ADRESSI!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tällainen adressi kierrossa netissä:

[size=150:g3g0jgl5]Lapsen tapaamisoikeuden toteutuminen turvattava paremmin vanhempien riitatilanteessa[/size:g3g0jgl5]

Lasten tapaamisoikeuden toteutuminen tulee turvata myös tilanteessa, jossa vanhemmat ovat pahasti riitaantuneet

Suomalaislapsista jopa kolmanneksen arvioidaan asuvan jossain vaiheessa elämäänsä yhden vanhemman perheessä. Näistä valtaosa liittyy tilanteeseen, jossa vanhemmat ovat eronneet. Tällöin toinen vanhemmista toimii lapsen lähihuoltajana tai yksinhuoltajana ja toinen vanhemmista on ns. tapaajavanhempi. Valitettavan usein erotilanteissa vanhemmat käyttävät lasta taisteluvälineenä toisiaan vastaan yrittäen kaikin keinoin estää tapaamiset toisen vanhemman kanssa. Toinen vanhemmista, useimmiten isä, ei välttämättä saa tavata lastaan/lapsiaan pitkiin aikoihin huoltajuudesta ja tapaamisoikeudesta kiistellessä. Tällöin vaihtoehdoksi jää ainoastaan ratkaisun hakeminen käräjäoikeudesta.

Adressi: http://www.adressit.com/tapaamisoikeus

Adressin puuhanaisena vaikuttaa Lotta Kauhanen!

Kommentit (6)

Vierailija

Miten taistelet adresseilla pelkoa vastaan ?

Pelko saa ihmisen muuttamaan työn perässä, kauemmas lapsestaan. Ihan kuin rahaa ei lähempää saisi sen verran kuin tarvii.

Ei pidä uskoa sosialidemokraattisen harhavaltion valheita. Valheen uskominen tuhoaa koko sukusi, itse asiassa monien sukupolvien ajaksi.

Vierailija
Naltsukka
Siis mitä valheita?

Sosialidemokraattisen harhavaltion valheita on mm. nämä:

- sinun pitää asua elementtikerrostalossa jossakin paskassa nukkumalähiössä. Älkää uskoko, se johtaa vain avioeroon (mikä olisi itse asiassa terve reaktio tämmöiseen). Suomessa on tilaa perhettä kohti sata hehtaaria eikä 60 neliömetriä + lasitettu parveke.

- yhteiskunnan kasvatettavaksi 1-vuotiaasta 30-vuotiaaksi. Kunnallinen päivähoito ja koulu, sitten valtion keski- tai korkea-aste. Sitten aletaan ihmettelemään, että miksei tyyppi alakaan yrittäjäksi, ja miksei tunne vanhempiaan.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
oge
Ei pidä uskoa sosialidemokraattisen harhavaltion valheita. Valheen uskominen tuhoaa koko sukusi, itse asiassa monien sukupolvien ajaksi.

On minusta totta että sossudemokraatit ajoivat liian virtuaalista politiikkaa ja siksi hävisivät vaalit, ja ehkä hyvä niin.

Mutta SDP on oppositissa nyt.

Millä perusteella väität että nykyinen hallitus pyrkii ajamaan sosiaalidemokraattista yhteiskuntaa?

Vierailija
Barbaari
oge

On minusta totta että sossudemokraatit ajoivat liian virtuaalista politiikkaa ja siksi hävisivät vaalit, ja ehkä hyvä niin.

Mutta SDP on oppositissa nyt.

Millä perusteella väität että nykyinen hallitus pyrkii ajamaan sosiaalidemokraattista yhteiskuntaa?

TUO ON HYVÄ!

Kansalle NLP-terapiaa: Jos sinulla on nälkä ja jääkaappi on tyhjä niin liimaa jääkaapin oveen kuvia ruuista, nälkä lähtee. Tai kuvia lihavista ihmisistä, nälkä lähtee!

Uusimmat

Suosituimmat