiivisemmin, tästä kiitos kuuluu suurimmaksi osaksi parhaalle ja aurinkoiselle ystävälleni.

Vierailija

Ilahduttavaa, miten onnellisia ihmisiä täällä onkaan

Minäkin olen onnellinen. Vielä onnellisempi olen puolen tunnin päästä, kun aloitan oman vapun vieton.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat