Mitä sait pääsiäisyllätys munasta?

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mä sain eilen jotain tosi surkeet aarteet yllärimunasta. Tuli kaksi semmoista tosi pientä rakennusta vissiin joku englantilais tyylinen linna, mutta en tajua mitä niillä tekee kun ovat niin pieniä. Tosin en mä kyl tee mitään muillakaan aarteilla mitä niistä tulee mutta on niitä kiva aukoa ja koota koottavia jutskia.

Tänään tuli jo vähän haastavempi ja kivempi lahja muutenkin. Eli sain semmoisen keltaisen auton missä oli kolme kiinnitettävää osaa, kaksi rengasta ja yksi konepelti. Se tuli jostai super mario kindermunasta.

Hitsi kun tekis mieli ostaa semmoinen iso nalle puh ylläripääsiäis muna. Ne vaan maksaa tosin 2,50 euroa. Noh, täytyy varmaan säästää kun ei kummiskaan hampaat kestä syödä vihlomatta sitä isoa puh pääsiäissuklaamunaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

En ole aikoihin availlut pääsiäismunia. Muistikuvani kertovat, että lapsuudessani niistä sai sentään vielä koottavia mekaanisia leluja, mutta myöhemmin oli vain hölmöjä yhden palan hahmoja, joilla ei tehnyt mitään.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
siouxeyesighed legion
Onko tänään jo pääsiäinen? En tiennytkään. Ja minä kun en saanut edes munaa...
Palmusunnuntai - virpoi, varpoi -päivä.

Pääsiäinen on vasta ensi viikon lopulla

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Kaikki trollit vaan korkeaan hirteen! Mitä saatana tulevat pimputtelemaan ovikelloa jo heti aamusta. Eikö Aikuisilla ole enää käytöstapoja opettaa lapsille, jotta ei häiritä naapurin krapulapeikkoa?

Vierailija
DedMoroz

Ilmankos en huomannutkaan. Ei meillä päin kukaan käy kiusaamassa ihmisiä risujen kanssa.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
siouxeyesighed legion
DedMoroz

Ilmankos en huomannutkaan. Ei meillä päin kukaan käy kiusaamassa ihmisiä risujen kanssa.

Ei täälläkään enää. En tiedä sitten mikä siinä on että nykyään ei enää kukaan käy ovella virpomassa kun taas 5-10 vuotta sitten niitä kävi useitakin ovella virpomassa. Kaippa se virpomisperinne on pikkuhiljalleen katoamassa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
siouxeyesighed legion

Jaha, sitä tultiin kaapista.

Vierailija

Munien ällytykset ovat minulle suuri pettymys. Aina vain kehnoa roskaa.

Pikkuisena sain sellaisia yllärimunia, missä oli kokonaisia eläinpatsaita. Ne on tallessa vieläkin.

Vierailija
iisti
Eikö Aikuisilla ole enää käytöstapoja opettaa lapsille, jotta ei häiritä naapurin krapulapeikkoa?

Lapsille ei opeteta käytöstapoja. Lapsen tulee saada tehdä mitä lystää. Se on tulevaisuus! VÄÄRIN.

Vierailija
Olli V
Munien ällytykset ovat minulle suuri pettymys. Aina vain kehnoa roskaa.

Pikkuisena sain sellaisia yllärimunia, missä oli kokonaisia eläinpatsaita. Ne on tallessa vieläkin.

Jos saat jotain leluja pääsiäismunista, kannattaa ehkä leikkiä niillä salaa kotona, inttikaverisi saattavat pitää sinua omituisena jos otat niitä sinne mukaan.

Vierailija

Sain toistaiseksi:
- sinivihreän, suurisilmäisen olion, jolla liikennemerkki kädessä;
- kung fu apinan;
- tarralla varustetun, heitettävän liitimen, joka tarttuu tyttöjen puseroon;
- pienen kirjasen, joka nopeasti räpsyttämällä näyttää lyhyen elokuvan;
- kotilolta vaikuttavan olion, jolla pyörät ja hattu.

Suklaan laatu oli mielestäni huonontunut sitten viime maistamisen.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
siouxeyesighed legion

Jaha, sitä tultiin kaapista.

Ai, sielläkö niitä leluja olisi ? Vai munia ? ...ja minulla kun ei ole kaappiakaan. Kyllä tulee köyhä olo.

Vierailija
fenomenologi
Jos saat jotain leluja pääsiäismunista, kannattaa ehkä leikkiä niillä salaa kotona, inttikaverisi saattavat pitää sinua omituisena jos otat niitä sinne mukaan.

Kuinka ollakaan, intissä mua pidettiin jo tarpeeksi outona, kun piereskelin niin paljon. Tulispa kertauskutsu. Ylennystä odottelen. Biologiset aseeni ovat niin tehokkaat. Sissipaskaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat