Telepalvelujen tarjoajat rahastavat virheistään

Seuraa 
Viestejä8692
Liittynyt20.7.2007

Sonera siirtyy palvelumaksuihin vikapäivystynumeroissan ensi toukokuun alussa . Tämä tarkoittaa sitä, että laajakaistan häiriötilanteessa joudut aina soittamaan maksulliseen vikapalveluun. Näin teleyhtiö lisää myyntiään ja laskutustaan; tunnin jonotuksen maksaa asiakas itse, vaikka se olisi ainoa mahdollisuus saada ostamalleen palvelulle katetta! Eihän vikoja kannata tämän jälkeen ollenkaan korjata, koska viat vain lisäävät myyntiä

Maksullisilla palveluilla yhtiö haluaa saada asiakkaat hoitamaan omia asioitaan yhä enemmän internetin kautta. Samalla se lupaa parantaa puhelinpalvelutasoa ja lyhentää jonotusaikoja. Asiakaspalveluun ja Soneran tekniseen tukeen soittava asiakas joutuu pulittamaan myös jonottamisesta.

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Soner ... 5234827246

Takuutestattu suomalainen. Aboriginaali Finlandian asukas.

Blogi: http://terheninenmaa.blogspot.fi

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat